Gewoon meppen, je kan hem vast wel op een gevoelig plekje rakenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:09 schreef sjampoeh het volgende:
uh helleuuuu ik ben geen dwerg kutjes![]()
1.63m
Leuke woordvoerder heb je, hoe moet je dat tegenwoordig zeggen.. iemand met het syndroom van buurmanquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:09 schreef sjampoeh het volgende:
1.63m
Nope, dan ben je het niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:09 schreef sjampoeh het volgende:
1.63m
Nee. Heb jij live gekeken?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Vergeet je de unseen bitch niet?
Hans Teeuwen it is vanaaf.quote:
lol, vroeger was hij praktisch mijn buurmanquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Leuke woordvoerder heb je, hoe moet je dat tegenwoordig zeggen.. iemand met het syndroom van buurman
Ik denk toch dat het die andere is.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:10 schreef chufi het volgende:
Ik had deze
JUI / Zingende koolmeesjes O+
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Leuke woordvoerder heb je, hoe moet je dat tegenwoordig zeggen.. iemand met het syndroom van buurman
@chufi wallahquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
lol, vroeger was hij praktisch mijn buurman
maar ik kan idd voor mezelf praten
En ieni is vroeg slapenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk toch dat het die andere is.
Ah, ik zie het. Dat wordt nog even wachten dan.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Da kan niedie zend die niet uit
Vind je het erg dat ghost iedere keer gifjes van kleine mensjes plaatst en jou dan noemt?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
lol, vroeger was hij praktisch mijn buurman
maar ik kan idd voor mezelf praten
Ik vind het niet kunnen, dat gepest!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ghost iedere keer gifjes van kleine mensjes plaatst en jou dan noemt?
ik pak m wel terugquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ghost iedere keer gifjes van kleine mensjes plaatst en jou dan noemt?
Het is alleen pesten als sjamp het niet leuk vind.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind het niet kunnen, dat gepest!
Wat niet kan is nog nooit gebeurd.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is niet een echt duidelijk antwoord maar ik ga er dan maar vanuit dat je het niet zo heel erg vind.quote:
ik voel me niet aangesproken hoorquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het is alleen pesten als sjamp het niet leuk vind.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:14 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:16 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik voel me niet aangesproken hoormaar even ter verduidelijking, ik ben geen dwerg
ah johhhhquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Wil je me niet meer @:staarten ..
Dankje
Gelukkig maar, dat je je niet aangesproken voelt en dan is het nu duidelijk dat je geen dwerg bent.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:16 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik voel me niet aangesproken hoormaar even ter verduidelijking, ik ben geen dwerg
Lul dan ook niet uit je nek over een ander dan bemoei ik me ook niet met jouquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Dankje
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat niet kan is nog nooit gebeurd.
Ligt eraan wie hem roept natuurlijk @chufiquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
We moeten echt stoppen met @:chufi te mentionen.
Een kabouter?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:16 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Waarom vind je het dan niet kunnen?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:17 schreef Recce het volgende:
[..]Dat gepest gebeurt, dus het kan wel.
Ja, van mij kan @chufi het wel hebben, denk ik.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ligt eraan wie hem roept natuurlijk @:chufi
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Lul dan ook niet uit je nek over een ander dan bemoei ik me ook niet met jou
En zo niet dan merk je dat vanzelf wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, van mij kan @:chufi het wel hebben, denk ik.
Ik vond het niet kunnen, maar kennelijk doet mijn mening er niet toe. Als het gebeurt, kan het. Tegen die logica kan ik niet op.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarom vind je het dan niet kunnen?
waarom mogen we @chufi niet roepenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, van mij kan @:chufi het wel hebben, denk ik.
Ja je vraagt er omquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
We moeten echt stoppen met @:chufi te mentionen.
@chufiequote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Dankje
Ja maar heb ik ook nog wat te zeggen?quote:
pesten mag nooit . maar gebeurt helaasquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vond het niet kunnen, maar kennelijk doet mijn mening er niet toe. Als het gebeurt, kan het. Tegen die logica kan ik niet op.
En jij nu ookquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:19 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
waarom mogen we @:chufi niet roepen
quote:
Da's logischquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vond het niet kunnen, maar kennelijk doet mijn mening er niet toe. Als het gebeurt, kan het. Tegen die logica kan ik niet op.
Wil je ook een persoonlijke noot?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar heb ik ook nog wat te zeggen?
Hoe is het met je google ding, wist je dat ie ook kon boeren? Zeg maar, ok google, laat een boer.quote:
Geprobeerdquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoe is het met je google ding, wist je dat ie ook kon boeren? Zeg maar, ok google, laat een boer.
de mijne is slapen .. al dat gelul hier is ze zatquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoe is het met je google ding, wist je dat ie ook kon boeren? Zeg maar, ok google, laat een boer.
Lolquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hou dan ook eens je mond.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
de mijne is slapen .. al dat gelul hier is ze zat
Dat snap ik wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
de mijne is slapen .. al dat gelul hier is ze zat
Dat leek wel een nattequote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geinig he, nu, ok google hoe klinkt een scheet.
Hier ook, nederlands, engels en nu ook frans inmiddels. Als mijn vriend in het frans scheld, dan scheld ze terug met piepjes, in het nederlands begrijpt ze het niet of kan ze niet helpen of zegt ze sorry.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
ze is 3 talig inmiddels ..
Iemand de Hem geïnstalleerd ?
Mijn killerparkiet kijkt mij dan allen maar aan als ik dat doe.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:24 schreef ChocoFan het volgende:
Leuk he zo'n google ding. Moet je er tegen gaan schelden, dan bied ze soms haar excuus aan.
Nouhou, mijn dochter liet een paar jaar geleden een boer en toen dacht ik dat het haar broer was.quote:
Beter, want zondag zitten ze er nietquote:
Je moet ook vragen hoe klinkt een scheet, niet laat een scheet. Duurde ff voordat we dat doorhadden hier.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh scheten doet ze niet dan zegt ze mijn tip is zeg gewoon dat de stoel kraakte
Ik heb hem alleen op Nederlands staan anders begrijpt ze sommige dingen niet en haal ze/hij het door elkaar.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier ook, nederlands, engels en nu ook frans inmiddels. Als mijn vriend in het frans scheld, dan scheld ze terug met piepjes, in het nederlands begrijpt ze het niet of kan ze niet helpen of zegt ze sorry.
Hier springt ie soms opeens op actief op een signaal van de tv ... maar nooit komt er een antwoordquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier ook, nederlands, engels en nu ook frans inmiddels. Als mijn vriend in het frans scheld, dan scheld ze terug met piepjes, in het nederlands begrijpt ze het niet of kan ze niet helpen of zegt ze sorry.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je moet ook vragen hoe klinkt een scheet, niet laat een scheet. Duurde ff voordat we dat doorhadden hier.
Ahw, parkietje, ik heb er nu ook 2, zo leuk. Ik wist niet dat vogels zo leuk konden zijn. Ze willen alleen niet op mijn vinger zitten.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn killerparkiet kijkt mij dan allen maar aan als ik dat doe.
je zoon dusquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nouhou, mijn dochter liet een paar jaar geleden een boer en toen dacht ik dat het haar broer was.
Ja, vaag is het zeker soms, vaak begrijpt dat kreng me ook niet, dan praat ik te snel of zo.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb hem alleen op Nederlands staan anders begrijpt ze sommige dingen niet en haal ze/hij het door elkaar.
Soms krijg ik ook antwoord in een andere stem..heel vaag
Misschien moet je je middelvinger ook niet opsteken.... Daar zou ik ook niet op gaan zittenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ahw, parkietje, ik heb er nu ook 2, zo leuk. Ik wist niet dat vogels zo leuk konden zijn. Ze willen alleen niet op mijn vinger zitten.
das dan van je service programmas...quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb hem alleen op Nederlands staan anders begrijpt ze sommige dingen niet en haal ze/hij het door elkaar.
Soms krijg ik ook antwoord in een andere stem..heel vaag
Hier is het af en toe ook vaag, is het stil maar ineens bliep, net of je ok google heb gezegd, ik zeg trouwens altijd heee google.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier springt ie soms opeens op actief op een signaal van de tv ... maar nooit komt er een antwoord
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Misschien moet je je middelvinger ook niet opsteken.... Daar zou ik ook niet op gaan zitten
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Misschien moet je je middelvinger ook niet opsteken.... Daar zou ik ook niet op gaan zitten
Het is ook hey Google officieelquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier is het af en toe ook vaag, is het stil maar ineens bliep, net of je ok google heb gezegd, ik zeg trouwens altijd heee google.
Ik wou dat je die naam kon wijzigenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier is het af en toe ook vaag, is het stil maar ineens bliep, net of je ok google heb gezegd, ik zeg trouwens altijd heee google.
dit. m'n ouders hebben alexa, die luistert veel beterquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wou dat je die naam kon wijzigen
Dat zijn ook 3 lettergrepen...google maar 2..is makkelijk te verstaanquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dit. m'n ouders hebben alexa, die luistert veel beter
je moet ook geen koekel zeggenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat zijn ook 3 lettergrepen...google maar 2..is makkelijk te verstaan
Het ok google bedoel je?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wou dat je die naam kon wijzigen
Die heeft ook een sexier stemquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dit. m'n ouders hebben alexa, die luistert veel beter
Oké Chocofan ofzoquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het ok google bedoel je?
Ja dat zou wel geinig zijn, ik zou haar dan hernoemen naar lompe kut of zo.![]()
He lompe kut, wat is het weer vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |