Zet even Saar eronder dat is echt hilarischquote:
quote:
Oh sorry .. dat wist ik nietquote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Daar heb ik nog op schoot gezeten.
Eten !!!quote:
Etenstijd.quote:
Ik heb kip was met zo'n 35 % stickerquote:
Ow ja, ook dat nog.quote:
Wat is het concert?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:49 schreef Straatverlichting het volgende:
Uh..
Beste A'dammers. Bezoek morgen concert in de RAI. Weet iemand hoe dat zit met parkeren bij die tent?
Ik zat hier ff te kijken:
https://www.rai.nl/contac(...)m/parkeerinformatie/
Homefree 20:00u met m'n maquote:
Neem de metro vanuit Noord.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:52 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Homefree 20:00u met m'n ma
Heb bloedhekel aan OV.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:52 schreef Soury het volgende:
4,50 is duur maar kan je niet met de trein?
Dan moet je niet zeikenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:55 schreef Straatverlichting het volgende:
Heb bloedhekel aan OV.
[..]
Heb bloedhekel aan OV.
Ow. Thx for the tip.quote:
Goedenavond.quote:
Wat wil je wat ik zeg dan? Dat je gratis kan parkeren !! Wees blij dat je niet 20 euro per uur hebtquote:
Is het MO !!quote:
Ik merk niks of zit je te DM'en met Tillyquote:
doe es gekkies parkeer voor de Raiquote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:49 schreef Straatverlichting het volgende:
Uh..
Beste A'dammers. Bezoek morgen concert in de RAI. Weet iemand hoe dat zit met parkeren bij die tent?
Ik zat hier ff te kijken:
https://www.rai.nl/contac(...)m/parkeerinformatie/
Dm doet al een paar dagen raar (mobiel en incognito), maar nu was de layout helemaal verziekt.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik merk niks of zit je te DM'en met Tilly
We maken er een Who dunnit spel van zaterdagquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:05 schreef TillyB het volgende:
[..]Jammer dat dat verhaal nooit tot een mooie eindconclusie is gekomen
Nee dank je. 4,50 per uur vind ik al genoeg voor 020.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat wil je wat ik zeg dan? Dat je gratis kan parkeren !! Wees blij dat je niet 20 euro per uur hebt
Lul dan nietquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:07 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Nee dank je. 4,50 per uur vind ik al genoeg voor 020.
Kijk... dit helpt wel. En de boete is waarschijnlijk net zo hoog als de parkeerkosten.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
doe es gekkies parkeer voor de Rai
alles voor Mams
kut OV
of je doet ligBike
haske geinig
Bierfiets idee
Ben je nou zo dom?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:08 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Kijk... dit helpt wel. En de boete is waarschijnlijk net zo hoog als de parkeerkosten.
quote:
Dat zien we volgende week wel.quote:
Ik merk het.quote:
Sinds de standaard PI is het vervloektquote:
Het gaat nu wel heel beroerd.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Sinds de standaard PI is het vervloekt
Wat zit iedereen dan toch te dm'en enzo. Gooi het lekker in the openquote:
Ah dacht dat het aan mn laptop lag ...quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik merk het.
[ afbeelding ]
Zet jij je tel.nr. hier dan neer.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat zit iedereen dan toch te dm'en enzo. Gooi het lekker in the open
ok sgoedquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat zit iedereen dan toch te dm'en enzo. Gooi het lekker in the open
Fok heeft even kuren.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah dacht dat het aan mn laptop lag ...
Ja geen probleem ? Maar wat was de vraagquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zet jij je tel.nr. hier dan neer.
Wie is dat? Ja een penguinquote:
Jou vraag was wat men zit te dm'en. Ik heb afspraken met BDS gemaakt om op de meet te zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja geen probleem ? Maar wat was de vraag
Ohhh nou das maf !!!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jou vraag was wat men zit te dm'en. Ik heb afspraken met BDS gemaakt om op de meet te zijn.
Weer zo'n idioot in mijn DM.quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weer zo'n idioot in mijn DM.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weer zo'n idioot in mijn DM.
Ik zal je even een DM sturen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:32 schreef Soury het volgende:
Komt goed zaterdag. Kortsluiten en wat eten
Kan je doenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal je even een DM sturen.
Dit zou wel geinig zijn en diegene die niet willen die doen iets voor hun gezicht, een sjaal of zo.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
gaan hullie een life feed doen ?
skrikkelMeet![]()
plies
optreden de Vliegert![]()
boozige Opa, lastig volk screenshot![]()
Tekenshow klapVee momentos
Heldere hapjes aka Ballen van Nijn, incl song
Hoop ik welquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
skrikkelMeet![]()
plies
Penguinquote:
Ik ben daar om een leuke tijd te hebben, niet om een live verslag te doenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Pris kan wel live gaan met dr GO Pro
En het gaat een leuke avond worden.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben daar om een leuke tijd te hebben, niet om een live verslag te doen
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Voor die enkeling die er niet bij durft te zijn ,,, dacht het nietquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
skrikkelMeet![]()
plies
Hier ook ja.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:44 schreef ChocoFan het volgende:
Ik was ineens mijn smileys kwijt. Fok doet raar ja.
ja ga lkkr doorquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor die enkelingijn die er niet bij durft te z ,,, dacht het niet
Preciesquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
tot wij Uwes steeds heeb gevolgd mey je Berg ding
Tszz
Conjo ...
ons was steeds ongerustig heur
met die Berg en je kut poot ietsen
Misschien moet ik ook maar mijn smileys pak ter beschikking stellen.quote:
Jij maakt ze zelf zekerquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook maar mijn smileys pak ter beschikking stellen.
Vage shit weer.quote:
Ohhhhh jééééquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook maar mijn smileys pak ter beschikking stellen.
wat fijnquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:49 schreef Prisha het volgende:
[..]ik heb GPS nog niet teruggegeven....die kan ik wel aanzetten, kun je ons op de kaart volgen
De polonaise door het café volgen?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:49 schreef Prisha het volgende:
[..]ik heb GPS nog niet teruggegeven....die kan ik wel aanzetten, kun je ons op de kaart volgen
Oh wacht. Hij doet het niet binnen. Wel grappig, in de tent deed die het wel trouwens. Maar dat geldt dan zeker niet als binnenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:51 schreef Recce het volgende:
[..]
De polonaise door het café volgen?
Goed he.quote:
quote:
Hoeft niet, ik heb ruim 2000 foksmileys.quote:
Tent heeft geen dikke muren, denk dat het daar aan ligt dan.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh wacht. Hij doet het niet binnen. Wel grappig, in de tent deed die het wel trouwens. Maar dat geldt dan zeker niet als binnen
Doe maar niet... Komen er straks allemaal lurkende ADOsupporters de kroeg in onder leiding van HKquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:49 schreef Prisha het volgende:
Zoveelquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Hoeft niet, ik heb ruim 2000 foksmileys.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe maar niet... Komen er straks allemaal lurkende ADOsupporters de kroeg in onder leiding van HK
Tentdoek houdt niet zoveel radiostraling tegen als een gebouw.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh wacht. Hij doet het niet binnen. Wel grappig, in de tent deed die het wel trouwens. Maar dat geldt dan zeker niet als binnen
nah ergquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:54 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ik kan me de downtimes van begin FOK nog wel herinneren....dat was pas erg.
Waaah is dat vandaag al?? Ik ben het een beetje kwijt met alle streams etc. Ik had eerst een mooi overzicht (Excel) maar niet meer bijgehouden.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:52 schreef Recce het volgende:
@:Prisha, in Texas gaan ze twee delen van de volgende Starship aan elkaar maken:
Dat weet ik niet meer. Ik weet wel van snachts, dat er ff geen verbinding is.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:54 schreef InverHouse het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:49 schreef Prisha het volgende:
Jah, fok lag er 1,5 dag uit. Dat jij dat ook nog weet.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:54 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Op dit moment wordt het ene deel opgehesen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Waaah is dat vandaag al?? Ik ben het een beetje kwijt met alle streams etc. Ik had eerst een mooi overzicht (Excel) maar niet meer bijgehouden.
Was soms wel een dag of meer gewoon niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer. Ik weet wel van snachts, dat er ff geen verbinding is.
das elke nacht tegen 3:37 of of zo .. 10-15 min om te backuppen ...quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer. Ik weet wel van snachts, dat er ff geen verbinding is.
Sjezus.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:57 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Was soms wel een dag of meer gewoon niet.
In het begin kwam dat echt door de bomen en nattigheid. Broer van Voxs zei dat nattigheid en bos geen goede combi was. En die laatste dagen was de battery low. Ik denk dat ie dan de pingen beperkt. Het stomme is dat je dat dus niet aan de tracker ziet. Het is dat mijn zus een bericht stuurde dat de battery low was. Toen heb ik hem nog vervangen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Tentdoek houdt niet zoveel radiostraling tegen als een gebouw.De GPS-tracker deed het trouwens niet heel goed op de Kili.
Dan zie je een stuiterballetje op je scherm. Dat is Priha die op een barkruk probeert te komen.quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:57 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Naksquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:57 schreef InverHouse het volgende:
[..]
In het begin was het dikke ellende. Tot een bepaald jaar, toen ging het primaquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jah, fok lag er 1,5 dag uit. Dat jij dat ook nog weet.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
das elke nacht tegen 3:37 of of zo .. 10-15 min om te backuppen ...
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan zie je een stuiterballetje op je scherm. Dat is Priha die op een barkruk probeert te komen.
Jaquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
Naks
..
maar je deed wel steeds Kieken enzuks
Ik zie hetquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Op dit moment wordt het ene deel opgehesen.
Klote Big Brother.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:58 schreef InverHouse het volgende:
[..]
In het begin was het dikke ellende. Tot een bepaald jaar, toen ging het prima
Onhandig dat je niet op het apparaat kunt zien dat de battery low is! Had je 'm wel ergens aan de rugtas zodat-ie redelijk vrij zicht had naar boven?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
In het begin kwam dat echt door de bomen en nattigheid. Broer van Voxs zei dat nattigheid en bos geen goede combi was. En die laatste dagen was de battery low. Ik denk dat ie dan de pingen beperkt. Het stomme is dat je dat dus niet aan de tracker ziet. Het is dat mijn zus een bericht stuurde dat de battery low was. Toen heb ik hem nog vervangen.
En de kou speelde ook parten.
Ach. Hij deed het prima genoeg. Thuis waren ze er toch heel blij mee. Behalve die rare uitschieter...dat zorgde voor behoorlijk wat onrust. Dezelfde opmerkingen als dat jullie hier plaatsten
Stuk betere laskwaliteit dan de vorige. En de volgende, SN2, is ook alweer in de maak in de tenten. Die moet nog weer netter zijn.quote:
Jij ook bedankt dat je ons op de hoogte hebt gehouden. Ik vond het leuk om te volgen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Onhandig dat je niet op het apparaat kunt zien dat de battery low is! Had je 'm wel ergens aan de rugtas zodat-ie redelijk vrij zicht had naar boven?
En hij deed het meestal goed genoeg inderdaad.Van die rare uitschieters wist ik vrij zeker dat ze rare uitschieters waren, maar dat was toch wel even spannend.
Ik heb mijn eerste account "laat" aangemaakt maar ik volg fok al vanaf het moment dat Danny op tweakers het idee kreeg.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:03 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Toen zat ik hier nog niet.
2004 mijn eerste account.
Het waait nogal, geloof ik!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:05 schreef ChocoFan het volgende:
Hij staat er bijna op.Ja ik kijk ook naar die raket nu.
Ja ik had hem in een net zakje aan de buitenkant van de rugzak. Eerst had ik hem in de rugzak, toen ik hier aan het testen was. Dat werkte niet goed. Overlegd met de broer van Voxs en geprobeerd aan de buitenkant en dat ging idd beter.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Onhandig dat je niet op het apparaat kunt zien dat de battery low is! Had je 'm wel ergens aan de rugtas zodat-ie redelijk vrij zicht had naar boven?
En hij deed het meestal goed genoeg inderdaad.Van die rare uitschieters wist ik vrij zeker dat ze rare uitschieters waren, maar dat was toch wel even spannend.
Zo te zien wel, gaat toch best flink heen en weer voor zo'n groot ding.quote:
Toen had ik nog geen internet zelfsquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste account "laat" aangemaakt maar ik volg fok al vanaf het moment dat Danny op tweakers het idee kreeg.
Ja, ik had al gelezen dat-ie vrij zicht moest hebben. Misschien was zo'n zakje ook al verstorend?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja ik had hem in een net zakje aan de buitenkant van de rugzak. Eerst had ik hem in de rugzak, toen ik hier aan het testen was. Dat werkte niet goed. Overlegd met de broer van Voxs en geprobeerd aan de buitenkant en dat ging idd beter.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:08 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Toen had ik nog geen internet zelfs
Ken ik niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:
Jens Nygaard Knudsen is overleden.
Geil.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:13 schreef chufi het volgende:
Het hoogtepunt van vandaag in de Spanje-stream zit er aan te komen
Ah, de bedenker van de LEGO-poppetjes.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik op mijn werk en in de pauze zat ik en mijn collega op tweakers. Daar zagen we dat Danny het vreemd vond dat er geen nieuwssite gericht op jongeren was. Zo is het balletje gaan rollen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:08 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Toen had ik nog geen internet zelfs
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:
Ohw.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, de bedenker van de LEGO-poppetjes.
[ [url=https://cdn.prod.www.spiegel.de/images/972(...)54.85.jpg]afbeelding[/url] ]
Het was een net-zakje. Dus een dunne maar stevige netje. Dat van die logo naar boven wist ik niet. Dat zakje swong vrij heen en weer. Daar had ik verder niet op gelet.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik had al gelezen dat-ie vrij zicht moest hebben. Misschien was zo'n zakje ook al verstorend?
[ afbeelding ]
Misschien werkt-ie ook niet goed aan de zijkant van een steile berg. Dan ziet-ie natuurlijk minder satellieten.
En we zijn er nog steedsquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik op mijn werk en in de pauze zat ik en mijn collega op tweakers. Daar zagen we dat Danny het vreemd vond dat er geen nieuwssite gericht op jongeren was. Zo is het balletje gaan rollen.
Die zien dan dadelijk niets meer, of er hangt een grote lamp in, dat ken ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups. Er zitten ook mannetjes binnenin nu, geloof ik.
inbellehhquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik op mijn werk en in de pauze zat ik en mijn collega op tweakers. Daar zagen we dat Danny het vreemd vond dat er geen nieuwssite gericht op jongeren was. Zo is het balletje gaan rollen.
misschien hebben ze hoofdlampjesquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die zien dan dadelijk niets meer, of er hangt een grote lamp in, dat ken ook natuurlijk.
Oh ja, dat ken ook nog.quote:
ja is iets beter te zien nuquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, dat ken ook nog.Ingezoomed nu.
Ah, lijkt me niet dat zo'n zakje invloed heeft. Wel een leuk woord, swong.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het was een net-zakje. Dus een dunne maar stevige netje. Dat van die logo naar boven wist ik niet. Dat zakje swong vrij heen en weer. Daar had ik verder niet op gelet.
swingde? heen en weer swingen? Hmmm...dat klinkt niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, lijkt me niet dat zo'n zakje invloed heeft. Wel een leuk woord, swong.
Ik vermoed dat ze daar wel aan gedacht hebben.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die zien dan dadelijk niets meer, of er hangt een grote lamp in, dat ken ook natuurlijk.
Tja er kunnen meerdere oorzaken zijn. Dat maakt verder niet uit, het was tof om je te volgen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het was een net-zakje. Dus een dunne maar stevige netje. Dat van die logo naar boven wist ik niet. Dat zakje swong vrij heen en weer. Daar had ik verder niet op gelet.
thnksquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja er kunnen meerdere oorzaken zijn. Dat maakt verder niet uit, het was tof om je te volgen.
Waarschijnlijk wel en spannend man, dat ding ging weer zwiepen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze daar wel aan gedacht hebben.
ik ben in Spice Girl modequote:
Het is wel swingde inderdaad, maar ik vind het ook niet klinken.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
swingde? heen en weer swingen? Hmmm...dat klinkt niet.
Is toch leuk, ik luister af en toe ook nog liedjes van ze.quote:
ik ook....blijf het leuk vinden. Ken die dansjes ook allemaalquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is toch leuk, ik luister af en toe ook nog liedjes van ze.
Dat je een berg wou beklimmen ok maar nu ga je te ver.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik ook....blijf het leuk vinden. Ken die dansjes ook allemaal
Dansjes ken ik niet meer.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
heb je diequote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:23 schreef Recce het volgende:
[..]Ik zie hier mijn Spice Girls CD liggen.
Wel een gekopieerde.
Ken je ze, of kun je ze ook nog?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb Spice.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
heb je die![]()
Ik heb ze ook....gekocht dan wel. Maar nu op de Ipod in een playlist.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat was een super toffe en lekkere middag![]()
Spice up your life kan ik nog.....Slam it to the left, shake it to the rightquote:
Mooi zo.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat was een super toffe en lekkere middag![]()
Voorstelling van Robert de bakker met zijn baksels om te etenquote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Spice up your life kan ik nog.....Slam it to the left, shake it to the right
Ging-ie live bakken?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voorstelling van Robert de bakker met zijn baksels om te eten
Nee dat niet maar vertelde wel super toffe verhalen over het bakken en waar zijn producten vandaan komen. Het was gewoon een belevenisquote:
Het is 40+ hier de Spice Girls horen hier niet thuis.quote:
juist welquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is 40+ hier de Spice Girls horen hier niet thuis.
Zeg, echt wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Juist.quote:
Maar je mocht wel van alles proeven?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee dat niet maar vertelde wel super toffe verhalen over het bakken en waar zijn producten vandaan komen. Het was gewoon een belevenis
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Sociaal, cultureel en culinair gedaan buiten de provincie en optijd thuis om vroeg naar bed te gaan.
Living the dream
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja zekers.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar je mocht wel van alles proeven?
Bijna....het luistert wel heel nauwquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:30 schreef ChocoFan het volgende:
Is weer uitgezoemd, volgens mij staat ie er nu bijna op.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Brood met kastanjemeel is echt aan te raden. Hmmm
Ja, volgens mij zit-ie nu wel bijna. Nog een kleine spleet.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:30 schreef ChocoFan het volgende:
Is weer uitgezoemd, volgens mij staat ie er nu bijna op.
Nee we gaan het over de Dolly Dot's hebben.quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja zekers.
Ik zal straks meer vertellen. Even een pizza en ontbijt scoren bij de supermarkt
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Bijna....het luistert wel heel nauw
Kleine spleet... ge....quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, volgens mij zit-ie nu wel bijna. Nog een kleine spleet.
Ben je bij Robèrt geweest?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voorstelling van Robert de bakker met zijn baksels om te eten
Die zijn onderhand 60+ ...quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee we gaan het over de Dolly Dot's hebben.
Man3. We zitten nog niet achter de geraniums.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee we gaan het over de Dolly Dot's hebben.
Sommigen hier welquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3. We zitten nog niet achter de geraniums.
Die was ik altijdquote:
Doe maar dan.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3. We zitten nog niet achter de geraniums.
Toch wel he, ik was ff piesen en toen zag ik die hoogwerker ernaast niet meer en leek het wel heel erg erop dat ie erop zat.quote:
yep volgens mij wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toch wel he, ik was ff piesen en toen zag ik die hoogwerker ernaast niet meer en leek het wel heel erg erop dat ie erop zat.
Nu nog aan elkaar lassen en de rest eraan.quote:
Ohw, het gaat niet over een ijsje.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toch wel he, ik was ff piesen en toen zag ik die hoogwerker ernaast niet meer en leek het wel heel erg erop dat ie erop zat.
Daar ben ik dan ook wel weer nieuwsgierig naar.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw, het gaat niet over een ijsje.
Er ontploft nog wel eens ietsquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar ben ik dan ook wel weer nieuwsgierig naar.
Ja toch, dat het niet voor niets is geweestquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar ben ik dan ook wel weer nieuwsgierig naar.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:25 schreef Recce het volgende:
Bah, dat virus is flink los in Italië.In de zestig gevallen nu en al twee doden.
Jaaaaa. Geinig vind ik dat.quote:
Zou een beetje lullig zijn dan, ook van het geld.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja toch, dat het niet voor niets is geweest
Geinig.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:44 schreef chufi het volgende:
mn zwager is thuis.. Ik zie het licht branden
Dat is dik man.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:46 schreef chufi het volgende:
[..]
ja best wel. Hij woont ook in een middeleeuws huis, muren van een meter dik en zo
Allemaal mondkapjes op! Oh, wacht, die zijn allemaal in China.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
jah
![]()
soort van hellup
wtf conjo's
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
jah
![]()
soort van hellup
wtf conjo's
En wij mogen van een afstand meegenietenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Musk speelt gewoon met raketjes van 9 meter doorsnede.
Win-win situatie!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
En wij mogen van een afstand meegenieten
Doei Belgquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is dik man.
Shit denk gelijk aan die reclame van de negerzoenen.
Klinkt goed allemaal.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:48 schreef ieniminimuis het volgende:
We begonnen met amandel cake bij binnenkomst van de zaal als verwijzing naar de cake voor een begrafenis die van oorsprong geserveerd werd omdat men vaak een afstand moest reizen voor de begrafenis.
Toen gingen we bijzondere ingrediënten proeven: hazelnoten, walnoten, geconfijte sinaasappel, kaneelknopjes.
Worstenbroodjes daarna.
Zwart brood gemaakt van gebrand graan en brood gemaakt kastanjemeel.
Appeltaartje.
Bonbons.
Dessert gebaseerd op zijn gebakje waar hij de meester titel voor kreeg in de foyer als afsluiter.
Goede verhalen erbij, ook tips gekregen. Ontzettend leuke ervaring.
quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:48 schreef ieniminimuis het volgende:
We begonnen met amandel cake bij binnenkomst van de zaal als verwijzing naar de cake voor een begrafenis die van oorsprong geserveerd werd omdat men vaak een afstand moest reizen voor de begrafenis.
Toen gingen we bijzondere ingrediënten proeven: hazelnoten, walnoten, geconfijte sinaasappel, kaneelknopjes.
Worstenbroodjes daarna.
Appeltaartje.
Bonbons.
Dessert gebaseerd op zijn gebakje waar hij de meester titel voor kreeg in de foyer als afsluiter.
Brood bakken vooral. En als ik Robert zo mocht geloven was allang goed op weg met mijn ik doe maar wat houding en recepten zijn een houvast en geen wet.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:50 schreef Recce het volgende:
[..]Klinkt lekker! Heb je nu ook zin gekregen om zelf dingen te bakken?
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:23 schreef Recce het volgende:
[..]Ik zie hier mijn Spice Girls CD liggen.
Wel een gekopieerde.
quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:52 schreef espri het volgende:
Ik las al dat je er zeker bij bent volgende week, wat leuk joh.
Leukquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Worstenbroodjes daarna.
Appeltaartje.
Bonbons.
Is dat erg?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:52 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik heb gezondigd verder. Ik heb mijn eerste wijntje van dit decennium op.![]()
Ja echt tof van ze. Mijn liefies.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:53 schreef espri het volgende:
[..]
Super en lief van je kinderen dat ze je willen brengen en halen.
Ik ging voor 2 maanden, niet gehaald. Maarja wie slaat er dan ook gratis wijn af?quote:
Vers brood ruikt goddelijkquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:54 schreef ieniminimuis het volgende:
En mijn hemel die man kan brood bakken joh![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ging voor 2 maanden, niet gehaald. Maarja wie slaat er dan ook gratis wijn af?
Maar zijn brood smaakt ook vooral heel lekker.quote:
Uit welke richting moet jij komen?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja echt tof van ze. Mijn liefies.
Goed zo. Want ja je moet erbij zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:54 schreef espri het volgende:
Ik heb al mn afspraken afgezegd voor volgende week en hou me zo rustig mogelijk![]()
Ik zal en moet bij er zijn weer hoor.
Ah, dat zou niets voor mij zijn. Dan mislukken er ook dingen en dan word ik chagrijnig.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Brood bakken vooral. En als ik Robert zo mocht geloven was allang goed op weg met mijn ik doe maar wat houding en recepten zijn een houvast en geen wet.
Voor de rest gewoon veel experimenteren met ingrediënten dus.
Vlakbij Rotterdam en jij?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:56 schreef espri het volgende:
[..]
Uit welke richting moet jij komen?
Want?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar zijn brood smaakt ook vooral heel lekker.
Owquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik eet niks ik deed de bakker na voila wallah
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goed zo. Want ja je moet erbij zijn.![]()
Eetse.quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je slaapt oder een Feyenoorddekbed?
quote:
Goed gebakken. Niet het typische supermarkt brood of van een gewone bakker.quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ging voor 2 maanden, niet gehaald. Maarja wie slaat er dan ook gratis wijn af?
Half uurtjequote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:59 schreef espri het volgende:
[..]
Ik zit een kwartiertje van Rotterdam af.
Oeh bij mij in de buurt, of niet, kan ook de andere kant op zijn natuurlijk. Ik ook zoiets een kwartiertje. Vanuit mijn flat kan ik wel de euromast zien, maar ik woon dan ook 10 hoog dus dat zegt nog niets.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:59 schreef espri het volgende:
[..]
Ik zit een kwartiertje van Rotterdam af.
Ganz geil.quote:
Nee nee. Dat geloven we nu natuurlijk niet meer.quote:
Of Britney bitch.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Een Justin Timberlake deken natuurlijk
Ik dacht aan jouw stem te horen dat jij ten Noorden van Rotterdam woontquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:01 schreef espri het volgende:
[..]
Zitten we gewoon in elkaars buurt?
Jij kent mijn stem????quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht aan jouw stem te horen dat jij ten Noorden van Rotterdam woont
Ik woon in Brielle.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goed gebakken. Niet het typische supermarkt brood of van een gewone bakker.
Ik heb nu wel een MI ervan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |