quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toch hadden we toen best wel leuke nummers mat name die van Andre van Duijn.
Neverquote:
was dat niet een tandarts die zanger?quote:
Ik heb daar wat keren de polonaise op gelopenquote:
Zonder Scrutz had ik hem nooit gehoordquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb daar wat keren de polonaise op gelopen![]()
![]()
Mijn leven heeft zin gehadquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Zonder Scrutz had ik hem nooit gehoord
Nee joh; klik dr nou s ff op, is grappig!!quote:
Die is op zichzelf gegaanquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh, die heb ik al even niet gebruikt.Komt omdat Lucky er niet is, waar is lucky?
quote:
quote:
Ik durf niet goed. Dadelijk blijft het in mijn hoofd hangen of zo.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:52 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Nee joh; klik dr nou s ff op, is grappig!!
En ja André ook.
Hij wil ons niet meer kennen nu hij een eigen topic heeftquote:
Jammer wel jaquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij wil ons niet meer kennen nu hij een eigen topic heeft
Toe, ik daag je uit. Succes!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik durf niet goed. Dadelijk blijft het in mijn hoofd hangen of zo.
Dat is idd het gevaarlijke met die nummers.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik durf niet goed. Dadelijk blijft het in mijn hoofd hangen of zo.
Ja zeg, nou moet ik bijna wel klikken. Toestand.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:53 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Toe, ik daag je uit. Succes!
Nee luckyquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dwergen? ik heb nog veel mooiere
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zeg, nou moet ik bijna wel klikken. Toestand.
Chuffiquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:55 schreef ChocoFan het volgende:
En lucky is dus nog wel in zijn eigen topic geweest ja. Zijn we soms te vervelend of zo.![]()
Och, ik klik wel ff op dat liedje dan. Zucht
Wij vangen je wel opquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Weggaan en mij hier zo achterlaten.
Ja.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is idd het gevaarlijke met die nummers.
Echt he. Schande gewoon.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Nice!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Godver, ik ken hem gewoon van vroeger.
Ik zal ze niet posten.quote:
Dit is niet een makkelijke meezingerquote:
Met ons ook nog, het plebs.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee maar ik ken hem dus wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit is niet een makkelijke meezinger
In mijn topic komt niemand meer. Het is zoals het gaat.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Straks hebben we allemaal een eigen topic
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In mijn topic komt niemand meer. Het is zoals het gaat.
Hmm, dat hing een beetje van het tijdstip afquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit is niet een makkelijke meezinger
had jij een eigenste topiek?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In mijn topic komt niemand meer. Het is zoals het gaat.
Jij bent niet de enige die dat niet weet.quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hmm, dat hing een beetje van het tijdstip af
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Was een waar hoogtepunt iets wat mensen nooit vergeten enzo
Een in de hoogte uitgedaagde persoon bedoel je?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:00 schreef ChocoFan het volgende:
Ohw shit ik zei dwerg, ik bedoel klein mens.
Nee, klein mens moet je ze noemen, dwerg is dicriminatie of zo. Ik volg graag de regeltjes.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Een in de hoogte uitgedaagde persoon bedoel je?
kequote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Was een waar hoogtepunt iets wat mensen nooit vergeten enzo
Ow, weer wat geleerd danquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, klein mens moet je ze noemen, dwerg is dicriminatie of zo. Ik volg graag de regeltjes.
Geen zin in ookquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
@:staart en mn naam goed schrijven lukt niet echt ... Que?
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zal Ghost dan wel jammer vinden, die houd er wel van.
Nou het gevoel is geheel wederzijdsquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ohjee boze buurman incoming!!!! Ohnee das alleen bij GB
Oh kut, ik wist niet dat ik moest zoeken...quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:04 schreef pullup het volgende:
Nog niemand die dat topic van Ienie heeft gevonden?
Ik ga niet zoeken, ik wacht wel tot iemand anders dat heeft gedaan.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:04 schreef pullup het volgende:
Nog niemand die dat topic van Ienie heeft gevonden?
Buurman & buurmanquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou het gevoel is geheel wederzijds
Kaboutertjes.quote:
Over toffe dwergen gesprokenquote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
Haas,... weet van naksss
Ik dacht dat ze het zelf wel zou postenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ga niet zoeken, ik wacht wel tot iemand anders dat heeft gedaan.
Zou wel het handigst zijn, omdat zij weet waar het om gaat en wij dus allemaal niet schijnbaar.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze het zelf wel zou posten
Of het is een fiktief topicquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze het zelf wel zou posten
Iemand met het syndroom van Down, toch?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:07 schreef ChocoFan het volgende:
Een mongool mag je ook geen mongool meer noemen maar een verstandelijk gehandicapte, dacht ik tenminste.
Ohw ja, dat ook.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Iemand met het syndroom van Down, toch?
Ik noem ze andersquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Iemand met het syndroom van Down, toch?
Gewoon meppen, je kan hem vast wel op een gevoelig plekje rakenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:09 schreef sjampoeh het volgende:
uh helleuuuu ik ben geen dwerg kutjes![]()
1.63m
Leuke woordvoerder heb je, hoe moet je dat tegenwoordig zeggen.. iemand met het syndroom van buurmanquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:09 schreef sjampoeh het volgende:
1.63m
Nope, dan ben je het niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:09 schreef sjampoeh het volgende:
1.63m
Nee. Heb jij live gekeken?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Vergeet je de unseen bitch niet?
Hans Teeuwen it is vanaaf.quote:
lol, vroeger was hij praktisch mijn buurmanquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Leuke woordvoerder heb je, hoe moet je dat tegenwoordig zeggen.. iemand met het syndroom van buurman
Ik denk toch dat het die andere is.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:10 schreef chufi het volgende:
Ik had deze
JUI / Zingende koolmeesjes O+
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Leuke woordvoerder heb je, hoe moet je dat tegenwoordig zeggen.. iemand met het syndroom van buurman
@chufi wallahquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
lol, vroeger was hij praktisch mijn buurman
maar ik kan idd voor mezelf praten
En ieni is vroeg slapenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk toch dat het die andere is.
Ah, ik zie het. Dat wordt nog even wachten dan.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Da kan niedie zend die niet uit
Vind je het erg dat ghost iedere keer gifjes van kleine mensjes plaatst en jou dan noemt?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
lol, vroeger was hij praktisch mijn buurman
maar ik kan idd voor mezelf praten
Ik vind het niet kunnen, dat gepest!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ghost iedere keer gifjes van kleine mensjes plaatst en jou dan noemt?
ik pak m wel terugquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ghost iedere keer gifjes van kleine mensjes plaatst en jou dan noemt?
Het is alleen pesten als sjamp het niet leuk vind.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind het niet kunnen, dat gepest!
Wat niet kan is nog nooit gebeurd.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is niet een echt duidelijk antwoord maar ik ga er dan maar vanuit dat je het niet zo heel erg vind.quote:
ik voel me niet aangesproken hoorquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het is alleen pesten als sjamp het niet leuk vind.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:14 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:16 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik voel me niet aangesproken hoormaar even ter verduidelijking, ik ben geen dwerg
ah johhhhquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Wil je me niet meer @:staarten ..
Dankje
Gelukkig maar, dat je je niet aangesproken voelt en dan is het nu duidelijk dat je geen dwerg bent.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:16 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik voel me niet aangesproken hoormaar even ter verduidelijking, ik ben geen dwerg
Lul dan ook niet uit je nek over een ander dan bemoei ik me ook niet met jouquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Dankje
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat niet kan is nog nooit gebeurd.
Ligt eraan wie hem roept natuurlijk @chufiquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
We moeten echt stoppen met @:chufi te mentionen.
Een kabouter?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:16 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Waarom vind je het dan niet kunnen?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:17 schreef Recce het volgende:
[..]Dat gepest gebeurt, dus het kan wel.
Ja, van mij kan @chufi het wel hebben, denk ik.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ligt eraan wie hem roept natuurlijk @:chufi
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Lul dan ook niet uit je nek over een ander dan bemoei ik me ook niet met jou
En zo niet dan merk je dat vanzelf wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, van mij kan @:chufi het wel hebben, denk ik.
Ik vond het niet kunnen, maar kennelijk doet mijn mening er niet toe. Als het gebeurt, kan het. Tegen die logica kan ik niet op.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarom vind je het dan niet kunnen?
waarom mogen we @chufi niet roepenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, van mij kan @:chufi het wel hebben, denk ik.
Ja je vraagt er omquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
We moeten echt stoppen met @:chufi te mentionen.
@chufiequote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Dankje
Ja maar heb ik ook nog wat te zeggen?quote:
pesten mag nooit . maar gebeurt helaasquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vond het niet kunnen, maar kennelijk doet mijn mening er niet toe. Als het gebeurt, kan het. Tegen die logica kan ik niet op.
En jij nu ookquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:19 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
waarom mogen we @:chufi niet roepen
quote:
Da's logischquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vond het niet kunnen, maar kennelijk doet mijn mening er niet toe. Als het gebeurt, kan het. Tegen die logica kan ik niet op.
Wil je ook een persoonlijke noot?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar heb ik ook nog wat te zeggen?
Hoe is het met je google ding, wist je dat ie ook kon boeren? Zeg maar, ok google, laat een boer.quote:
Geprobeerdquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoe is het met je google ding, wist je dat ie ook kon boeren? Zeg maar, ok google, laat een boer.
de mijne is slapen .. al dat gelul hier is ze zatquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoe is het met je google ding, wist je dat ie ook kon boeren? Zeg maar, ok google, laat een boer.
Lolquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hou dan ook eens je mond.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
de mijne is slapen .. al dat gelul hier is ze zat
Dat snap ik wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
de mijne is slapen .. al dat gelul hier is ze zat
Dat leek wel een nattequote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geinig he, nu, ok google hoe klinkt een scheet.
Hier ook, nederlands, engels en nu ook frans inmiddels. Als mijn vriend in het frans scheld, dan scheld ze terug met piepjes, in het nederlands begrijpt ze het niet of kan ze niet helpen of zegt ze sorry.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
ze is 3 talig inmiddels ..
Iemand de Hem geïnstalleerd ?
Mijn killerparkiet kijkt mij dan allen maar aan als ik dat doe.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:24 schreef ChocoFan het volgende:
Leuk he zo'n google ding. Moet je er tegen gaan schelden, dan bied ze soms haar excuus aan.
Nouhou, mijn dochter liet een paar jaar geleden een boer en toen dacht ik dat het haar broer was.quote:
Beter, want zondag zitten ze er nietquote:
Je moet ook vragen hoe klinkt een scheet, niet laat een scheet. Duurde ff voordat we dat doorhadden hier.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh scheten doet ze niet dan zegt ze mijn tip is zeg gewoon dat de stoel kraakte
Ik heb hem alleen op Nederlands staan anders begrijpt ze sommige dingen niet en haal ze/hij het door elkaar.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier ook, nederlands, engels en nu ook frans inmiddels. Als mijn vriend in het frans scheld, dan scheld ze terug met piepjes, in het nederlands begrijpt ze het niet of kan ze niet helpen of zegt ze sorry.
Hier springt ie soms opeens op actief op een signaal van de tv ... maar nooit komt er een antwoordquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier ook, nederlands, engels en nu ook frans inmiddels. Als mijn vriend in het frans scheld, dan scheld ze terug met piepjes, in het nederlands begrijpt ze het niet of kan ze niet helpen of zegt ze sorry.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je moet ook vragen hoe klinkt een scheet, niet laat een scheet. Duurde ff voordat we dat doorhadden hier.
Ahw, parkietje, ik heb er nu ook 2, zo leuk. Ik wist niet dat vogels zo leuk konden zijn. Ze willen alleen niet op mijn vinger zitten.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn killerparkiet kijkt mij dan allen maar aan als ik dat doe.
je zoon dusquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nouhou, mijn dochter liet een paar jaar geleden een boer en toen dacht ik dat het haar broer was.
Ja, vaag is het zeker soms, vaak begrijpt dat kreng me ook niet, dan praat ik te snel of zo.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb hem alleen op Nederlands staan anders begrijpt ze sommige dingen niet en haal ze/hij het door elkaar.
Soms krijg ik ook antwoord in een andere stem..heel vaag
Misschien moet je je middelvinger ook niet opsteken.... Daar zou ik ook niet op gaan zittenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ahw, parkietje, ik heb er nu ook 2, zo leuk. Ik wist niet dat vogels zo leuk konden zijn. Ze willen alleen niet op mijn vinger zitten.
das dan van je service programmas...quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb hem alleen op Nederlands staan anders begrijpt ze sommige dingen niet en haal ze/hij het door elkaar.
Soms krijg ik ook antwoord in een andere stem..heel vaag
Hier is het af en toe ook vaag, is het stil maar ineens bliep, net of je ok google heb gezegd, ik zeg trouwens altijd heee google.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier springt ie soms opeens op actief op een signaal van de tv ... maar nooit komt er een antwoord
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Misschien moet je je middelvinger ook niet opsteken.... Daar zou ik ook niet op gaan zitten
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Misschien moet je je middelvinger ook niet opsteken.... Daar zou ik ook niet op gaan zitten
Het is ook hey Google officieelquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier is het af en toe ook vaag, is het stil maar ineens bliep, net of je ok google heb gezegd, ik zeg trouwens altijd heee google.
Ik wou dat je die naam kon wijzigenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier is het af en toe ook vaag, is het stil maar ineens bliep, net of je ok google heb gezegd, ik zeg trouwens altijd heee google.
dit. m'n ouders hebben alexa, die luistert veel beterquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wou dat je die naam kon wijzigen
Dat zijn ook 3 lettergrepen...google maar 2..is makkelijk te verstaanquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dit. m'n ouders hebben alexa, die luistert veel beter
je moet ook geen koekel zeggenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat zijn ook 3 lettergrepen...google maar 2..is makkelijk te verstaan
Het ok google bedoel je?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wou dat je die naam kon wijzigen
Die heeft ook een sexier stemquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dit. m'n ouders hebben alexa, die luistert veel beter
Oké Chocofan ofzoquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het ok google bedoel je?
Ja dat zou wel geinig zijn, ik zou haar dan hernoemen naar lompe kut of zo.![]()
He lompe kut, wat is het weer vandaag.
Ik zie het verschil nietquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel ruk ja.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:39 schreef HiDiHo het volgende:
Ook jammer dat mijn hue temperatuursensor niet opgepikt wordt door google
Wat is de temperatuur binnen werkt dus niet
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:40 schreef chufi het volgende:
Ondanks het Sahara zand
TenerifeKeke kleurtjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stuur ze een mail die Hueysquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:39 schreef HiDiHo het volgende:
Ook jammer dat mijn hue temperatuursensor en daglichtsensor niet opgepikt wordt door google
Wat is de temperatuur binnen werkt dus niet
Ja zo slim is ze nog niet vaak.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:42 schreef HiDiHo het volgende:
Oke google, is het dag of nacht?
Kan ze niet
man man man
Ik wil streamen naar mijn computer maar ik ben er nog niet achter of dat kan en hoe danquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is wel ruk ja.
Wij hebben alleen een chromecast waar je dan naar kan laten streamen via google maar dat werkt niet altijd.
Zal vast kunnen maar ik weet ook niet hoe dat werkt, mijn vriend vogelt dat allemaal maar uit.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wil streamen naar mijn computer maar ik ben er nog niet achter of dat kan en hoe dan
Maar wel kunnen boeren en scheten laten.....quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zo slim is ze nog niet vaak.
Ja, stom he.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar wel kunnen boeren en scheten laten.....
Beter noemen ze het geen smartdevice meer
Die heb ik wel eens eerder gezien, zo geinig.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:44 schreef oma-Nijn het volgende:
Wat hebben jullie allemaal geavanceerde spullen..
Ik heb deze nog voor het weer![]()
[ afbeelding ]
WTFquote:
Ik vind deze versie leuker.quote:
dan begin ik er niet aanquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Na 10 seconden weer weg geklikt.
Heb ik een CD vanquote:
je moet een chromecast ding hebben ....quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:48 schreef HiDiHo het volgende:
Er is ook helemaal geen integratie met de PC dat is wel jammer...ja of je moet zo'n google ding hebben..chromebook
ik heb een chromebook en dat werkt welquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:48 schreef HiDiHo het volgende:
Er is ook helemaal geen integratie met de PC dat is wel jammer...ja of je moet zo'n google ding hebben..chromebook
ik heb die grote die is best zatquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:50 schreef HiDiHo het volgende:
Nu nog op zoek naar iets waarmee ik mijn versterker kan verbinden want dat speakertje is natuurlijk niets
Ik had ze destijds gewoon gedownload. Ik geef geen geld meer uit aan muziek. Vroeger vaak genoeg gedaan.quote:
Nee alleen aan Spotify nogquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had ze destijds gewoon gedownload. Ik geef geen geld meer uit aan muziek. Vroeger vaak genoeg gedaan.
ja maar dat is ook alleen hdmi..verder geen logica of andersquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
je moet een chromecast ding hebben ....
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
WAT ZIT JIJ TE DRAAIEN DAN KOEKKOEK
Godver, ik zie de titel en het begint gelijk in mijn hoofd af te spelen.quote:
Mijn speakers zijn ff wat groter...zeg maar keer of 15 per stukquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ik heb die grote die is best zat
Ja, hadden we het vanmiddag al over hier en onze mening was dat we het er niet mee eens zijn, de uitslag dan he. Beetje een gladjakker.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:51 schreef mazaru het volgende:
Dit Nederlandse jongetje is tot knapste man van de wereld uitgeroepen.![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ik upload alleen naar Google Music wat ik download met torrent...ik ga er geen geld aan uitgeven..dat doe ik dan liever aan die gadgetsquote:
De juryleden hebben allemaal een blinde geleidehond?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:51 schreef mazaru het volgende:
Dit Nederlandse jongetje is tot knapste man van de wereld uitgeroepen.![]()
[ afbeelding ]
Geeft niet, is ook een zooitje momenteel.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
momentooo
ik snap naks van de sc
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
momentooo
ik snap naks van de sc
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, hadden we het vanmiddag al over hier en onze mening was dat we het er niet mee eens zijn, de uitslag dan he. Beetje een gladjakker.
ja ... of een ding om naar te casten ... mn smart tv zou het moeten kunnen maar zie ik nergens ..quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja maar dat is ook alleen hdmi..verder geen logica of anders
Daar lijkt het wel op. Geef mij maar zoiets als eyecandyquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
De juryleden hebben allemaal een blinde geleidehond?
omfg wie is datquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op. Geef mij maar zoiets als eyecandy![]()
[ afbeelding ]
Ik vind van niet, beetje glibber gevoel erbij. Maar ja, kan ook door mijn leeftijd komen natuurlijk, ik hou meer van mannen van mijn leeftijd.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:56 schreef mazaru het volgende:
[..]Dan ben ik het eens met de geldende mening. Dat is toch geen man?
Juist een stuk beter.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
spotify of google musicquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:58 schreef HiDiHo het volgende:
Het is gewoon kut dat ik niet kan zeggen speel muziek af op PC
Ik snap je frustratie. Wie weet kan het ooit. Het is allemaal nog vrij nieuw volgens mij.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:58 schreef HiDiHo het volgende:
Het is gewoon kut dat ik niet kan zeggen speel muziek af op PC
Dat ziet er stukken smakelijker uit jaquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Google Music heb ik op de PC maar volgens mij kan ik die niet aansturen met de Home Nestquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:59 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
spotify of google music
oja kost geld.. hier 3 mnd gratis.
vergeet niet op te zeggenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:59 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
spotify of google music
oja kost geld.. hier 3 mnd gratis.
Ja daarom heb ik er ook al jaren mee gewacht om er één aan te schaffenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik snap je frustratie. Wie weet kan het ooit. Het is allemaal nog vrij nieuw volgens mij.
Geen idee, maar een stuk beter.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij hebben hem ook alleen maar omdat mijn zoon hem had gekregen. Wel ruk dan als je er van alles mee wilt doen en het lukt niet. Voor ons is het gewoon een speledingetje.quote:Op zondag 23 februari 2020 00:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja daar heb ik er ook al jaren mee gewacht om er één aan te schaffen
Ik heb geen idee! Maar who cares hoe die heet?quote:
quote:Op zondag 23 februari 2020 00:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb geen idee! Maar who cares hoe die heet?
quote:Op zondag 23 februari 2020 00:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Geen idee, maar een stuk beter.
Ik ben van de Clooney, Gere en Jim Caviezel.
Welnee, je roept gewoon 'Oh God'quote:Op zondag 23 februari 2020 00:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hugh jackman vind ik vaak ook wel lekker en jeffrey dean morganquote:Op zondag 23 februari 2020 00:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En deze trouwens ook allemaal, Jim moest ik ff opzoeken maar toen ik zijn foto zag wist ik het meteen. Nom nom nomquote:Op zondag 23 februari 2020 00:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
To good to be true.quote:Op zondag 23 februari 2020 00:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Godver, verbreek de illusie nu niet.quote:Op zondag 23 februari 2020 00:05 schreef tonja het volgende:
[..]
To good to be true.
Hij zal wel een micropenis hebben..
Ik kan met mijn telefoon geen plaatjes neerplempenquote:Op zondag 23 februari 2020 00:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En deze trouwens ook allemaal, Jim moest ik ff opzoeken maar toen ik zijn foto zag wist ik het meteen. Nom nom nom
quote:Op zondag 23 februari 2020 00:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Godver, verbreek de illusie nu niet.
Nah lekker dan. 8 op de schaal van Richter...quote:Op zondag 23 februari 2020 00:05 schreef tonja het volgende:
[..]
To good to be true.
Hij zal wel een micropenis hebben..
Ik wel, met mijn pc dan.quote:Op zondag 23 februari 2020 00:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik kan met mijn telefoon geen plaatjes neerplempen
quote:Op zondag 23 februari 2020 00:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nah lekker dan. 8 op de schaal van Richter...
Ik pleurde ff van mijn roze wolk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |