Stuk betere laskwaliteit dan de vorige. En de volgende, SN2, is ook alweer in de maak in de tenten. Die moet nog weer netter zijn.quote:
Jij ook bedankt dat je ons op de hoogte hebt gehouden. Ik vond het leuk om te volgen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Onhandig dat je niet op het apparaat kunt zien dat de battery low is! Had je 'm wel ergens aan de rugtas zodat-ie redelijk vrij zicht had naar boven?
En hij deed het meestal goed genoeg inderdaad.Van die rare uitschieters wist ik vrij zeker dat ze rare uitschieters waren, maar dat was toch wel even spannend.
Ik heb mijn eerste account "laat" aangemaakt maar ik volg fok al vanaf het moment dat Danny op tweakers het idee kreeg.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:03 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Toen zat ik hier nog niet.
2004 mijn eerste account.
Het waait nogal, geloof ik!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:05 schreef ChocoFan het volgende:
Hij staat er bijna op.Ja ik kijk ook naar die raket nu.
Ja ik had hem in een net zakje aan de buitenkant van de rugzak. Eerst had ik hem in de rugzak, toen ik hier aan het testen was. Dat werkte niet goed. Overlegd met de broer van Voxs en geprobeerd aan de buitenkant en dat ging idd beter.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Onhandig dat je niet op het apparaat kunt zien dat de battery low is! Had je 'm wel ergens aan de rugtas zodat-ie redelijk vrij zicht had naar boven?
En hij deed het meestal goed genoeg inderdaad.Van die rare uitschieters wist ik vrij zeker dat ze rare uitschieters waren, maar dat was toch wel even spannend.
Zo te zien wel, gaat toch best flink heen en weer voor zo'n groot ding.quote:
Toen had ik nog geen internet zelfsquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste account "laat" aangemaakt maar ik volg fok al vanaf het moment dat Danny op tweakers het idee kreeg.
Ja, ik had al gelezen dat-ie vrij zicht moest hebben. Misschien was zo'n zakje ook al verstorend?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja ik had hem in een net zakje aan de buitenkant van de rugzak. Eerst had ik hem in de rugzak, toen ik hier aan het testen was. Dat werkte niet goed. Overlegd met de broer van Voxs en geprobeerd aan de buitenkant en dat ging idd beter.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:08 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Toen had ik nog geen internet zelfs
Ken ik niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:
Jens Nygaard Knudsen is overleden.
Geil.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:13 schreef chufi het volgende:
Het hoogtepunt van vandaag in de Spanje-stream zit er aan te komen
Ah, de bedenker van de LEGO-poppetjes.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik op mijn werk en in de pauze zat ik en mijn collega op tweakers. Daar zagen we dat Danny het vreemd vond dat er geen nieuwssite gericht op jongeren was. Zo is het balletje gaan rollen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:08 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Toen had ik nog geen internet zelfs
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:
Ohw.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, de bedenker van de LEGO-poppetjes.
[ [url=https://cdn.prod.www.spiegel.de/images/972(...)54.85.jpg]afbeelding[/url] ]
Het was een net-zakje. Dus een dunne maar stevige netje. Dat van die logo naar boven wist ik niet. Dat zakje swong vrij heen en weer. Daar had ik verder niet op gelet.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik had al gelezen dat-ie vrij zicht moest hebben. Misschien was zo'n zakje ook al verstorend?
[ afbeelding ]
Misschien werkt-ie ook niet goed aan de zijkant van een steile berg. Dan ziet-ie natuurlijk minder satellieten.
En we zijn er nog steedsquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik op mijn werk en in de pauze zat ik en mijn collega op tweakers. Daar zagen we dat Danny het vreemd vond dat er geen nieuwssite gericht op jongeren was. Zo is het balletje gaan rollen.
Die zien dan dadelijk niets meer, of er hangt een grote lamp in, dat ken ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups. Er zitten ook mannetjes binnenin nu, geloof ik.
inbellehhquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik op mijn werk en in de pauze zat ik en mijn collega op tweakers. Daar zagen we dat Danny het vreemd vond dat er geen nieuwssite gericht op jongeren was. Zo is het balletje gaan rollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |