quote:Op maandag 24 februari 2020 16:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Jij bent gewoon eigenlijk heel lief, maar doet hier heel erg je best om onlief over te komen
zelfs de vrouwen?quote:Op maandag 24 februari 2020 16:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dick pic dat moet iedereen hier
ik kan alleen dit vinden...quote:Op maandag 24 februari 2020 16:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zeg. Waarom weet niemand het hier, ik heb het volgens mij wel ergens op fok gelezen, ik ga het nog steeds niet opzoeken hoor.
quote:Op maandag 24 februari 2020 16:19 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kan alleen dit vinden...
https://www.ad.nl/show/ne(...)er-omarmen~a5e5038d/
maar dat is een artikel van 2017
Zelfbenoemd medium Jomanda, die al jaren een teruggetrokken bestaan leidt in Canada, verdient het om weer door Nederland te worden omarmd. Volgens haar goede vriend en Oranjefanaat Johan Vlemmix kwijnt de paranormaal genezeres momenteel weg. ,,Ik maak me grote zorgen over haar'', aldus Vlemmix. ,,Ze durft na alle commotie de confrontatie met haar vaderland niet meer aan.''
Johan Vlemmix zal het wel weten waar ze is
Hi Fan(n)quote:Op maandag 24 februari 2020 16:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Zelfbenoemd medium Jomanda, die al jaren een teruggetrokken bestaan leidt in Canada, verdient het om weer door Nederland te worden omarmd. Volgens haar goede vriend en Oranjefanaat Johan Vlemmix kwijnt de paranormaal genezeres momenteel weg. ,,Ik maak me grote zorgen over haar'', aldus Vlemmix. ,,Ze durft na alle commotie de confrontatie met haar vaderland niet meer aan.''
quote:Op maandag 24 februari 2020 16:19 schreef FANN het volgende:
[..]
oh dat moeten we niet hebben natuurlijkquote:Op maandag 24 februari 2020 16:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die ook maar doe maar niet want dan krijg je waarschijnlijk ban
Ik zat toch ook net te googlen.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:19 schreef FANN het volgende:
[..]
quote:
Lucht het op?quote:Op maandag 24 februari 2020 16:22 schreef Deisyy het volgende:
Wat een geouwezeikpleurishoer overal vandaag
Waar nog meer, vertel.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:22 schreef Deisyy het volgende:
Kom, je kan beter en je weet het.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:22 schreef Deisyy het volgende:
Lekkaaaaaahhhquote:Op maandag 24 februari 2020 16:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja Ja...
Ik ga een kaassoufle bakken of zo....
Ik denk er wel eens over om dat te doen, gewoon voor de lol en de poenquote:Op maandag 24 februari 2020 16:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik vind die neppe tv priesters ook achterlijk die harken miljoenen binnen
Nou vond je het gedoe over het potje niet genoeg vandaag.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:23 schreef Gnunix het volgende:
[..]
ik zie aan je status dat je TMI geeft, nou bEN IK WEL BENIEUWD!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |