misschien hebben ze hoofdlampjesquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die zien dan dadelijk niets meer, of er hangt een grote lamp in, dat ken ook natuurlijk.
Oh ja, dat ken ook nog.quote:
ja is iets beter te zien nuquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, dat ken ook nog.Ingezoomed nu.
Ah, lijkt me niet dat zo'n zakje invloed heeft. Wel een leuk woord, swong.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het was een net-zakje. Dus een dunne maar stevige netje. Dat van die logo naar boven wist ik niet. Dat zakje swong vrij heen en weer. Daar had ik verder niet op gelet.
swingde? heen en weer swingen? Hmmm...dat klinkt niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, lijkt me niet dat zo'n zakje invloed heeft. Wel een leuk woord, swong.
Ik vermoed dat ze daar wel aan gedacht hebben.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die zien dan dadelijk niets meer, of er hangt een grote lamp in, dat ken ook natuurlijk.
Tja er kunnen meerdere oorzaken zijn. Dat maakt verder niet uit, het was tof om je te volgen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het was een net-zakje. Dus een dunne maar stevige netje. Dat van die logo naar boven wist ik niet. Dat zakje swong vrij heen en weer. Daar had ik verder niet op gelet.
thnksquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja er kunnen meerdere oorzaken zijn. Dat maakt verder niet uit, het was tof om je te volgen.
Waarschijnlijk wel en spannend man, dat ding ging weer zwiepen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze daar wel aan gedacht hebben.
ik ben in Spice Girl modequote:
Het is wel swingde inderdaad, maar ik vind het ook niet klinken.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
swingde? heen en weer swingen? Hmmm...dat klinkt niet.
Is toch leuk, ik luister af en toe ook nog liedjes van ze.quote:
ik ook....blijf het leuk vinden. Ken die dansjes ook allemaalquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is toch leuk, ik luister af en toe ook nog liedjes van ze.
Dat je een berg wou beklimmen ok maar nu ga je te ver.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik ook....blijf het leuk vinden. Ken die dansjes ook allemaal
Dansjes ken ik niet meer.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
heb je diequote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:23 schreef Recce het volgende:
[..]Ik zie hier mijn Spice Girls CD liggen.
Wel een gekopieerde.
Ken je ze, of kun je ze ook nog?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb Spice.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
heb je die![]()
Ik heb ze ook....gekocht dan wel. Maar nu op de Ipod in een playlist.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat was een super toffe en lekkere middag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |