20.00 jaquote:Op maandag 24 februari 2020 17:48 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Wel een vreemde tijd voor een zondag.
mijn vader is nog steed jaloers, die vind namelijk dat het een keer in de twee maanden geknipt moet worden, maar ja, hij was al kalend op zn 25ste en ik hebt dat tot nu toe overleefd.quote:
Daarom ook super.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:48 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Wel een vreemde tijd voor een zondag.
echt jong je moest 's weten, wat een etters op de A32quote:Op maandag 24 februari 2020 17:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Of was dat nu nog van die roadrage naar huis?
dit belooft veel goedsquote:Op maandag 24 februari 2020 17:48 schreef tonja het volgende:
[..]
En het gaat alleen maar mooier worden
Moet een hel geweest zijn. Been there, done that.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:49 schreef Gnunix het volgende:
[..]
echt jong je moest 's weten, wat een etters op de A32
het liefst trok ik ze allemaal uit de autoquote:Op maandag 24 februari 2020 17:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Moet een hel geweest zijn. Been there, done that.
Lekker man, beetje zwemmen.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:53 schreef InverHouse het volgende:
Ik heb gewoon een klein meertje in mijn achtertuin nu
Je gunt niks das wel een dingetjequote:
Nice! stap 1 naar onze relatiequote:Op maandag 24 februari 2020 17:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Mooi, dan kan je morgen meedoen met mijn tekenshow, ik stuur je morgen wel een berichtje
Ik niet , maar genoeg mensen die dat wel doen en of het nou op zondag of maadag door fox word uitgezonden, maakt alleen maar uit voor de supporters die de moeite nemen die naar het stadion gaanquote:
Meertje met golven zelfsquote:Op maandag 24 februari 2020 17:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker man, beetje zwemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |