OOOOOHHHH ik zou jou wel in zo'n jomanda jurk willen zien.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk er wel eens over om dat te doen, gewoon voor de lol en de poen
Nee dank jequote:Op maandag 24 februari 2020 16:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou vond je het gedoe over het potje niet genoeg vandaag.![]()
En dat staat al jaren bij mijn naam, had je me 6/7 jaar geleden moeten lezen.
als dat TMI is, dan weet ik 't ook niet meer hoor!quote:Op maandag 24 februari 2020 16:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou vond je het gedoe over het potje niet genoeg vandaag.![]()
En dat staat al jaren bij mijn naam, had je me 6/7 jaar geleden moeten lezen.
Ik zou een volger worden van de meters lange muisquote:Op maandag 24 februari 2020 16:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk er wel eens over om dat te doen, gewoon voor de lol en de poen
Ik ben wat rustiger geworden. Jammer voor jou.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:25 schreef Gnunix het volgende:
[..]
als dat TMI is, dan weet ik 't ook niet meer hoor!
Als ik geld kan krijgen van debielen die het geven trek een condoom aan als jurk.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
OOOOOHHHH ik zou jou wel in zo'n jomanda jurk willen zien.
En dat zou ik ook willen zien.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik geld kan krijgen van debielen die het geven trek een condoom aan als jurk.
erg jammer inderdaad.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben wat rustiger geworden. Jammer voor jou.
Ik reageer maar even op je uitsprakenquote:Op maandag 24 februari 2020 16:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had het ook niet tegen jou he.
Oh, Mighty Giant Mouse, we worship you!quote:Op maandag 24 februari 2020 16:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik zou een volger worden van de meters lange muis
Jij wel.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik reageer maar even op je uitspraken
quote:Op maandag 24 februari 2020 16:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Oh, Mighty Giant Mouse, we worship you!
Als je die debielen zo ver krijgt dat zij dat condoom aantrekken, betalen ze je geheid nog meer.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik geld kan krijgen van debielen die het geven trek een condoom aan als jurk.
Toedels.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:27 schreef Gnunix het volgende:
Ik ga maar 's ff tanken en dan ri huis, tot vanavond!
Hahahahaquote:Op maandag 24 februari 2020 16:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als je die debielen zo ver krijgt dat zij dat condoom aantrekken, betalen ze je geheid nog meer.
Godver waarom die meet volgende week. Nu moet ik me inhouden om vals te zijnquote:
quote:Op maandag 24 februari 2020 16:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Godver waarom die meet volgende week. Nu moet ik me inhouden om vals te zijn
Nee. Laat je gaan. Je kan het.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Godver waarom die meet volgende week. Nu moet ik me inhouden om vals te zijn
Ik sla je wel op je bekquote:
Ja ja, lastig allemaal hoor.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Of de Chocolade godin moeilijk allemaal
Daar heeft je smoel niks aanquote:Op maandag 24 februari 2020 16:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Dan trap ik je tegen je schenen.
* ChocoFan gaat schoenen met stalen neuzen zoeken
Das goed.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, dat is waar, wel ff waarschuwen van tevoren want dan kan ik mijn bril afzetten.
Ja ok ik ben rustig ZENNNNNNNNNNquote:Op maandag 24 februari 2020 16:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Rustig nou anders mogen we dadelijk niet meer komen.
Godverdommequote:
Nee het is ook onzin.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:36 schreef pullup het volgende:
Jullie hebben die meet helemaal niet nodig
Echt wel.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:36 schreef pullup het volgende:
quote:
Ik heb daar geen drank voor nodig.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:38 schreef pullup het volgende:
[..]Gaat vast hilarisch worden, zeker met wat dranker in
Soury houd je er wel onderquote:Op maandag 24 februari 2020 16:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb daar geen drank voor nodig.
quote:
Ik vond het wel een leuke film.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2020 16:36 schreef pullup het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |