Geinig.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:44 schreef chufi het volgende:
mn zwager is thuis.. Ik zie het licht branden
Dat is dik man.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:46 schreef chufi het volgende:
[..]
ja best wel. Hij woont ook in een middeleeuws huis, muren van een meter dik en zo
Allemaal mondkapjes op! Oh, wacht, die zijn allemaal in China.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
jah
![]()
soort van hellup
wtf conjo's
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
jah
![]()
soort van hellup
wtf conjo's
En wij mogen van een afstand meegenietenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Musk speelt gewoon met raketjes van 9 meter doorsnede.
Win-win situatie!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
En wij mogen van een afstand meegenieten
Doei Belgquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is dik man.
Shit denk gelijk aan die reclame van de negerzoenen.
Klinkt goed allemaal.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:48 schreef ieniminimuis het volgende:
We begonnen met amandel cake bij binnenkomst van de zaal als verwijzing naar de cake voor een begrafenis die van oorsprong geserveerd werd omdat men vaak een afstand moest reizen voor de begrafenis.
Toen gingen we bijzondere ingrediënten proeven: hazelnoten, walnoten, geconfijte sinaasappel, kaneelknopjes.
Worstenbroodjes daarna.
Zwart brood gemaakt van gebrand graan en brood gemaakt kastanjemeel.
Appeltaartje.
Bonbons.
Dessert gebaseerd op zijn gebakje waar hij de meester titel voor kreeg in de foyer als afsluiter.
Goede verhalen erbij, ook tips gekregen. Ontzettend leuke ervaring.
quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:48 schreef ieniminimuis het volgende:
We begonnen met amandel cake bij binnenkomst van de zaal als verwijzing naar de cake voor een begrafenis die van oorsprong geserveerd werd omdat men vaak een afstand moest reizen voor de begrafenis.
Toen gingen we bijzondere ingrediënten proeven: hazelnoten, walnoten, geconfijte sinaasappel, kaneelknopjes.
Worstenbroodjes daarna.
Appeltaartje.
Bonbons.
Dessert gebaseerd op zijn gebakje waar hij de meester titel voor kreeg in de foyer als afsluiter.
Brood bakken vooral. En als ik Robert zo mocht geloven was allang goed op weg met mijn ik doe maar wat houding en recepten zijn een houvast en geen wet.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:50 schreef Recce het volgende:
[..]Klinkt lekker! Heb je nu ook zin gekregen om zelf dingen te bakken?
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:23 schreef Recce het volgende:
[..]Ik zie hier mijn Spice Girls CD liggen.
Wel een gekopieerde.
quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:52 schreef espri het volgende:
Ik las al dat je er zeker bij bent volgende week, wat leuk joh.
Leukquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Worstenbroodjes daarna.
Appeltaartje.
Bonbons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |