Dan ben ik dus een huiliequote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
duszz
ik kom niet naar de meet en kan deze enzuks sc laten?
ik ben sjaak afhaak
ik ben blaaskaak
ik ,.. la maar sc
sc clan, !
soms ken een ietsen prive zomaar een dinges zyn he
dus datteh
Conjo's
Tot hullie zomaar een kliek te dingen
maar de hullies die niet kunnen komen
zyn wel de hullies van de sc
ende bericht
Lukt het wel allemaal zo zonder streams, ik mis het streamen wel hoor. Ik hoop toch dat er weer iets anders voor uto in de plaats komt. Raketten en katten streams zijn het ook niet altijd.quote:
Wie weet wordt diegene wel heel beroemdquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Damn! Heb ik aan de verkeerde een handtekening gevraagd
het is geen huilie maar hullie. Zoals in zullie en hullie. Denk ik.quote:
Dat zal een ander zijn want jij bent het niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wie weet wordt diegene wel heel beroemd
Ja, dat bedoelde ik ook.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zal een ander zijn want jij bent het niet.
Een paar volgens mij... Nu gaat ie zo doodquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:30 schreef ChocoFan het volgende:
@:chufi hoe is het met dat spaanse toneelstuk, heb je al bekende gezien?
Geinig en sta je dan ook in contact met ze en zeg je dan tegen ze, ik zag je net? En gecondoleerd alvast.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Een paar volgens mij... Nu gaat ie zo dood
en blinD ook nogquote:
Neequote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geinig en sta je dan ook in contact met ze en zeg je dan tegen ze, ik zag je net? En gecondoleerd alvast.
Is dat een echt huis of nagebouwd en dus decor? En ja wel mooi ja.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:34 schreef chufi het volgende:
Wel een mooi huisje
http://www.aragontelevision.es/directo
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |