Ik denk dat als ik nu zou roken, knetterstoned zou worden en dan ben ik ook niet rustig nee.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als het indica of enige vorm van hasj is die je niet meteen out laat gaan heeft het hetzelfde effect.
doe je en wat aan je conditie, en wat aan je rust, win/win zou ik zeggen, maarjaa hetweer zit een beetje tegen.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zeg, weet je wel niet hoe ver ik dan moet fietsen.![]()
Nou danquote:Op maandag 24 februari 2020 17:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als het indica of enige vorm van hasj is die je niet meteen out laat gaan heeft het hetzelfde effect.
Je hoeft niet meteen met het sterkste spul te beginnen oid.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik nu zou roken, knetterstoned zou worden en dan ben ik ook niet rustig nee.
Héé psst psstquote:Op maandag 24 februari 2020 17:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen met het sterkste spul te beginnen oid.
Ja nou, nee ik wil niet meer blowen, aan mijn conditie werken moet ik wel ja.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
doe je en wat aan je conditie, en wat aan je rust, win/win zou ik zeggen, maarjaa hetweer zit een beetje tegen.
nog 9 te gaanquote:
Ik heb er nog steeds geen verstand van.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen met het sterkste spul te beginnen oid.
dan fiets je naar de coffeeshop om niet te blowen, win/win.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja nou, nee ik wil niet meer blowen, aan mijn conditie werken moet ik wel ja.
Soury roept je.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
dan fiets je naar de coffeeshop om dint te blowen, win/win.
Als dat andere topic zover is, en voorbij is, dan heb je nog maar 5 dagen te gaan. Zo kun je t ook zien.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wie weet ga ik dat wel de komende 2 weken doen ook. Aftellen zoals in dat andere topic.![]()
quote:Op maandag 24 februari 2020 17:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als dat andere topic zover is, en voorbij is, dan heb je nog maar 5 dagen te gaan. Zo kun je t ook zien.
Jesus Tonja je mist watquote:
Ohh gelukkigquote:Op maandag 24 februari 2020 17:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zag een paar mentions voorbij komen jah
Sidder en beef maar alvast.quote:
tonjaaaaaaaaaaaaaaa versch vleeschquote:Op maandag 24 februari 2020 17:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zag een paar mentions voorbij komen jah
Dit is wel hel vers hoor. Is ie al zindelijk?quote:Op maandag 24 februari 2020 17:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
tonjaaaaaaaaaaaaaaa versch vlees
kiek wat we hebben gevonden voor je
quote:Op maandag 24 februari 2020 17:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
tonjaaaaaaaaaaaaaaa versch vleesch
quote:Op maandag 24 februari 2020 17:39 schreef Gnunix het volgende:
ik heb nog geen dm's dus het is veilig
Uiteraard. Strak in t velquote:Op maandag 24 februari 2020 17:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Dit is wel hel vers hoor. Is ie al zindelijk?
Wat achterlijkquote:Op maandag 24 februari 2020 17:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
tonjaaaaaaaaaaaaaaa versch vleesch
quote:Op maandag 24 februari 2020 17:41 schreef Gnunix het volgende:
[..]
JA IK WEET HEUS WEL DAT IK JONG BEN HOOR
Ik zeg ook altijd dat ik een jonge blom ben.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:41 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Oeh, een vlassig ventje voor de leeuwen. Sterkte ouwe.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:41 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Thanks man, ik weet niet of ik veilig ben op die meetingquote:Op maandag 24 februari 2020 17:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oeh, een vlassig ventje voor de leeuwen. Sterkte ouwe.
Jawel. Geloof me maar.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:43 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Thanks man, ik weet niet of ik veilig ben op die meeting
Ik heb er geen probleem mee dat het op bepaalde plakken op mn lichaam tegenvalt, zolang het maar een mooie blonde haardos op mn hoofd blijft.quote:
Tuurlijk wel, kom maar bij Tonjaquote:Op maandag 24 februari 2020 17:43 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Thanks man, ik weet niet of ik veilig ben op die meeting
Het kan niet altijd goed gaan ....quote:Op maandag 24 februari 2020 17:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Loa, Ajax wtf joh. Helemaal de weg kwijt
quote:Op maandag 24 februari 2020 17:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb er geen probleem mee dat het op bepaalde plakken op mn lichaam tegenvalt, zolang het maar een mooie blonde haardos op mn hoofd blijft.
Nee dat is zo.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:45 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Het kan niet altijd goed gaan ....
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |