We wachten op tonjaquote:Op maandag 24 februari 2020 15:09 schreef notturna het volgende:
[..]
Hebben jullie hem al geborsteld en uitgelaten?
Altijd weer dezelfde waar je op moet wachten.quote:
Wacht maar.....quote:Op maandag 24 februari 2020 15:10 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Nou ben ik ook wel erg benieuwd hoor..
Ik nog niet, we wachten op Tonja en anders doet Prisha het wel.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:09 schreef notturna het volgende:
[..]
Hebben jullie hem al geborsteld en uitgelaten?
quote:Op maandag 24 februari 2020 15:08 schreef espri het volgende:
[..]
Ja ik ben er bijna, denk wel dat ik het haal.
Riemen vast...quote:Op maandag 24 februari 2020 15:10 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Nou ben ik ook wel erg benieuwd hoor..
quote:Op maandag 24 februari 2020 15:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Ook maar weer eens wat te knagen nemen hier.![]()
[ afbeelding ]
Dan ben je hier nog in diverse partjes.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:10 schreef Gnunix het volgende:
Als ik hier nog ben nadat Tonja mij heeft ontmoet, ben ik dan ook part of the game?
Wacht eerst de keuring maar af.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:10 schreef Gnunix het volgende:
Als ik hier nog ben nadat Tonja mij heeft ontmoet, ben ik dan ook part of the game?
Je bedoelt of je dan bij de kliek hoort?quote:Op maandag 24 februari 2020 15:10 schreef Gnunix het volgende:
Jullie maken het allemaal wel spannend hoor..quote:Op maandag 24 februari 2020 15:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan ben je hier nog in diverse partjes.
dat jaquote:Op maandag 24 februari 2020 15:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Je bedoelt of je dan bij de kliek hoort?
quote:Op maandag 24 februari 2020 15:12 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Jullie maken het allemaal wel spannend hoor..
Het is echt de moeite van het wachten waard. Als je eenmaal in die kliek zit krijg je dingen te lezen die je niet voor mogelijk hield. Wel één ding nog: zit je er eenmaal in, dan is weggaan geen optie meer.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:12 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Jullie maken het allemaal wel spannend hoor..
Dat kliekje ben ik al lid van maar er schijnen er meer van te zijn, het alleenkliekje.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:12 schreef notturna het volgende:
Ik wil wel een kliekje in mijn uppie vormen.
Jij mag dat.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:12 schreef notturna het volgende:
Helaas ben je niet de enige, dus hoor je bij de eigen-kliekje-in-je-eentje-kliekquote:Op maandag 24 februari 2020 15:12 schreef notturna het volgende:
Ik ben al een kliek. Tja..quote:Op maandag 24 februari 2020 15:12 schreef notturna het volgende:
Gaat echt nergens over, idd.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat kliekje ben ik al lid van maar er schijnen er meer van te zijn, het alleenkliekje.![]()
Godverdomme, lijkt het schoolplein wel.
DEAL! where do i sign?quote:Op maandag 24 februari 2020 15:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is echt de moeite van het wachten waard. Als je eenmaal in die kliek zit krijg je dingen te lezen die je niet voor mogelijk hield. Wel één ding nog: zit je er eenmaal in, dan is weggaan geen optie meer.
Gangstahquote:Op maandag 24 februari 2020 15:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is echt de moeite van het wachten waard. Als je eenmaal in die kliek zit krijg je dingen te lezen die je niet voor mogelijk hield. Wel één ding nog: zit je er eenmaal in, dan is weggaan geen optie meer.
Zo jammer.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt he en flauwe grapjes kunnen ook al niet meer.
Ja doe maar, die kunnen we zelf ook nog wel bedenken.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Hier kan ik een hele flauwe reactie op geven, maar ik hou me in![]()
dat gaat ze wel doen als ze me eenmaal kent.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Waarom nou.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Daar was ik ook al achter. Toen mocht ik opdonderen. Gelukkig werd dat heel vriendelijk gezegd.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 24 februari 2020 15:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 februari 2020 15:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar was ik ook al achter. Toen mocht ik opdonderen. Gelukkig werd dat heel vriendelijk gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |