Man3. We zitten nog niet achter de geraniums.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee we gaan het over de Dolly Dot's hebben.
Sommigen hier welquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3. We zitten nog niet achter de geraniums.
Die was ik altijdquote:
Doe maar dan.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3. We zitten nog niet achter de geraniums.
Toch wel he, ik was ff piesen en toen zag ik die hoogwerker ernaast niet meer en leek het wel heel erg erop dat ie erop zat.quote:
yep volgens mij wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toch wel he, ik was ff piesen en toen zag ik die hoogwerker ernaast niet meer en leek het wel heel erg erop dat ie erop zat.
Nu nog aan elkaar lassen en de rest eraan.quote:
Ohw, het gaat niet over een ijsje.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toch wel he, ik was ff piesen en toen zag ik die hoogwerker ernaast niet meer en leek het wel heel erg erop dat ie erop zat.
Daar ben ik dan ook wel weer nieuwsgierig naar.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw, het gaat niet over een ijsje.
Er ontploft nog wel eens ietsquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar ben ik dan ook wel weer nieuwsgierig naar.
Ja toch, dat het niet voor niets is geweestquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar ben ik dan ook wel weer nieuwsgierig naar.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:25 schreef Recce het volgende:
Bah, dat virus is flink los in Italië.In de zestig gevallen nu en al twee doden.
Jaaaaa. Geinig vind ik dat.quote:
Zou een beetje lullig zijn dan, ook van het geld.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja toch, dat het niet voor niets is geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |