quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zal Ghost dan wel jammer vinden, die houd er wel van.
Nou het gevoel is geheel wederzijdsquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ohjee boze buurman incoming!!!! Ohnee das alleen bij GB
Oh kut, ik wist niet dat ik moest zoeken...quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:04 schreef pullup het volgende:
Nog niemand die dat topic van Ienie heeft gevonden?
Ik ga niet zoeken, ik wacht wel tot iemand anders dat heeft gedaan.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:04 schreef pullup het volgende:
Nog niemand die dat topic van Ienie heeft gevonden?
Buurman & buurmanquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou het gevoel is geheel wederzijds
Kaboutertjes.quote:
Over toffe dwergen gesprokenquote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
Haas,... weet van naksss
Ik dacht dat ze het zelf wel zou postenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ga niet zoeken, ik wacht wel tot iemand anders dat heeft gedaan.
Zou wel het handigst zijn, omdat zij weet waar het om gaat en wij dus allemaal niet schijnbaar.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze het zelf wel zou posten
Of het is een fiktief topicquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze het zelf wel zou posten
Iemand met het syndroom van Down, toch?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:07 schreef ChocoFan het volgende:
Een mongool mag je ook geen mongool meer noemen maar een verstandelijk gehandicapte, dacht ik tenminste.
Ohw ja, dat ook.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Iemand met het syndroom van Down, toch?
Ik noem ze andersquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Iemand met het syndroom van Down, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |