quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje laat je met rust .. Klaar
Ik was toen nog slechts een mogelijkheid.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen zat ik net op de kleuterschool.
Oh @sjampoeh is jouw eigendom en ze kan zelf niet lullen? We moeten maar naar haar baasje luisteren?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje laat je met rust .. Klaar
Dat is een volstrekt rationele reactie op carnaval.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk lopen we morgen de Noordzee in.
Broekie.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik was toen nog slechts een mogelijkheid.
Ah OK.... daar kom ik niet meer, alleen als mario me weer eens roept met zn @chufiquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:42 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Niet hier dan, want dat weet ik niet.
Maar wel in dts
Ik ga ze echt niet aanklikken, ik wil carnaval dingen vermijden. Lukt aardig tot nu toe.quote:
Jouw muziekkeuzes komen steeds goed overeen met de algehele stemming hieroquote:
Kijk, jij weet beter.quote:
Luisteren, nee tochquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:45 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Kijk, jij weet beter.ff luisteren
Beter jaquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ga ze echt niet aanklikken, ik wil carnaval dingen vermijden. Lukt aardig tot nu toe.
Ah, het minder bekende werk!quote:
Ja toch niet dan.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Beter ja
Geen haar op mijn hoofd....
quote:
Een goed volle bosquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja toch niet dan.![]()
Heb je nog wel haar?
Zet uit dan.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:46 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]Lol.. deze is echt erg.
![]()
Bofferd.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Een goed volle bos
Ik krijg er steeds meer bij ook lijkt het wel
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:47 schreef ChocoFan het volgende:
Ohw, topic alweer bijna vol, ik stop ff met posten.Ben wel benieuwd hoe de volgende gaat heten.
Iets met dwergenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:47 schreef ChocoFan het volgende:
Ohw, topic alweer bijna vol, ik stop ff met posten.Ben wel benieuwd hoe de volgende gaat heten.
Toch hadden we toen best wel leuke nummers mat name die van Andre van Duijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:46 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]Lol.. deze is echt erg.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |