Ja die artikel van vorige week.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ze hadden nog geen zekerheid over de verklaring. Een stofwolk was één verklaring. Waarschijnlijk had je het ook bij universetoday gelezen?
Kom maar naast mij zitten. Ik bescherm je welquote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Kom maar naast mij zitten. Ik bescherm je wel
En nou helemaal niet meer.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zorg jij er maar eerst voor dat je op een barkruk komt.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja die heb ik daarnet nog gelezen. Dust devils!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat laatste artikel is ook gaaf, over die dust devils op Mars.![]()
[ afbeelding ]
Ik moest afwassen, mijn vaatwasser kan ik de komende 2 weken niet gebruiken. Die staat nu in mijn gang.quote:
Ik hanteer elke avond de afwaskwast.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik moest afwassen, mijn vaatwasser kan ik de komende 2 weken niet gebruiken. Die staat nu in mijn gang.
Maar jij bent alleen, dan is dat niet zo erg, hier zijn meerdere personen aanwezig. Alhoewel ik wel besloten heb dat als ie kapot gaat ik geen nieuwe hoef, zeker niet dat ik nu een normale kraan krijg met warm water ipv een boiler die dan te snel leeg is.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hanteer elke avond de afwaskwast.
Sterker nog, ik spoel na gebruik mijn vaat af. Na een dag of 3 was ik de boel pas echt af.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar jij bent alleen, dan is dat niet zo erg, hier zijn meerdere personen aanwezig. Alhoewel ik wel besloten heb dat als ie kapot gaat ik geen nieuwe hoef, zeker niet dat ik nu een normale kraan krijg met warm water ipv een boiler die dan te snel leeg is.
Mijn moeder zette het vroeger in het keukenkastje tot alles op was en waste dan pas af. Daarom wil ik het denk ik ook wel gelijk dezelfde dag weg hebben.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sterker nog, ik spoel na gebruik mijn vaat af. Na een dag of 3 was ik de boel pas echt af.
Echt welquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoe is het met de liefde? Gaan jullie nog lekker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |