DEAL! where do i sign?quote:Op maandag 24 februari 2020 15:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is echt de moeite van het wachten waard. Als je eenmaal in die kliek zit krijg je dingen te lezen die je niet voor mogelijk hield. Wel één ding nog: zit je er eenmaal in, dan is weggaan geen optie meer.
Gangstahquote:Op maandag 24 februari 2020 15:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is echt de moeite van het wachten waard. Als je eenmaal in die kliek zit krijg je dingen te lezen die je niet voor mogelijk hield. Wel één ding nog: zit je er eenmaal in, dan is weggaan geen optie meer.
Zo jammer.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt he en flauwe grapjes kunnen ook al niet meer.
Ja doe maar, die kunnen we zelf ook nog wel bedenken.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Hier kan ik een hele flauwe reactie op geven, maar ik hou me in![]()
dat gaat ze wel doen als ze me eenmaal kent.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Waarom nou.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Daar was ik ook al achter. Toen mocht ik opdonderen. Gelukkig werd dat heel vriendelijk gezegd.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 24 februari 2020 15:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 februari 2020 15:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar was ik ook al achter. Toen mocht ik opdonderen. Gelukkig werd dat heel vriendelijk gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |