Gewoon meppen, je kan hem vast wel op een gevoelig plekje rakenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:09 schreef sjampoeh het volgende:
uh helleuuuu ik ben geen dwerg kutjes![]()
1.63m
Leuke woordvoerder heb je, hoe moet je dat tegenwoordig zeggen.. iemand met het syndroom van buurmanquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:09 schreef sjampoeh het volgende:
1.63m
Nope, dan ben je het niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:09 schreef sjampoeh het volgende:
1.63m
Nee. Heb jij live gekeken?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Vergeet je de unseen bitch niet?
Hans Teeuwen it is vanaaf.quote:
lol, vroeger was hij praktisch mijn buurmanquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Leuke woordvoerder heb je, hoe moet je dat tegenwoordig zeggen.. iemand met het syndroom van buurman
Ik denk toch dat het die andere is.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:10 schreef chufi het volgende:
Ik had deze
JUI / Zingende koolmeesjes O+
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Leuke woordvoerder heb je, hoe moet je dat tegenwoordig zeggen.. iemand met het syndroom van buurman
@chufi wallahquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
lol, vroeger was hij praktisch mijn buurman
maar ik kan idd voor mezelf praten
En ieni is vroeg slapenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk toch dat het die andere is.
Ah, ik zie het. Dat wordt nog even wachten dan.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Da kan niedie zend die niet uit
Vind je het erg dat ghost iedere keer gifjes van kleine mensjes plaatst en jou dan noemt?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
lol, vroeger was hij praktisch mijn buurman
maar ik kan idd voor mezelf praten
Ik vind het niet kunnen, dat gepest!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ghost iedere keer gifjes van kleine mensjes plaatst en jou dan noemt?
ik pak m wel terugquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ghost iedere keer gifjes van kleine mensjes plaatst en jou dan noemt?
Het is alleen pesten als sjamp het niet leuk vind.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind het niet kunnen, dat gepest!
Wat niet kan is nog nooit gebeurd.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is niet een echt duidelijk antwoord maar ik ga er dan maar vanuit dat je het niet zo heel erg vind.quote:
ik voel me niet aangesproken hoorquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het is alleen pesten als sjamp het niet leuk vind.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:14 schreef Recce het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |