Zoveelquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Hoeft niet, ik heb ruim 2000 foksmileys.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe maar niet... Komen er straks allemaal lurkende ADOsupporters de kroeg in onder leiding van HK
Tentdoek houdt niet zoveel radiostraling tegen als een gebouw.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh wacht. Hij doet het niet binnen. Wel grappig, in de tent deed die het wel trouwens. Maar dat geldt dan zeker niet als binnen
nah ergquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:54 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ik kan me de downtimes van begin FOK nog wel herinneren....dat was pas erg.
Waaah is dat vandaag al?? Ik ben het een beetje kwijt met alle streams etc. Ik had eerst een mooi overzicht (Excel) maar niet meer bijgehouden.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:52 schreef Recce het volgende:
@:Prisha, in Texas gaan ze twee delen van de volgende Starship aan elkaar maken:
Dat weet ik niet meer. Ik weet wel van snachts, dat er ff geen verbinding is.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:54 schreef InverHouse het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:49 schreef Prisha het volgende:
[..]ik heb GPS nog niet teruggegeven....die kan ik wel aanzetten, kun je ons op de kaart volgen
Jah, fok lag er 1,5 dag uit. Dat jij dat ook nog weet.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:54 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Op dit moment wordt het ene deel opgehesen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Waaah is dat vandaag al?? Ik ben het een beetje kwijt met alle streams etc. Ik had eerst een mooi overzicht (Excel) maar niet meer bijgehouden.
Was soms wel een dag of meer gewoon niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer. Ik weet wel van snachts, dat er ff geen verbinding is.
das elke nacht tegen 3:37 of of zo .. 10-15 min om te backuppen ...quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer. Ik weet wel van snachts, dat er ff geen verbinding is.
Sjezus.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:57 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Was soms wel een dag of meer gewoon niet.
In het begin kwam dat echt door de bomen en nattigheid. Broer van Voxs zei dat nattigheid en bos geen goede combi was. En die laatste dagen was de battery low. Ik denk dat ie dan de pingen beperkt. Het stomme is dat je dat dus niet aan de tracker ziet. Het is dat mijn zus een bericht stuurde dat de battery low was. Toen heb ik hem nog vervangen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Tentdoek houdt niet zoveel radiostraling tegen als een gebouw.De GPS-tracker deed het trouwens niet heel goed op de Kili.
Dan zie je een stuiterballetje op je scherm. Dat is Priha die op een barkruk probeert te komen.quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:57 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Naksquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:57 schreef InverHouse het volgende:
[..]
In het begin was het dikke ellende. Tot een bepaald jaar, toen ging het primaquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jah, fok lag er 1,5 dag uit. Dat jij dat ook nog weet.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
das elke nacht tegen 3:37 of of zo .. 10-15 min om te backuppen ...
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan zie je een stuiterballetje op je scherm. Dat is Priha die op een barkruk probeert te komen.
Jaquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
Naks
..
maar je deed wel steeds Kieken enzuks
Ik zie hetquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Op dit moment wordt het ene deel opgehesen.
Klote Big Brother.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:58 schreef InverHouse het volgende:
[..]
In het begin was het dikke ellende. Tot een bepaald jaar, toen ging het prima
Onhandig dat je niet op het apparaat kunt zien dat de battery low is! Had je 'm wel ergens aan de rugtas zodat-ie redelijk vrij zicht had naar boven?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
In het begin kwam dat echt door de bomen en nattigheid. Broer van Voxs zei dat nattigheid en bos geen goede combi was. En die laatste dagen was de battery low. Ik denk dat ie dan de pingen beperkt. Het stomme is dat je dat dus niet aan de tracker ziet. Het is dat mijn zus een bericht stuurde dat de battery low was. Toen heb ik hem nog vervangen.
En de kou speelde ook parten.
Ach. Hij deed het prima genoeg. Thuis waren ze er toch heel blij mee. Behalve die rare uitschieter...dat zorgde voor behoorlijk wat onrust. Dezelfde opmerkingen als dat jullie hier plaatsten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |