Das een echt huis..quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is dat een echt huis of nagebouwd en dus decor? En ja wel mooi ja.
Gelukkig zijn mijn hersens volkomen normaal.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Had wel gekund natuurlijk. Ja soms gaan mijn hersens wel een beetje raar.
Waar zag je dat?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:36 schreef Recce het volgende:
@:Prisha, Betelgeuze begint misschien langzaam weer iets feller te worden.
tijd voor een brilletje chocoquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Sjezus had ik ook niet gezien. Hardop lachen nu hier.
En dan heb ik niet eens gezopen, gaat lekker.
Daar geloof ik nou weer geen reet van.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mijn hersens volkomen normaal.
Ik ook niet, echt nietquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Sjezus had ik ook niet gezien. Hardop lachen nu hier.
En dan heb ik niet eens gezopen, gaat lekker.
Ik stond daar ooit ook vlak onder dat huisquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Cool. En het publiek staat vlak voor het podium.
Hoe lang heb je dat volgehouden? Want hoe lang duurde het nou, lang iig, lijkt me niet dat je alles kan kijken dan, oftewel zo lang kan blijven staan. Ik iig niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik stond daar ooit ook vlak onder dat huis
uhn...subtiel Recce, heel subtielquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Op Twitter bij Phil Plait, de schrijver van dat boek dat je nog moet lezen.![]()
[ afbeelding ]
Ja, zoals in ulliën gullie de hulliese ok. ofzoquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
het is geen huilie maar hullie. Zoals in zullie en hullie. Denk ik.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
uhn...subtiel Recce, heel subtiel
daardoor gaat het fout in deze wereld...mensen lezen niet (goed)quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Leesbril ja.Of gewoon wat beter lezen, soms ben ik gewoon te snel en let ik niet goed op.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En om mij bekend te maken kom ik op je schoot zitten.
Zou het.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
daardoor gaat het fout in deze wereld...mensen lezen niet (goed)
ha okquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:43 schreef Recce het volgende:
[..]Nah, ik kom zelf ook steeds niet tot lezen, dus ik begrijp je helemaal.
Niet zo heel lang hoor.. Maar er is steeds op verschillende lokaties iets te doen.. Of we zaten te zuipen bij mn zwager in de bodega ...quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoe lang heb je dat volgehouden? Want hoe lang duurde het nou, lang iig, lijkt me niet dat je alles kan kijken dan, oftewel zo lang kan blijven staan. Ik iig niet.
quote:
Nou, volgens mij is het andersomquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:46 schreef cafca het volgende:
Arme SBE, niemand wil (bij) hem op schoot...
Ohw aha wat een gedoe, wel geinig klinkt dat en zuipen is ook leuk natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet zo heel lang hoor.. Maar er is steeds op verschillende lokaties iets te doen.. Of we zaten te zuipen bij mn zwager in de bodega ...
Maar kijk hier dat huis
Had je wel al die foto's gezien van Betelgeuze waarop de onderkant minder fel was? Ze denken dat er daar een soort wolk is ontstaan die het licht tegenhoudt.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha ok![]()
Hij lijkt dus weer feller te worden dus. Even kijken hoe dat zich gaat ontwikkelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |