The Cure, Goden muziek.quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Is niet lelijk alleen een beetje gek maar dat zijn de meeste artiesten mensen.![]()
Te voet of met de auto?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:10 schreef espri het volgende:
Oke, Deisyy, wij zitten ongeveer 20 minuten van elkaar af.
Jij kan hard lopen zeg.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:10 schreef espri het volgende:
Zo dichtbijquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:10 schreef espri het volgende:
Die heb ik maar daar mag je niet op zitten.quote:
Ach natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo dichtbij
Westland zeker hè?
En natuurlijk ken ik jou stem, van de tekenshow.
IK wil ook nergens op zitten behalve op een barkruk.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heb ik maar daar mag je niet op zitten.
hmm nee, kan enkel maar een typetje, maar wel met variaties daarop.quote:
Volgens jaar zijn er vast nieuwe verkiezingenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
stemmen
je gaat niet
ze gaan wel
kom ook
nee kan niet
kom gewoon
KUT FOK stemmen
Ernie......"oh wat heb ik een dorst Bert"quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
hmm nee, kan enkel maar een typetje, maar wel met variaties daarop.
Is dat een vrije vertalen van State of Independance?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
stemmen
je gaat niet
ze gaan wel
kom ook
nee kan niet
kom gewoon
"Ernie er zit een banaan in je oor".quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ernie......"oh wat heb ik een dorst Bert"
En om mij bekend te maken kom ik op je schoot zitten.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:14 schreef espri het volgende:
[..]
IK wil ook nergens op zitten behalve op een barkruk.
jaquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Ernie er zit een banaan in je oor".
Ze komen niet, ze komen wel, ze komen niet, ze komen wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Is dat een vrije vertalen van State of Independance?
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En om mij bekend te maken kom ik op je schoot zitten.
Voxs ..... "oh wat heb ik... [ weg geëdit] Prish"quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ernie......"oh wat heb ik een dorst Bert"
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Voxs ..... "oh wat heb ik... [ weg geëdit] Prish"
Dit heb ik je al eerder zien zeggenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
"Kuch""quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Is dat een vrije vertalen van State of Independance?
quote:
Alsof jij daar iets over te zeggen hebt.quote:
Er zit totaal niemand op mijn schoot.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit heb ik je al eerder zien zeggen
*ploft op Espri's schoot.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:20 schreef espri het volgende:
[..]
Er zit totaal niemand op mijn schoot.
Echt niet, de mijne is groter.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:20 schreef Voxs het volgende:
Ik heb de grootste grijns van jullie allemaal op smoel
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:20 schreef Voxs het volgende:
nee. Geen energie. Steeds af en toe weggedut zelfs.quote:
40+ zekerquote:
Je moet je verfkwaten ook niet zo hoog in je mondhoeken plaatsen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:20 schreef Voxs het volgende:
I am Groot!quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
40+ zekerDat is groot
Waarom ben jij blij?
En anders meteen eraf sköppen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:20 schreef espri het volgende:
[..]
Er zit totaal niemand op mijn schoot.
oh dat zal dan wel echt een teken van je lijf zijn dat er energie opgedaan moet worden en rustig aan doenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee. Geen energie. Steeds af en toe weggedut zelfs.
Had net iemand van de reisgroep aan de lijn....meerderen hadden daar last van blijkbaar.
Morgen wil ik wel een stuk lopen. Hopelijk voel ik me wat energieker.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet je verfkwaten ook niet zo hoog in je mondhoeken plaatsen.
Ja, totdat je een barkruk ziet.quote:
Dan toch maar aan toegeven, waarschijnlijk heeft je lichaam het keihard nodig na die uitputtingsslag.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee. Geen energie. Steeds af en toe weggedut zelfs.
Had net iemand van de reisgroep aan de lijn....meerderen hadden daar last van blijkbaar.
Morgen wil ik wel een stuk lopen. Hopelijk voel ik me wat energieker.
oh dat is ook heel leukquote:
Jij moet ook komen.quote:
Ik zit dan in New York..en ehm ik ben niet geneigd gauw te meetenquote:
Da's wel héél hoog in je mondhoek!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:22 schreef Voxs het volgende:
[..]! Ik vond er vandaag eentje achter mijn oor.
*springt rap van Espri's schoot.quote:
Ik zei ook dat ik de grootste had van allemaalquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Da's wel héél hoog in je mondhoek!
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zei ook dat ik de grootste had van allemaal
Wel op tv maar niet willen meeten.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zit dan in New York..en ehm ik ben niet geneigd gauw te meeten
Ik ben nooit op tv geweest!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel op tv maar niet willen meeten.Geniet van je tijd in New York.
?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
duszz
ik kom niet naar de meet en kan deze enzuks sc laten?
ik ben sjaak afhaak
ik ben blaaskaak
ik ,.. la maar sc
sc clan, !
soms ken een ietsen prive zomaar een dinges zyn he
dus datteh
Conjo's
Tot hullie zomaar een kliek te dingen
maar de hullies die niet kunnen komen
zyn wel de hullies van de sc
ende bericht
huh?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
duszz
ik ben sjaak afhaak
ik ben blaaskaak
ik ,.. la maar sc
sc clan, !
dus datteh
Conjo's
ende bericht
Ik begrijp je niet helemaal maar ik vind niemand huilies. Ik vind het wel jammer dat sommige niet kunnen of willen. Andere onderwerpen hier zijn altijd welkom natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
duszz
ik ben sjaak afhaak
ik ben blaaskaak
ik ,.. la maar sc
sc clan, !
dus datteh
Conjo's
ende bericht
Damn! Heb ik aan de verkeerde een handtekening gevraagdquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ben nooit op tv geweest!Dank je!
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet helemaal maar ik vind niemand huilies. Ik vind het wel jammer dat sommige niet kunnen of willen. Andere onderwerpen hier zijn altijd welkom natuurlijk.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Damn! Heb ik aan de verkeerde een handtekening gevraagd
Dan ben ik dus een huiliequote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
duszz
ik ben sjaak afhaak
ik ben blaaskaak
ik ,.. la maar sc
sc clan, !
dus datteh
Conjo's
ende bericht
Lukt het wel allemaal zo zonder streams, ik mis het streamen wel hoor. Ik hoop toch dat er weer iets anders voor uto in de plaats komt. Raketten en katten streams zijn het ook niet altijd.quote:
Wie weet wordt diegene wel heel beroemdquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Damn! Heb ik aan de verkeerde een handtekening gevraagd
het is geen huilie maar hullie. Zoals in zullie en hullie. Denk ik.quote:
Dat zal een ander zijn want jij bent het niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wie weet wordt diegene wel heel beroemd
Ja, dat bedoelde ik ook.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zal een ander zijn want jij bent het niet.
Een paar volgens mij... Nu gaat ie zo doodquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:30 schreef ChocoFan het volgende:
@:chufi hoe is het met dat spaanse toneelstuk, heb je al bekende gezien?
Geinig en sta je dan ook in contact met ze en zeg je dan tegen ze, ik zag je net? En gecondoleerd alvast.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Een paar volgens mij... Nu gaat ie zo dood
en blinD ook nogquote:
Neequote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geinig en sta je dan ook in contact met ze en zeg je dan tegen ze, ik zag je net? En gecondoleerd alvast.
Is dat een echt huis of nagebouwd en dus decor? En ja wel mooi ja.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:34 schreef chufi het volgende:
Wel een mooi huisje
http://www.aragontelevision.es/directo
quote:
Das een echt huis..quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is dat een echt huis of nagebouwd en dus decor? En ja wel mooi ja.
Gelukkig zijn mijn hersens volkomen normaal.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Had wel gekund natuurlijk. Ja soms gaan mijn hersens wel een beetje raar.
Waar zag je dat?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:36 schreef Recce het volgende:
@:Prisha, Betelgeuze begint misschien langzaam weer iets feller te worden.
tijd voor een brilletje chocoquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Sjezus had ik ook niet gezien. Hardop lachen nu hier.
En dan heb ik niet eens gezopen, gaat lekker.
Daar geloof ik nou weer geen reet van.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mijn hersens volkomen normaal.
Ik ook niet, echt nietquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Sjezus had ik ook niet gezien. Hardop lachen nu hier.
En dan heb ik niet eens gezopen, gaat lekker.
Ik stond daar ooit ook vlak onder dat huisquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Cool. En het publiek staat vlak voor het podium.
Hoe lang heb je dat volgehouden? Want hoe lang duurde het nou, lang iig, lijkt me niet dat je alles kan kijken dan, oftewel zo lang kan blijven staan. Ik iig niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik stond daar ooit ook vlak onder dat huis
uhn...subtiel Recce, heel subtielquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Op Twitter bij Phil Plait, de schrijver van dat boek dat je nog moet lezen.![]()
[ afbeelding ]
Ja, zoals in ulliën gullie de hulliese ok. ofzoquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
het is geen huilie maar hullie. Zoals in zullie en hullie. Denk ik.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
uhn...subtiel Recce, heel subtiel
daardoor gaat het fout in deze wereld...mensen lezen niet (goed)quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Leesbril ja.Of gewoon wat beter lezen, soms ben ik gewoon te snel en let ik niet goed op.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zou het.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
daardoor gaat het fout in deze wereld...mensen lezen niet (goed)
ha okquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:43 schreef Recce het volgende:
[..]Nah, ik kom zelf ook steeds niet tot lezen, dus ik begrijp je helemaal.
Niet zo heel lang hoor.. Maar er is steeds op verschillende lokaties iets te doen.. Of we zaten te zuipen bij mn zwager in de bodega ...quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoe lang heb je dat volgehouden? Want hoe lang duurde het nou, lang iig, lijkt me niet dat je alles kan kijken dan, oftewel zo lang kan blijven staan. Ik iig niet.
quote:
Nou, volgens mij is het andersomquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:46 schreef cafca het volgende:
Arme SBE, niemand wil (bij) hem op schoot...
Ohw aha wat een gedoe, wel geinig klinkt dat en zuipen is ook leuk natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet zo heel lang hoor.. Maar er is steeds op verschillende lokaties iets te doen.. Of we zaten te zuipen bij mn zwager in de bodega ...
Maar kijk hier dat huis
Had je wel al die foto's gezien van Betelgeuze waarop de onderkant minder fel was? Ze denken dat er daar een soort wolk is ontstaan die het licht tegenhoudt.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha ok![]()
Hij lijkt dus weer feller te worden dus. Even kijken hoe dat zich gaat ontwikkelen.
Jip, dat is wel vaak zo ja. Belangrijke dingen lees ik meestal meerdere keren maar hier op fok dus niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:46 schreef Charmian het volgende:
[..]kleine lettertjes, wet- en regelgeving, contracten etc. etc. skeit hebben ze
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
duszz
ik ben sjaak afhaak
ik ben blaaskaak
ik ,.. la maar sc
sc clan, !
dus datteh
Conjo's
ende bericht
Ik zal wel op SBE gaan zitten.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:46 schreef cafca het volgende:
Arme SBE, niemand wil (bij) hem op schoot...
ja gezien ja. Daar was toch nog geen duidelijkheid over?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Had je wel al die foto's gezien van Betelgeuze waarop de onderkant minder fel was? Ze denken dat er daar een soort wolk is ontstaan die het licht tegenhoudt.
quote:Nederlander verkozen tot mooiste man ter wereld
Ik vind er niks moois aanquote:
Behoorlijk. Creepy typequote:
Ja, ze hadden nog geen zekerheid over de verklaring. Een stofwolk was één verklaring. Waarschijnlijk had je het ook bij universetoday gelezen?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja gezien ja. Daar was toch nog geen duidelijkheid over?
Nou, men weet niet wat men zegt.quote:
Ik al helemaal niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:53 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind er ook niet heel veel moois aan
SBE zit met ChocoFan op schoot bij espri op schoot.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zal wel op SBE gaan zitten.Dan stopt ie met dat dreigen om op espri haar schoot te gaan zitten.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
SBE zit met ChocoFan op schoot bij espri op schoot.
Houdt die barkruk dat wel?
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Arme Espri.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
quote:
Ja die artikel van vorige week.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ze hadden nog geen zekerheid over de verklaring. Een stofwolk was één verklaring. Waarschijnlijk had je het ook bij universetoday gelezen?
Kom maar naast mij zitten. Ik bescherm je welquote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Kom maar naast mij zitten. Ik bescherm je wel
En nou helemaal niet meer.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zorg jij er maar eerst voor dat je op een barkruk komt.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja die heb ik daarnet nog gelezen. Dust devils!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat laatste artikel is ook gaaf, over die dust devils op Mars.![]()
[ afbeelding ]
Ik moest afwassen, mijn vaatwasser kan ik de komende 2 weken niet gebruiken. Die staat nu in mijn gang.quote:
Ik hanteer elke avond de afwaskwast.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik moest afwassen, mijn vaatwasser kan ik de komende 2 weken niet gebruiken. Die staat nu in mijn gang.
Maar jij bent alleen, dan is dat niet zo erg, hier zijn meerdere personen aanwezig. Alhoewel ik wel besloten heb dat als ie kapot gaat ik geen nieuwe hoef, zeker niet dat ik nu een normale kraan krijg met warm water ipv een boiler die dan te snel leeg is.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hanteer elke avond de afwaskwast.
Sterker nog, ik spoel na gebruik mijn vaat af. Na een dag of 3 was ik de boel pas echt af.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar jij bent alleen, dan is dat niet zo erg, hier zijn meerdere personen aanwezig. Alhoewel ik wel besloten heb dat als ie kapot gaat ik geen nieuwe hoef, zeker niet dat ik nu een normale kraan krijg met warm water ipv een boiler die dan te snel leeg is.
Mijn moeder zette het vroeger in het keukenkastje tot alles op was en waste dan pas af. Daarom wil ik het denk ik ook wel gelijk dezelfde dag weg hebben.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sterker nog, ik spoel na gebruik mijn vaat af. Na een dag of 3 was ik de boel pas echt af.
Echt welquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoe is het met de liefde? Gaan jullie nog lekker?
Die is mooiquote:
Dat is een killer bas ( rest is ook mooi, maar daar luister ik altijd extra naar)quote:
Hier zit ook een leuk bassolootje in:quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is een killer bas ( rest is ook mooi, maar daar luister ik altijd extra naar)
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Lekker gek doen @:sjampoeh![]()
[ afbeelding ]
ja dat ..quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:25 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ik heb wel een piep in mijn oor
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:32 schreef sacha het volgende:
mogen die vieze enge kabouters in een spoiler alsjeblieft dankjewel
Valt pas op als het echt rustig is om je heen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
je went er aan is mijn ervaring.. Ook aan GB bv ...
Wordt wel wat irri die GBquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:32 schreef sacha het volgende:
ja als het stil wordt merk je het , maar ik heb het niet altijd ...quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:33 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Valt pas op als het echt rustig is om je heen.
En waarom moet je daar dan weer iemand bij betrekken ... vind het wel een beetje een obsessie van je worden ..quote:
Ook fraai, dit is niet helemaal mijn smaak verder wel rustgevendquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier zit ook een leuk bassolootje in:
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:32 schreef sacha het volgende:
jaquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:34 schreef ChocoFan het volgende:
Spook heeft gewoon een fetish met kleine mensjes.
dat krijg je als je in een rolstoel zitquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:34 schreef ChocoFan het volgende:
Eens.quote:
Uhm...quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:34 schreef ChocoFan het volgende:
Lekker boeiend wat jij vindquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
En waarom moet je daar dan weer iemand bij betrekken ... vind het wel een beetje een obsessie van je worden ..
Oho zou het.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:35 schreef sacha het volgende:
[..]
dat krijg je als je in een rolstoel zit
Laat sjamp er dan buiten .. man elke keer die mentions van je .. echt ik snap de lol er niet vanquote:
Nee jij hebt ook NUL humorquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat sjamp er dan buiten .. man elke keer die mentions van je .. echt ik snap de lol er niet van
Ik wel...quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
ja als het stil wordt merk je het , maar ik heb het niet altijd ...
Ik zou hier niet aan beginnen wanneer ik jou was, kusje.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
idem dito in het boeiend aspect
Heeft sjamp daar een probleem mee dan?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat sjamp er dan buiten .. man elke keer die mentions van je .. echt ik snap de lol er niet van
Zit ik 10 min. in een ander topic.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:37 schreef ChocoFan het volgende:
Bitch niveau schiet omhoog hier ineens.
Lachen met jou probeer dat maar bij vrouwen schatquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:37 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik zou hier niet aan beginnen wanneer ik jou was, kusje.
Kee, kusje aan je kat ook maar dan.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Lachen met jou probeer dat maar bij vrouwen schat
Moet je ook niet doen he.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zit ik 10 min. in een ander topic.
blijf daar maar!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zit ik 10 min. in een ander topic.
Gebeurt vaker hier.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind dat gebash op 1 persoon geen humor meer
Cheers. Kom je ook naar de meet en zo?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Een Stalker en een zuiplap vinden iets van mij nou nou
Weet ik niet maar ik vind het ongepast elke keer weer ..quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heeft sjamp daar een probleem mee dan?
quote:
ha ha ha ha ha ha hahahaquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind dat gebash op 1 persoon geen humor meer
Die zal nog wel reageren neem ik aan met een:quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heeft sjamp daar een probleem mee dan?
Het is niet aan jou gericht dus waar bemoei je je mee met je commentaar. Ga naar je zeiktopic. Als sjamp een probleem heeft meldt ze het zelf wel hoor.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik niet maar ik vind het ongepast elke keer weer ..
Ja doe maar evenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Even een muziekje bij al die gezelligheid opeens.
wie zegt dit?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik niet maar ik vind het ongepast elke keer weer ..
Dank!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Een observant oordeeltquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:39 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Gebeurt vaker hier.
Stel droeftoeters.
Lijkt wel een stemmingsstoornis. Lief, gemeen, lief, gemeenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Carnaval jonguhquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Dank!Daar was ik net voor in de stemming.
Toen zat ik net op de kleuterschool.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Dank!Daar was ik net voor in de stemming.
Mijn buurmeisje laat je met rust .. Klaarquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het is niet aan jou gericht dus waar bemoei je je mee met je commentaar. Ga naar je zeiktopic. Als sjamp een probleem heeft meldt ze het zelf wel hoor.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje laat je met rust .. Klaar
Ik was toen nog slechts een mogelijkheid.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen zat ik net op de kleuterschool.
Oh @sjampoeh is jouw eigendom en ze kan zelf niet lullen? We moeten maar naar haar baasje luisteren?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje laat je met rust .. Klaar
Dat is een volstrekt rationele reactie op carnaval.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk lopen we morgen de Noordzee in.
Broekie.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik was toen nog slechts een mogelijkheid.
Ah OK.... daar kom ik niet meer, alleen als mario me weer eens roept met zn @chufiquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:42 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Niet hier dan, want dat weet ik niet.
Maar wel in dts
Ik ga ze echt niet aanklikken, ik wil carnaval dingen vermijden. Lukt aardig tot nu toe.quote:
Jouw muziekkeuzes komen steeds goed overeen met de algehele stemming hieroquote:
Kijk, jij weet beter.quote:
Luisteren, nee tochquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:45 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Kijk, jij weet beter.ff luisteren
Beter jaquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ga ze echt niet aanklikken, ik wil carnaval dingen vermijden. Lukt aardig tot nu toe.
Ah, het minder bekende werk!quote:
Ja toch niet dan.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Beter ja
Geen haar op mijn hoofd....
quote:
Een goed volle bosquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja toch niet dan.![]()
Heb je nog wel haar?
Zet uit dan.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:46 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]Lol.. deze is echt erg.
![]()
Bofferd.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Een goed volle bos
Ik krijg er steeds meer bij ook lijkt het wel
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:47 schreef ChocoFan het volgende:
Ohw, topic alweer bijna vol, ik stop ff met posten.Ben wel benieuwd hoe de volgende gaat heten.
Iets met dwergenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:47 schreef ChocoFan het volgende:
Ohw, topic alweer bijna vol, ik stop ff met posten.Ben wel benieuwd hoe de volgende gaat heten.
Toch hadden we toen best wel leuke nummers mat name die van Andre van Duijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:46 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]Lol.. deze is echt erg.
![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Jouw muziekkeuzes komen steeds goed overeen met de algehele stemming hiero
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |