quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:16 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik voel me niet aangesproken hoormaar even ter verduidelijking, ik ben geen dwerg
ah johhhhquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Wil je me niet meer @:staarten ..
Dankje
Gelukkig maar, dat je je niet aangesproken voelt en dan is het nu duidelijk dat je geen dwerg bent.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:16 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik voel me niet aangesproken hoormaar even ter verduidelijking, ik ben geen dwerg
Lul dan ook niet uit je nek over een ander dan bemoei ik me ook niet met jouquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Dankje
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat niet kan is nog nooit gebeurd.
Ligt eraan wie hem roept natuurlijk @chufiquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
We moeten echt stoppen met @:chufi te mentionen.
Een kabouter?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:16 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Waarom vind je het dan niet kunnen?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:17 schreef Recce het volgende:
[..]Dat gepest gebeurt, dus het kan wel.
Ja, van mij kan @chufi het wel hebben, denk ik.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ligt eraan wie hem roept natuurlijk @:chufi
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Lul dan ook niet uit je nek over een ander dan bemoei ik me ook niet met jou
En zo niet dan merk je dat vanzelf wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, van mij kan @:chufi het wel hebben, denk ik.
Ik vond het niet kunnen, maar kennelijk doet mijn mening er niet toe. Als het gebeurt, kan het. Tegen die logica kan ik niet op.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarom vind je het dan niet kunnen?
waarom mogen we @chufi niet roepenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, van mij kan @:chufi het wel hebben, denk ik.
Ja je vraagt er omquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
We moeten echt stoppen met @:chufi te mentionen.
@chufiequote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Dankje
Ja maar heb ik ook nog wat te zeggen?quote:
pesten mag nooit . maar gebeurt helaasquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vond het niet kunnen, maar kennelijk doet mijn mening er niet toe. Als het gebeurt, kan het. Tegen die logica kan ik niet op.
En jij nu ookquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:19 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
waarom mogen we @:chufi niet roepen
quote:
Da's logischquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vond het niet kunnen, maar kennelijk doet mijn mening er niet toe. Als het gebeurt, kan het. Tegen die logica kan ik niet op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |