Ja dat dusquote:
Dat is ook wel eens anders geweestquote:Op maandag 24 februari 2020 16:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jammer dat ik gestopt ben met blowen, had met jou wel een jointje willen roken.
Ja. En ben je niet meer boos op me nu?quote:Op maandag 24 februari 2020 16:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat is ook wel eens anders geweest
Zeker jammer.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jammer dat ik gestopt ben met blowen, had met jou wel een jointje willen roken.
Anderzijds als ik er nu 1 zou nemen zou ik waarschijnlijk knetterstoned worden.quote:
Ja en toen?quote:Op maandag 24 februari 2020 16:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat is ook wel eens anders geweest
Toen was geluk nog heel gewoon.quote:
Ik jen iedereen. Dat is mijn fok funktiequote:Op maandag 24 februari 2020 16:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Gewoon grappig altijd iemand jennen en nu
Ik geef geen garantie voor de toekomstquote:Op maandag 24 februari 2020 16:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat is wel mooi van zo'n meeting de verbroedering
Zeg, kom dan ook gewoon, hoef je ook niet te miepen en waarom kom je eigenlijk niet? Heb je iets anders te doen of zo.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat is wel mooi van zo'n meeting de verbroedering
Ja, klopt wel, duurde alleen een tijd voordat ik dat door had.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik jen iedereen. Dat is mijn fok funktie
Niks moet he?quote:Op maandag 24 februari 2020 16:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zeg, kom dan ook gewoon, hoef je ook niet te miepen en waarom kom je eigenlijk niet? Heb je iets anders te doen of zo.
Paroquote:Op maandag 24 februari 2020 16:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ben nog steeds wel van de jointjes, niet op dagelijkse basis, maar ik heb toch altijd wel ergens hennep liggen
Oh hallo !!!quote:Op maandag 24 februari 2020 16:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ben nog steeds wel van de jointjes, niet op dagelijkse basis, maar ik heb toch altijd wel ergens hennep liggen
Ik heb jaren niet gerookt. Nu koop ik het soms (Als ik naar de Lidl ga)quote:Op maandag 24 februari 2020 16:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Paro![]()
Als wij het in huis hebben liggen gaat het op. Bewaren kunnen we niet.
Lidl verkoopt tegenwoordig hennep?quote:Op maandag 24 februari 2020 16:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb jaren niet gerookt. Nu koop ik het soms (Als ik naar de Lidl ga)
Nee dat zit op mijn padquote:Op maandag 24 februari 2020 16:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Lidl verkoopt tegenwoordig hennep?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |