Meeloper!quote:Op maandag 24 februari 2020 16:11 schreef pullup het volgende:
Ik vind jullie allemaal lief dus zit in elk kliekje
Ik vond iedereen lief. Jou vind ik nog steeds lief.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:11 schreef pullup het volgende:
Ik vind jullie allemaal lief dus zit in elk kliekje
Maar nu niet meerquote:Op maandag 24 februari 2020 16:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vond iedereen lief. Jou vind ik nog steeds lief.
oh.... dat is nieuws voor mij....quote:Op maandag 24 februari 2020 16:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ze leeft toch nog, is naar het buitenland gevlucht.
HAhahahahahaquote:Op maandag 24 februari 2020 15:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar was ik ook al achter. Toen mocht ik opdonderen. Gelukkig werd dat heel vriendelijk gezegd.
Hier regent het al heel de dag volgens mij en op de weg is dat kut ja. Sterkte ermee alvast.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:11 schreef Gnunix het volgende:
ik kijk naar buiten en opeens is het grijs met heul veul water, KUT.
mag ik lekker al die bange mensen gaan trotseren die niet harder dan 120 durven omdat het wegdek zeiknat is
dank u, dank uquote:Op maandag 24 februari 2020 16:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier regent het al heel de dag volgens mij en op de weg is dat kut ja. Sterkte ermee alvast.
Jij bent wel een stoertje volgens mij.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:11 schreef Gnunix het volgende:
ik kijk naar buiten en opeens is het grijs met heul veul water, KUT.
mag ik lekker al die bange mensen gaan trotseren die niet harder dan 120 durven omdat het wegdek zeiknat is
Ga even je piemel showen ofzoquote:Op maandag 24 februari 2020 16:13 schreef Gnunix het volgende:
vraag me af wie mij eigenlijk allemaal lief vinden!
Ik ken jou niet maar geef je het voordeel van de twijfelquote:Op maandag 24 februari 2020 16:13 schreef Gnunix het volgende:
valt reuze mee eigenlijk! * Gnunix Lekker in m'n leren jasje in de auto stappenquote:Op maandag 24 februari 2020 16:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent wel een stoertje volgens mij.
Ik niet, maar ik vind niemand liefquote:Op maandag 24 februari 2020 16:13 schreef Gnunix het volgende:
Zeg. Waarom weet niemand het hier, ik heb het volgens mij wel ergens op fok gelezen, ik ga het nog steeds niet opzoeken hoor.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2020 16:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik vind niemand lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |