Is dat erg?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:52 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik heb gezondigd verder. Ik heb mijn eerste wijntje van dit decennium op.![]()
Ja echt tof van ze. Mijn liefies.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:53 schreef espri het volgende:
[..]
Super en lief van je kinderen dat ze je willen brengen en halen.
Ik ging voor 2 maanden, niet gehaald. Maarja wie slaat er dan ook gratis wijn af?quote:
Vers brood ruikt goddelijkquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:54 schreef ieniminimuis het volgende:
En mijn hemel die man kan brood bakken joh![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ging voor 2 maanden, niet gehaald. Maarja wie slaat er dan ook gratis wijn af?
Maar zijn brood smaakt ook vooral heel lekker.quote:
Uit welke richting moet jij komen?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja echt tof van ze. Mijn liefies.
Goed zo. Want ja je moet erbij zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:54 schreef espri het volgende:
Ik heb al mn afspraken afgezegd voor volgende week en hou me zo rustig mogelijk![]()
Ik zal en moet bij er zijn weer hoor.
Ah, dat zou niets voor mij zijn. Dan mislukken er ook dingen en dan word ik chagrijnig.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Brood bakken vooral. En als ik Robert zo mocht geloven was allang goed op weg met mijn ik doe maar wat houding en recepten zijn een houvast en geen wet.
Voor de rest gewoon veel experimenteren met ingrediënten dus.
Vlakbij Rotterdam en jij?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:56 schreef espri het volgende:
[..]
Uit welke richting moet jij komen?
Want?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar zijn brood smaakt ook vooral heel lekker.
Owquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik eet niks ik deed de bakker na voila wallah
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goed zo. Want ja je moet erbij zijn.![]()
Eetse.quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je slaapt oder een Feyenoorddekbed?
quote:
Goed gebakken. Niet het typische supermarkt brood of van een gewone bakker.quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ging voor 2 maanden, niet gehaald. Maarja wie slaat er dan ook gratis wijn af?
Half uurtjequote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:59 schreef espri het volgende:
[..]
Ik zit een kwartiertje van Rotterdam af.
Oeh bij mij in de buurt, of niet, kan ook de andere kant op zijn natuurlijk. Ik ook zoiets een kwartiertje. Vanuit mijn flat kan ik wel de euromast zien, maar ik woon dan ook 10 hoog dus dat zegt nog niets.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:59 schreef espri het volgende:
[..]
Ik zit een kwartiertje van Rotterdam af.
Ganz geil.quote:
Nee nee. Dat geloven we nu natuurlijk niet meer.quote:
Of Britney bitch.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Een Justin Timberlake deken natuurlijk
Ik dacht aan jouw stem te horen dat jij ten Noorden van Rotterdam woontquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:01 schreef espri het volgende:
[..]
Zitten we gewoon in elkaars buurt?
Jij kent mijn stem????quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht aan jouw stem te horen dat jij ten Noorden van Rotterdam woont
Ik woon in Brielle.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goed gebakken. Niet het typische supermarkt brood of van een gewone bakker.
Ik heb nu wel een MI ervan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |