quote:Op maandag 24 februari 2020 17:39 schreef Gnunix het volgende:
ik heb nog geen dm's dus het is veilig
Uiteraard. Strak in t velquote:Op maandag 24 februari 2020 17:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Dit is wel hel vers hoor. Is ie al zindelijk?
Wat achterlijkquote:Op maandag 24 februari 2020 17:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
tonjaaaaaaaaaaaaaaa versch vleesch
kiek wat we hebben gevonden voor je
quote:Op maandag 24 februari 2020 17:41 schreef Gnunix het volgende:
[..]
JA IK WEET HEUS WEL DAT IK JONG BEN HOOR
Ik zeg ook altijd dat ik een jonge blom ben.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:41 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Oeh, een vlassig ventje voor de leeuwen. Sterkte ouwe.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:41 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Thanks man, ik weet niet of ik veilig ben op die meetingquote:Op maandag 24 februari 2020 17:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oeh, een vlassig ventje voor de leeuwen. Sterkte ouwe.
Jawel. Geloof me maar.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:43 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Thanks man, ik weet niet of ik veilig ben op die meeting
Ik heb er geen probleem mee dat het op bepaalde plakken op mn lichaam tegenvalt, zolang het maar een mooie blonde haardos op mn hoofd blijft.quote:
Tuurlijk wel, kom maar bij Tonjaquote:Op maandag 24 februari 2020 17:43 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Thanks man, ik weet niet of ik veilig ben op die meeting
Het kan niet altijd goed gaan ....quote:Op maandag 24 februari 2020 17:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Loa, Ajax wtf joh. Helemaal de weg kwijt
quote:Op maandag 24 februari 2020 17:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb er geen probleem mee dat het op bepaalde plakken op mn lichaam tegenvalt, zolang het maar een mooie blonde haardos op mn hoofd blijft.
Nee dat is zo.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:45 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Het kan niet altijd goed gaan ....
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |