Geen idee. Ben dit jaar trouwens weer weg in het broedseizoen dus ik kan het niet echt volgen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:43 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Jaaa lentekriebels![]()
Zullen ze vroeg gaan broeden omdat het nog niet of nauwelijks gevroren heeft?
Dat begint inderdaad al heel vroegquote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb al bezichtigen gehad voor mijn vogelhuisje
In principe concurreren die niet met elkaar. Een Roodborst is een ground feeder. Of heb je een voederplankje?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:32 schreef klappernootopreis het volgende:
Ik heb al een vaste bewoner in mijn tuin die nu even stevig de baas aan het spelen is:
[ afbeelding ]
Pas als die weg is, komen de koolmeesjes terug..
Roodborstjes zijn wel territoriaal. Ik zag hem laatst een mees verjagen die aan een vetbol pikte..quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:42 schreef SeLang het volgende:
[..]
In principe concurreren die niet met elkaar. Een Roodborst is een ground feeder. Of heb je een voederplankje?
Ze zijn super territoriaal inderdaad. Maar meestal is dat geen issue omdat ze elkaar niet in de weg zitten wat betreft voedselbronnen of nestsites. In kunstmatige situaties zoals met een voederplank of een vetbol krijgen ze inderdaad wel bonjequote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:46 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Roodborstjes zijn wel territoriaal. Ik zag hem laatst een mees verjagen die aan een vetbol pikte..
voor zulke kleine vogeltjes hebben ze aardig wat pit.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:14 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ze zijn super territoriaal inderdaad. Maar meestal is dat geen issue omdat ze elkaar niet in de weg zitten wat betreft voedselbronnen of nestsites. In kunstmatige situaties zoals met een voederplank of een vetbol krijgen ze inderdaad wel bonje
Ja, schitterend is datquote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:20 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
voor zulke kleine vogeltjes hebben ze aardig wat pit.
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Hier zitten het roodborstje en de koolmezen gewoon naast elkaar op het balkon hoor.
Als ik te dicht bij het raam kom, vliegen ze wegquote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:29 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]maak er een leuke foto van!
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:41 schreef SeLang het volgende:
[..]
Geen idee. Ben dit jaar trouwens weer weg in het broedseizoen dus ik kan het niet echt volgen.
Misschien volgend jaar weer. Al was er afgelopen jaar geen nest (zag ik pas toen ik thuiskwam)quote:
Nee die hebben er geen zin meer in zonder life stream natuurlijkquote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:16 schreef SeLang het volgende:
[..]
Misschien volgend jaar weer. Al was er afgelopen jaar geen nest (zag ik pas toen ik thuiskwam)
Dat krijg je met die millennial vogels van tegenwoordigquote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:17 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Nee die hebben er geen zin meer in zonder life stream natuurlijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
Nopequote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:43 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Verdien je nog wat aan die views?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |