Jip, dat is wel vaak zo ja. Belangrijke dingen lees ik meestal meerdere keren maar hier op fok dus niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:46 schreef Charmian het volgende:
[..]kleine lettertjes, wet- en regelgeving, contracten etc. etc. skeit hebben ze
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
duszz
ik kom niet naar de meet en kan deze enzuks sc laten?
ik ben sjaak afhaak
ik ben blaaskaak
ik ,.. la maar sc
sc clan, !
soms ken een ietsen prive zomaar een dinges zyn he
dus datteh
Conjo's
Tot hullie zomaar een kliek te dingen
maar de hullies die niet kunnen komen
zyn wel de hullies van de sc
ende bericht
Ik zal wel op SBE gaan zitten.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:46 schreef cafca het volgende:
Arme SBE, niemand wil (bij) hem op schoot...
ja gezien ja. Daar was toch nog geen duidelijkheid over?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Had je wel al die foto's gezien van Betelgeuze waarop de onderkant minder fel was? Ze denken dat er daar een soort wolk is ontstaan die het licht tegenhoudt.
quote:Nederlander verkozen tot mooiste man ter wereld
Ik vind er niks moois aanquote:
Behoorlijk. Creepy typequote:
Ja, ze hadden nog geen zekerheid over de verklaring. Een stofwolk was één verklaring. Waarschijnlijk had je het ook bij universetoday gelezen?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja gezien ja. Daar was toch nog geen duidelijkheid over?
Nou, men weet niet wat men zegt.quote:
Ik al helemaal niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:53 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind er ook niet heel veel moois aan
SBE zit met ChocoFan op schoot bij espri op schoot.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zal wel op SBE gaan zitten.Dan stopt ie met dat dreigen om op espri haar schoot te gaan zitten.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
SBE zit met ChocoFan op schoot bij espri op schoot.
Houdt die barkruk dat wel?
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Arme Espri.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |