Wil je ook een persoonlijke noot?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar heb ik ook nog wat te zeggen?
Hoe is het met je google ding, wist je dat ie ook kon boeren? Zeg maar, ok google, laat een boer.quote:
Geprobeerdquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoe is het met je google ding, wist je dat ie ook kon boeren? Zeg maar, ok google, laat een boer.
de mijne is slapen .. al dat gelul hier is ze zatquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoe is het met je google ding, wist je dat ie ook kon boeren? Zeg maar, ok google, laat een boer.
Lolquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hou dan ook eens je mond.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
de mijne is slapen .. al dat gelul hier is ze zat
Dat snap ik wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
de mijne is slapen .. al dat gelul hier is ze zat
Dat leek wel een nattequote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geinig he, nu, ok google hoe klinkt een scheet.
Hier ook, nederlands, engels en nu ook frans inmiddels. Als mijn vriend in het frans scheld, dan scheld ze terug met piepjes, in het nederlands begrijpt ze het niet of kan ze niet helpen of zegt ze sorry.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
ze is 3 talig inmiddels ..
Iemand de Hem geïnstalleerd ?
Mijn killerparkiet kijkt mij dan allen maar aan als ik dat doe.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:24 schreef ChocoFan het volgende:
Leuk he zo'n google ding. Moet je er tegen gaan schelden, dan bied ze soms haar excuus aan.
Nouhou, mijn dochter liet een paar jaar geleden een boer en toen dacht ik dat het haar broer was.quote:
Beter, want zondag zitten ze er nietquote:
Je moet ook vragen hoe klinkt een scheet, niet laat een scheet. Duurde ff voordat we dat doorhadden hier.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh scheten doet ze niet dan zegt ze mijn tip is zeg gewoon dat de stoel kraakte
Ik heb hem alleen op Nederlands staan anders begrijpt ze sommige dingen niet en haal ze/hij het door elkaar.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier ook, nederlands, engels en nu ook frans inmiddels. Als mijn vriend in het frans scheld, dan scheld ze terug met piepjes, in het nederlands begrijpt ze het niet of kan ze niet helpen of zegt ze sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |