Penguinquote:
Ik ben daar om een leuke tijd te hebben, niet om een live verslag te doenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Pris kan wel live gaan met dr GO Pro
En het gaat een leuke avond worden.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben daar om een leuke tijd te hebben, niet om een live verslag te doen
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Voor die enkeling die er niet bij durft te zijn ,,, dacht het nietquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
gaan hullie een life feed doen ?
skrikkelMeet![]()
plies
optreden de Vliegert![]()
boozige Opa, lastig volk screenshot![]()
Tekenshow klapVee momentos
Heldere hapjes aka Ballen van Nijn, incl song
Hier ook ja.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:44 schreef ChocoFan het volgende:
Ik was ineens mijn smileys kwijt. Fok doet raar ja.
ja ga lkkr doorquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor die enkelingijn die er niet bij durft te z ,,, dacht het niet
Preciesquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
tot wij Uwes steeds heeb gevolgd mey je Berg ding
Tszz
Conjo ...
ons was steeds ongerustig heur
met die Berg en je kut poot ietsen
Misschien moet ik ook maar mijn smileys pak ter beschikking stellen.quote:
Jij maakt ze zelf zekerquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook maar mijn smileys pak ter beschikking stellen.
Vage shit weer.quote:
Ohhhhh jééééquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook maar mijn smileys pak ter beschikking stellen.
wat fijnquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:49 schreef Prisha het volgende:
[..]ik heb GPS nog niet teruggegeven....die kan ik wel aanzetten, kun je ons op de kaart volgen
De polonaise door het café volgen?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:49 schreef Prisha het volgende:
[..]ik heb GPS nog niet teruggegeven....die kan ik wel aanzetten, kun je ons op de kaart volgen
Oh wacht. Hij doet het niet binnen. Wel grappig, in de tent deed die het wel trouwens. Maar dat geldt dan zeker niet als binnenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:51 schreef Recce het volgende:
[..]
De polonaise door het café volgen?
Goed he.quote:
quote:
Hoeft niet, ik heb ruim 2000 foksmileys.quote:
Tent heeft geen dikke muren, denk dat het daar aan ligt dan.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh wacht. Hij doet het niet binnen. Wel grappig, in de tent deed die het wel trouwens. Maar dat geldt dan zeker niet als binnen
Doe maar niet... Komen er straks allemaal lurkende ADOsupporters de kroeg in onder leiding van HKquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:49 schreef Prisha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |