Oh, dat zou ook zomaar kunnen. Geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ze leeft toch nog, is naar het buitenland gevlucht.
Ohw, voordat je naar bed ga, dat doe ik ook ja, dus eigenlijk toch maar 1 keer dan.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:04 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ja in ieder geval 's nacht voordat ik mijn bed in ga, en dan toch wel om een uur of 5 ofzo ...
zijn ook geen handige tijden om naar zo'n buiten WC te gaan
quote:Op maandag 24 februari 2020 16:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, stom gezeik erover dus in youre face everybody
your*quote:Op maandag 24 februari 2020 16:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok af en toe moet dat jaquote:Op maandag 24 februari 2020 16:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je maakt mij bang.quote:
Volgens mij pas nog gelezen maar ik durf niet te googlen op jomandaquote:Op maandag 24 februari 2020 16:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oh, dat zou ook zomaar kunnen. Geen idee eigenlijk.
Jij ook al?quote:Op maandag 24 februari 2020 16:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben mijn eigen kliekje
[ afbeelding ]
Je bent toch weer terug bij ons.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben mijn eigen kliekje
[ afbeelding ]
Meeloper!quote:Op maandag 24 februari 2020 16:11 schreef pullup het volgende:
Ik vind jullie allemaal lief dus zit in elk kliekje
Ik vond iedereen lief. Jou vind ik nog steeds lief.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:11 schreef pullup het volgende:
Ik vind jullie allemaal lief dus zit in elk kliekje
Maar nu niet meerquote:Op maandag 24 februari 2020 16:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vond iedereen lief. Jou vind ik nog steeds lief.
oh.... dat is nieuws voor mij....quote:Op maandag 24 februari 2020 16:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ze leeft toch nog, is naar het buitenland gevlucht.
HAhahahahahaquote:Op maandag 24 februari 2020 15:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar was ik ook al achter. Toen mocht ik opdonderen. Gelukkig werd dat heel vriendelijk gezegd.
Hier regent het al heel de dag volgens mij en op de weg is dat kut ja. Sterkte ermee alvast.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:11 schreef Gnunix het volgende:
ik kijk naar buiten en opeens is het grijs met heul veul water, KUT.
mag ik lekker al die bange mensen gaan trotseren die niet harder dan 120 durven omdat het wegdek zeiknat is
dank u, dank uquote:Op maandag 24 februari 2020 16:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier regent het al heel de dag volgens mij en op de weg is dat kut ja. Sterkte ermee alvast.
Jij bent wel een stoertje volgens mij.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:11 schreef Gnunix het volgende:
ik kijk naar buiten en opeens is het grijs met heul veul water, KUT.
mag ik lekker al die bange mensen gaan trotseren die niet harder dan 120 durven omdat het wegdek zeiknat is
Ga even je piemel showen ofzoquote:Op maandag 24 februari 2020 16:13 schreef Gnunix het volgende:
vraag me af wie mij eigenlijk allemaal lief vinden!
Ik ken jou niet maar geef je het voordeel van de twijfelquote:Op maandag 24 februari 2020 16:13 schreef Gnunix het volgende:
valt reuze mee eigenlijk! * Gnunix Lekker in m'n leren jasje in de auto stappenquote:Op maandag 24 februari 2020 16:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent wel een stoertje volgens mij.
Ik niet, maar ik vind niemand liefquote:Op maandag 24 februari 2020 16:13 schreef Gnunix het volgende:
Zeg. Waarom weet niemand het hier, ik heb het volgens mij wel ergens op fok gelezen, ik ga het nog steeds niet opzoeken hoor.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2020 16:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik vind niemand lief
Ik vind iedereen liefquote:Op maandag 24 februari 2020 16:13 schreef Gnunix het volgende:
Oja alleen SBEquote:
Lief is overratedquote:Op maandag 24 februari 2020 16:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jij bent ook een stoertje.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
GADVERDAMME !!!quote:
Ja maar dat is al lang geleden.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
Hydra kliek in de uto chat was geweldig leuke tijd Joezi
Ja toch zo 2019quote:
Heb je goed gezienquote:
GODVERDOMME!!quote:
En 5 jaar later bestond de Cos nog steeds.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
Hydra groep om de uto cos te saboteren
quote:
Jaquote:Op maandag 24 februari 2020 16:17 schreef Deisyy het volgende:
Eigenlijk zou ik momenteel liever even de boel bij elkaar schelden
Wat let je?quote:Op maandag 24 februari 2020 16:17 schreef Deisyy het volgende:
Wat let je gewoon even keihard schreeuwen of iets stuk gooienquote:Op maandag 24 februari 2020 16:17 schreef Deisyy het volgende:
Doe het gewoon. Lucht lekker op enzoquote:Op maandag 24 februari 2020 16:17 schreef Deisyy het volgende:
Dick pic dat moet iedereen hierquote:Op maandag 24 februari 2020 16:18 schreef Gnunix het volgende:
is wel lang geleden dat ik heb gehoord dat ik m'n piemel moest showen
Misschien heb je die wel geen eens meerquote:Op maandag 24 februari 2020 16:18 schreef Gnunix het volgende:
is wel lang geleden dat ik heb gehoord dat ik m'n piemel moest showen
quote:Op maandag 24 februari 2020 16:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Jij bent gewoon eigenlijk heel lief, maar doet hier heel erg je best om onlief over te komen
zelfs de vrouwen?quote:Op maandag 24 februari 2020 16:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dick pic dat moet iedereen hier
ik kan alleen dit vinden...quote:Op maandag 24 februari 2020 16:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zeg. Waarom weet niemand het hier, ik heb het volgens mij wel ergens op fok gelezen, ik ga het nog steeds niet opzoeken hoor.
quote:Op maandag 24 februari 2020 16:19 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kan alleen dit vinden...
https://www.ad.nl/show/ne(...)er-omarmen~a5e5038d/
maar dat is een artikel van 2017
Zelfbenoemd medium Jomanda, die al jaren een teruggetrokken bestaan leidt in Canada, verdient het om weer door Nederland te worden omarmd. Volgens haar goede vriend en Oranjefanaat Johan Vlemmix kwijnt de paranormaal genezeres momenteel weg. ,,Ik maak me grote zorgen over haar'', aldus Vlemmix. ,,Ze durft na alle commotie de confrontatie met haar vaderland niet meer aan.''
Johan Vlemmix zal het wel weten waar ze is
Hi Fan(n)quote:Op maandag 24 februari 2020 16:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Zelfbenoemd medium Jomanda, die al jaren een teruggetrokken bestaan leidt in Canada, verdient het om weer door Nederland te worden omarmd. Volgens haar goede vriend en Oranjefanaat Johan Vlemmix kwijnt de paranormaal genezeres momenteel weg. ,,Ik maak me grote zorgen over haar'', aldus Vlemmix. ,,Ze durft na alle commotie de confrontatie met haar vaderland niet meer aan.''
quote:Op maandag 24 februari 2020 16:19 schreef FANN het volgende:
[..]
oh dat moeten we niet hebben natuurlijkquote:Op maandag 24 februari 2020 16:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die ook maar doe maar niet want dan krijg je waarschijnlijk ban
Ik zat toch ook net te googlen.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:19 schreef FANN het volgende:
[..]
quote:
Lucht het op?quote:Op maandag 24 februari 2020 16:22 schreef Deisyy het volgende:
Wat een geouwezeikpleurishoer overal vandaag
Waar nog meer, vertel.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:22 schreef Deisyy het volgende:
Kom, je kan beter en je weet het.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:22 schreef Deisyy het volgende:
Lekkaaaaaahhhquote:Op maandag 24 februari 2020 16:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja Ja...
Ik ga een kaassoufle bakken of zo....
Ik denk er wel eens over om dat te doen, gewoon voor de lol en de poenquote:Op maandag 24 februari 2020 16:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik vind die neppe tv priesters ook achterlijk die harken miljoenen binnen
Nou vond je het gedoe over het potje niet genoeg vandaag.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:23 schreef Gnunix het volgende:
[..]
ik zie aan je status dat je TMI geeft, nou bEN IK WEL BENIEUWD!
OOOOOHHHH ik zou jou wel in zo'n jomanda jurk willen zien.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk er wel eens over om dat te doen, gewoon voor de lol en de poen
Nee dank jequote:Op maandag 24 februari 2020 16:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou vond je het gedoe over het potje niet genoeg vandaag.![]()
En dat staat al jaren bij mijn naam, had je me 6/7 jaar geleden moeten lezen.
als dat TMI is, dan weet ik 't ook niet meer hoor!quote:Op maandag 24 februari 2020 16:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou vond je het gedoe over het potje niet genoeg vandaag.![]()
En dat staat al jaren bij mijn naam, had je me 6/7 jaar geleden moeten lezen.
Ik zou een volger worden van de meters lange muisquote:Op maandag 24 februari 2020 16:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk er wel eens over om dat te doen, gewoon voor de lol en de poen
Ik ben wat rustiger geworden. Jammer voor jou.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:25 schreef Gnunix het volgende:
[..]
als dat TMI is, dan weet ik 't ook niet meer hoor!
Als ik geld kan krijgen van debielen die het geven trek een condoom aan als jurk.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
OOOOOHHHH ik zou jou wel in zo'n jomanda jurk willen zien.
En dat zou ik ook willen zien.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik geld kan krijgen van debielen die het geven trek een condoom aan als jurk.
erg jammer inderdaad.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben wat rustiger geworden. Jammer voor jou.
Ik reageer maar even op je uitsprakenquote:Op maandag 24 februari 2020 16:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had het ook niet tegen jou he.
Oh, Mighty Giant Mouse, we worship you!quote:Op maandag 24 februari 2020 16:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik zou een volger worden van de meters lange muis
Jij wel.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik reageer maar even op je uitspraken
quote:Op maandag 24 februari 2020 16:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Oh, Mighty Giant Mouse, we worship you!
Als je die debielen zo ver krijgt dat zij dat condoom aantrekken, betalen ze je geheid nog meer.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik geld kan krijgen van debielen die het geven trek een condoom aan als jurk.
Toedels.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:27 schreef Gnunix het volgende:
Ik ga maar 's ff tanken en dan ri huis, tot vanavond!
Hahahahaquote:Op maandag 24 februari 2020 16:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als je die debielen zo ver krijgt dat zij dat condoom aantrekken, betalen ze je geheid nog meer.
Godver waarom die meet volgende week. Nu moet ik me inhouden om vals te zijnquote:
quote:Op maandag 24 februari 2020 16:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Godver waarom die meet volgende week. Nu moet ik me inhouden om vals te zijn
Nee. Laat je gaan. Je kan het.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Godver waarom die meet volgende week. Nu moet ik me inhouden om vals te zijn
Ik sla je wel op je bekquote:
Ja ja, lastig allemaal hoor.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Of de Chocolade godin moeilijk allemaal
Daar heeft je smoel niks aanquote:Op maandag 24 februari 2020 16:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Dan trap ik je tegen je schenen.
* ChocoFan gaat schoenen met stalen neuzen zoeken
Das goed.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, dat is waar, wel ff waarschuwen van tevoren want dan kan ik mijn bril afzetten.
Ja ok ik ben rustig ZENNNNNNNNNNquote:Op maandag 24 februari 2020 16:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Rustig nou anders mogen we dadelijk niet meer komen.
Godverdommequote:
Nee het is ook onzin.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:36 schreef pullup het volgende:
Jullie hebben die meet helemaal niet nodig
Echt wel.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:36 schreef pullup het volgende:
quote:
Ik heb daar geen drank voor nodig.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:38 schreef pullup het volgende:
[..]Gaat vast hilarisch worden, zeker met wat dranker in
Soury houd je er wel onderquote:Op maandag 24 februari 2020 16:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb daar geen drank voor nodig.
quote:
Ik vond het wel een leuke film.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2020 16:36 schreef pullup het volgende:
Ja dat dusquote:
Dat is ook wel eens anders geweestquote:Op maandag 24 februari 2020 16:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jammer dat ik gestopt ben met blowen, had met jou wel een jointje willen roken.
Ja. En ben je niet meer boos op me nu?quote:Op maandag 24 februari 2020 16:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat is ook wel eens anders geweest
Zeker jammer.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jammer dat ik gestopt ben met blowen, had met jou wel een jointje willen roken.
Anderzijds als ik er nu 1 zou nemen zou ik waarschijnlijk knetterstoned worden.quote:
Ja en toen?quote:Op maandag 24 februari 2020 16:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat is ook wel eens anders geweest
Toen was geluk nog heel gewoon.quote:
Ik jen iedereen. Dat is mijn fok funktiequote:Op maandag 24 februari 2020 16:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Gewoon grappig altijd iemand jennen en nu
Ik geef geen garantie voor de toekomstquote:Op maandag 24 februari 2020 16:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat is wel mooi van zo'n meeting de verbroedering
Zeg, kom dan ook gewoon, hoef je ook niet te miepen en waarom kom je eigenlijk niet? Heb je iets anders te doen of zo.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat is wel mooi van zo'n meeting de verbroedering
Ja, klopt wel, duurde alleen een tijd voordat ik dat door had.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik jen iedereen. Dat is mijn fok funktie
Niks moet he?quote:Op maandag 24 februari 2020 16:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zeg, kom dan ook gewoon, hoef je ook niet te miepen en waarom kom je eigenlijk niet? Heb je iets anders te doen of zo.
Paroquote:Op maandag 24 februari 2020 16:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ben nog steeds wel van de jointjes, niet op dagelijkse basis, maar ik heb toch altijd wel ergens hennep liggen
Oh hallo !!!quote:Op maandag 24 februari 2020 16:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ben nog steeds wel van de jointjes, niet op dagelijkse basis, maar ik heb toch altijd wel ergens hennep liggen
Ik heb jaren niet gerookt. Nu koop ik het soms (Als ik naar de Lidl ga)quote:Op maandag 24 februari 2020 16:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Paro![]()
Als wij het in huis hebben liggen gaat het op. Bewaren kunnen we niet.
Lidl verkoopt tegenwoordig hennep?quote:Op maandag 24 februari 2020 16:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb jaren niet gerookt. Nu koop ik het soms (Als ik naar de Lidl ga)
Nee dat zit op mijn padquote:Op maandag 24 februari 2020 16:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Lidl verkoopt tegenwoordig hennep?
Nou, wij zijn eigenlijk gestopt omdat de shop hier ineens gesloten werd. Heel gedoe, afijn, we zijn te lui om ver te fietsen dus dan maar stoppen en dat gaat goed. Behalve dat ik achterlijk blijf dromen.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb jaren niet gerookt. Nu koop ik het soms (Als ik naar de Lidl ga)
Nou ja dat is een tegenklapper dan. Kan je het dragen zou meer het merk zijnquote:Op maandag 24 februari 2020 16:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
oh jammer, ik had de verzonnen merknaam wel willein zien, iets als old jamaic wiedje oid.
Dan snap ik het wel. Ik heb ook geen ritalin meer en geen wiet, ben af en toe een losgeslagen malloot maar dat was vast al te merken. Stuiter stuiter stuiter.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ADHD, en alhoewel Ritalin heel goed werkt als ik me echt geconcentreerd bezig moet houden, haal ik er wmb sociale contacten echt geen plezier uit, dus ik gebruik hennep op de momenten dat ik de ritalin niet nodig heb.
Beter wel. Ik rookte elke dag, dat hoeft niet meer en soms is het wel lekker. Ik denk dat ik in een jaar 3 keer wat heb gekochtquote:Op maandag 24 februari 2020 16:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou, wij zijn eigenlijk gestopt omdat de shop hier ineens gesloten werd. Heel gedoe, afijn, we zijn te lui om ver te fietsen dus dan maar stoppen en dat gaat goed. Behalve dat ik achterlijk blijf dromen.Maar is beter voor me dat ik niet meer rook aangezien ik geen maat kan houden.
Daarom die klap op je smoel.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan snap ik het wel. Ik heb ook geen ritalin meer en geen wiet, ben af en toe een losgeslagen malloot maar dat was vast al te merken. Stuiter stuiter stuiter.
dromen kun je veel makkelijker slapen door zeg maar een half uur voordat je gaat stoppen niet meer achter je computer of tv te hangen, true wiet helpt er ook niet bij vw jw remslaap, maar het voornaamst e probleem is dat je teveel informatie krijgt om te handelen als je meteen na een heftige discussie via enige vorm van media gevoerd te hebben wilt gaan slapen.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou, wij zijn eigenlijk gestopt omdat de shop hier ineens gesloten werd. Heel gedoe, afijn, we zijn te lui om ver te fietsen dus dan maar stoppen en dat gaat goed. Behalve dat ik achterlijk blijf dromen.Maar is beter voor me dat ik niet meer rook aangezien ik geen maat kan houden.
Ik zou willen dat ik dat zou kunnen. Dan zou ik er nog wel eens eentje opsteken.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Beter wel. Ik rookte elke dag, dat hoeft niet meer en soms is het wel lekker. Ik denk dat ik in een jaar 3 keer wat heb gekocht
in plaats van White Widow Grey Grandmaquote:Op maandag 24 februari 2020 16:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja dat is een tegenklapper dan. Kan je het dragen zou meer het merk zijn
Netjes dan toch ook van jou. Ik verbaas mij er soms om hoe makkelijk we gestopt zijn en ik er eigenlijk nauwelijks last van heb gehad en ook geen behoefte, behalve dat dromen dan, dat vind ik wel ruk want is heftig, stoppen met roken lukt me nog steeds niet. Erg vaag iig.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Beter wel. Ik rookte elke dag, dat hoeft niet meer en soms is het wel lekker. Ik denk dat ik in een jaar 3 keer wat heb gekocht
Ik ga proberen gewoon rustig te zijn, ik weet dat ik het kan. Maar ik ben wel heel enthousiast dus ik beloof niets.quote:
Je komt nogal druk overquote:Op maandag 24 februari 2020 17:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ga proberen gewoon rustig te zijn, ik weet dat ik het kan. Maar ik ben wel heel enthousiast dus ik beloof niets.
Ja ja, ik weet, geen schermen voor je ogen voor het slapen gaan. Maar als kind en voordat ik ging blowen, wat op mijn 26e pas was, droomde ik ook al heftig, dus hoort bij mij. En vroeger had ik ook niet tot laat die schermen voor mijn giechel.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
dromen kun je veel makkelijker stoppen door zeg maar een half uur voordat je gaat stoppen niet meer achter je computer of tv te hangen, true wiet helpt er ook niet bij vw jw remslaap, maar het voornaamst e probleem is dat je teveel informatie krijgt om te handelen als je meteen na een heftige discussie via enige vorm van media gevoerd te hebben wilt gaan slapen.
Nou, dan ben je druk. So what?quote:Op maandag 24 februari 2020 17:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ga proberen gewoon rustig te zijn, ik weet dat ik het kan. Maar ik ben wel heel enthousiast dus ik beloof niets.
Ik weet het.quote:
oh je zit me niet in de weg heur. Viel me opquote:Op maandag 24 februari 2020 17:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet het.Komt goed, ik was al van plan ff wat anders te gaan doen of zo.
![]()
Kunnen jullie ook weer gewoon posten.
Dat vinden sommige mensen niet altijd even fijn.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nou, dan ben je druk. So what?
Ik doe sudokus in mn werkpauze omdat ik me verveelquote:Op maandag 24 februari 2020 17:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja, ik weet, geen schermen voor je ogen voor het slapen gaan. Maar als kind en voordat ik ging blowen, wat op mijn 26e pas was, droomde ik ook al heftig, dus hoort bij mij. En vroeger had ik ook niet tot laat die schermen voor mijn giechel.Nu wil ik het niet proberen, voordat ik ga slapen doe ik een sudoku op mijn telefoon.
![]()
Ja, zal wel komen door die verbouwing en vroeg op en een hoop input en dat reageer ik schijnbaar hier af.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
oh je zit me niet in de weg heur. Viel me op
Dat herken ik wel.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik doe sudokus in mn werkpauze omdat ik me verveel
Geeft niets. Kleine meltdown is okéquote:Op maandag 24 februari 2020 17:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, zal wel komen door die verbouwing en vroeg op en een hoop input en dat reageer ik schijnbaar hier af.Dus ik had het zelf ook al wel door, moet het ff doorbreken.
Ik heb geen smartphone omdat ik weet dat deze mij tijdens mn werk nog meer afleidt dan een sudoku boekje of die twee die in de krant staan.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat herken ik wel.Ik vind mijn telefoon erg handig wat dat betreft, ook als je ergens moet wachten, ff spelletje doen anders ga ik zitten wiebelen of zo. En vervelen en daar kan ik niet tegen.
Ik zou een joint adviserenquote:Op maandag 24 februari 2020 17:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat vinden sommige mensen niet altijd even fijn.![]()
Nu ga ik koffie pakken.
En dit was pas dag 1 van de 10.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Geeft niets. Kleine meltdown is oké
Oh nee, dat had ik op mijn werk niet, kan hem prima wegleggen, alleen op bepaalde momenten vet handig. En ik heb hem gekregen dus tja, dan zeg ik geen nee.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb geen smartphone omdat ik weet dat deze mij tijdens mn werk nog meer afleidt dan een sudoku boekje of die twee die in de krant staan.
Als het geen indica of enige vorm van hasj is die je niet meteen out laat gaan heeft het hetzelfde effect.quote:
Ik denk dat als ik nu zou roken, knetterstoned zou worden en dan ben ik ook niet rustig nee.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als het indica of enige vorm van hasj is die je niet meteen out laat gaan heeft het hetzelfde effect.
doe je en wat aan je conditie, en wat aan je rust, win/win zou ik zeggen, maarjaa hetweer zit een beetje tegen.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zeg, weet je wel niet hoe ver ik dan moet fietsen.![]()
Nou danquote:Op maandag 24 februari 2020 17:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als het indica of enige vorm van hasj is die je niet meteen out laat gaan heeft het hetzelfde effect.
Je hoeft niet meteen met het sterkste spul te beginnen oid.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik nu zou roken, knetterstoned zou worden en dan ben ik ook niet rustig nee.
Héé psst psstquote:Op maandag 24 februari 2020 17:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen met het sterkste spul te beginnen oid.
Ja nou, nee ik wil niet meer blowen, aan mijn conditie werken moet ik wel ja.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
doe je en wat aan je conditie, en wat aan je rust, win/win zou ik zeggen, maarjaa hetweer zit een beetje tegen.
nog 9 te gaanquote:
Ik heb er nog steeds geen verstand van.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen met het sterkste spul te beginnen oid.
dan fiets je naar de coffeeshop om niet te blowen, win/win.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja nou, nee ik wil niet meer blowen, aan mijn conditie werken moet ik wel ja.
Soury roept je.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
dan fiets je naar de coffeeshop om dint te blowen, win/win.
Als dat andere topic zover is, en voorbij is, dan heb je nog maar 5 dagen te gaan. Zo kun je t ook zien.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wie weet ga ik dat wel de komende 2 weken doen ook. Aftellen zoals in dat andere topic.![]()
quote:Op maandag 24 februari 2020 17:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als dat andere topic zover is, en voorbij is, dan heb je nog maar 5 dagen te gaan. Zo kun je t ook zien.
Jesus Tonja je mist watquote:
Ohh gelukkigquote:Op maandag 24 februari 2020 17:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zag een paar mentions voorbij komen jah
Sidder en beef maar alvast.quote:
tonjaaaaaaaaaaaaaaa versch vleeschquote:Op maandag 24 februari 2020 17:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zag een paar mentions voorbij komen jah
Dit is wel hel vers hoor. Is ie al zindelijk?quote:Op maandag 24 februari 2020 17:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
tonjaaaaaaaaaaaaaaa versch vlees
kiek wat we hebben gevonden voor je
quote:Op maandag 24 februari 2020 17:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
tonjaaaaaaaaaaaaaaa versch vleesch
quote:Op maandag 24 februari 2020 17:39 schreef Gnunix het volgende:
ik heb nog geen dm's dus het is veilig
Uiteraard. Strak in t velquote:Op maandag 24 februari 2020 17:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Dit is wel hel vers hoor. Is ie al zindelijk?
Wat achterlijkquote:Op maandag 24 februari 2020 17:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
tonjaaaaaaaaaaaaaaa versch vleesch
quote:Op maandag 24 februari 2020 17:41 schreef Gnunix het volgende:
[..]
JA IK WEET HEUS WEL DAT IK JONG BEN HOOR
Ik zeg ook altijd dat ik een jonge blom ben.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:41 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Oeh, een vlassig ventje voor de leeuwen. Sterkte ouwe.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:41 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Thanks man, ik weet niet of ik veilig ben op die meetingquote:Op maandag 24 februari 2020 17:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oeh, een vlassig ventje voor de leeuwen. Sterkte ouwe.
Jawel. Geloof me maar.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:43 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Thanks man, ik weet niet of ik veilig ben op die meeting
Ik heb er geen probleem mee dat het op bepaalde plakken op mn lichaam tegenvalt, zolang het maar een mooie blonde haardos op mn hoofd blijft.quote:
Tuurlijk wel, kom maar bij Tonjaquote:Op maandag 24 februari 2020 17:43 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Thanks man, ik weet niet of ik veilig ben op die meeting
Het kan niet altijd goed gaan ....quote:Op maandag 24 februari 2020 17:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Loa, Ajax wtf joh. Helemaal de weg kwijt
quote:Op maandag 24 februari 2020 17:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb er geen probleem mee dat het op bepaalde plakken op mn lichaam tegenvalt, zolang het maar een mooie blonde haardos op mn hoofd blijft.
Nee dat is zo.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:45 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Het kan niet altijd goed gaan ....
quote:
20.00 jaquote:Op maandag 24 februari 2020 17:48 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Wel een vreemde tijd voor een zondag.
mijn vader is nog steed jaloers, die vind namelijk dat het een keer in de twee maanden geknipt moet worden, maar ja, hij was al kalend op zn 25ste en ik hebt dat tot nu toe overleefd.quote:
Daarom ook super.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:48 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Wel een vreemde tijd voor een zondag.
echt jong je moest 's weten, wat een etters op de A32quote:Op maandag 24 februari 2020 17:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Of was dat nu nog van die roadrage naar huis?
dit belooft veel goedsquote:Op maandag 24 februari 2020 17:48 schreef tonja het volgende:
[..]
En het gaat alleen maar mooier worden
Moet een hel geweest zijn. Been there, done that.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:49 schreef Gnunix het volgende:
[..]
echt jong je moest 's weten, wat een etters op de A32
het liefst trok ik ze allemaal uit de autoquote:Op maandag 24 februari 2020 17:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Moet een hel geweest zijn. Been there, done that.
Lekker man, beetje zwemmen.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:53 schreef InverHouse het volgende:
Ik heb gewoon een klein meertje in mijn achtertuin nu
Je gunt niks das wel een dingetjequote:
Nice! stap 1 naar onze relatiequote:Op maandag 24 februari 2020 17:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Mooi, dan kan je morgen meedoen met mijn tekenshow, ik stuur je morgen wel een berichtje
Ik niet , maar genoeg mensen die dat wel doen en of het nou op zondag of maadag door fox word uitgezonden, maakt alleen maar uit voor de supporters die de moeite nemen die naar het stadion gaanquote:
Meertje met golven zelfsquote:Op maandag 24 februari 2020 17:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker man, beetje zwemmen.
quote:
ik heb geen idee, eens kijken of ik daar mentaal wel klaar voor benquote:Op maandag 24 februari 2020 17:55 schreef tonja het volgende:
[..]
Precies! Ben je zaterdag ook bij de meet?
Chattersworldquote:Op maandag 24 februari 2020 17:56 schreef Gnunix het volgende:
[..]
ik heb geen idee, eens kijken of ik daar mentaal wel klaar voor ben![]()
ik zie trouwens op je site dat je gebruikmaakt van IRC, op welke IRC server zit dat channel?
Ik niet eigenlijkquote:
cool, ik heb m'n eigen IRC client dus dan hoef ik die web client niet te gebruiken ;Pquote:
Zo heyquote:Op maandag 24 februari 2020 17:59 schreef Gnunix het volgende:
[..]
cool, ik heb m'n eigen IRC client dus dan hoef ik die web client niet te gebruiken ;P
Ik gebruik mIRC.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:59 schreef Gnunix het volgende:
[..]
cool, ik heb m'n eigen IRC client dus dan hoef ik die web client niet te gebruiken ;P
Niet op de manier zoals het was, maar er zijn nog wel een aantal personen die zo nu en dan zin hebben om plaatjes te draaien.quote:
Ik heb er ooit wel naar geluisterd.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niet op de manier zoals het was, maar er zijn nog wel een aantal personen die zo nu en dan zin hebben om plaatjes te draaien.
MUZ / Radio 49 #3138 - Aaaahoooooeeeeeee!
tonja's tekenshow is wel leuk.quote:
Laat je m een beetje heel tonquote:
Wie zegt dat we er op IRC mee van kunnen genieten?quote:Op maandag 24 februari 2020 18:07 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Nee joh, is toch leuker als iedereen mee kan genieten?
stuur ik alle logs gewoon door!quote:Op maandag 24 februari 2020 18:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wie zegt dat we er op IRC mee van kunnen genieten?
Echt lang geleden dat ik met IRC bezig was.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wie zegt dat we er op IRC mee van kunnen genieten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |