Oh, dat zou ook zomaar kunnen. Geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ze leeft toch nog, is naar het buitenland gevlucht.
Ohw, voordat je naar bed ga, dat doe ik ook ja, dus eigenlijk toch maar 1 keer dan.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:04 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ja in ieder geval 's nacht voordat ik mijn bed in ga, en dan toch wel om een uur of 5 ofzo ...
zijn ook geen handige tijden om naar zo'n buiten WC te gaan
quote:Op maandag 24 februari 2020 16:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, stom gezeik erover dus in youre face everybody
your*quote:Op maandag 24 februari 2020 16:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok af en toe moet dat jaquote:Op maandag 24 februari 2020 16:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je maakt mij bang.quote:
Volgens mij pas nog gelezen maar ik durf niet te googlen op jomandaquote:Op maandag 24 februari 2020 16:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oh, dat zou ook zomaar kunnen. Geen idee eigenlijk.
Jij ook al?quote:Op maandag 24 februari 2020 16:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben mijn eigen kliekje
[ afbeelding ]
Je bent toch weer terug bij ons.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben mijn eigen kliekje
[ afbeelding ]
Meeloper!quote:Op maandag 24 februari 2020 16:11 schreef pullup het volgende:
Ik vind jullie allemaal lief dus zit in elk kliekje
Ik vond iedereen lief. Jou vind ik nog steeds lief.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:11 schreef pullup het volgende:
Ik vind jullie allemaal lief dus zit in elk kliekje
Maar nu niet meerquote:Op maandag 24 februari 2020 16:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vond iedereen lief. Jou vind ik nog steeds lief.
oh.... dat is nieuws voor mij....quote:Op maandag 24 februari 2020 16:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ze leeft toch nog, is naar het buitenland gevlucht.
HAhahahahahaquote:Op maandag 24 februari 2020 15:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar was ik ook al achter. Toen mocht ik opdonderen. Gelukkig werd dat heel vriendelijk gezegd.
Hier regent het al heel de dag volgens mij en op de weg is dat kut ja. Sterkte ermee alvast.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:11 schreef Gnunix het volgende:
ik kijk naar buiten en opeens is het grijs met heul veul water, KUT.
mag ik lekker al die bange mensen gaan trotseren die niet harder dan 120 durven omdat het wegdek zeiknat is
dank u, dank uquote:Op maandag 24 februari 2020 16:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier regent het al heel de dag volgens mij en op de weg is dat kut ja. Sterkte ermee alvast.
Jij bent wel een stoertje volgens mij.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:11 schreef Gnunix het volgende:
ik kijk naar buiten en opeens is het grijs met heul veul water, KUT.
mag ik lekker al die bange mensen gaan trotseren die niet harder dan 120 durven omdat het wegdek zeiknat is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |