Hier springt ie soms opeens op actief op een signaal van de tv ... maar nooit komt er een antwoordquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier ook, nederlands, engels en nu ook frans inmiddels. Als mijn vriend in het frans scheld, dan scheld ze terug met piepjes, in het nederlands begrijpt ze het niet of kan ze niet helpen of zegt ze sorry.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je moet ook vragen hoe klinkt een scheet, niet laat een scheet. Duurde ff voordat we dat doorhadden hier.
Ahw, parkietje, ik heb er nu ook 2, zo leuk. Ik wist niet dat vogels zo leuk konden zijn. Ze willen alleen niet op mijn vinger zitten.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn killerparkiet kijkt mij dan allen maar aan als ik dat doe.
je zoon dusquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nouhou, mijn dochter liet een paar jaar geleden een boer en toen dacht ik dat het haar broer was.
Ja, vaag is het zeker soms, vaak begrijpt dat kreng me ook niet, dan praat ik te snel of zo.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb hem alleen op Nederlands staan anders begrijpt ze sommige dingen niet en haal ze/hij het door elkaar.
Soms krijg ik ook antwoord in een andere stem..heel vaag
Misschien moet je je middelvinger ook niet opsteken.... Daar zou ik ook niet op gaan zittenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ahw, parkietje, ik heb er nu ook 2, zo leuk. Ik wist niet dat vogels zo leuk konden zijn. Ze willen alleen niet op mijn vinger zitten.
das dan van je service programmas...quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb hem alleen op Nederlands staan anders begrijpt ze sommige dingen niet en haal ze/hij het door elkaar.
Soms krijg ik ook antwoord in een andere stem..heel vaag
Hier is het af en toe ook vaag, is het stil maar ineens bliep, net of je ok google heb gezegd, ik zeg trouwens altijd heee google.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier springt ie soms opeens op actief op een signaal van de tv ... maar nooit komt er een antwoord
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Misschien moet je je middelvinger ook niet opsteken.... Daar zou ik ook niet op gaan zitten
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Misschien moet je je middelvinger ook niet opsteken.... Daar zou ik ook niet op gaan zitten
Het is ook hey Google officieelquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier is het af en toe ook vaag, is het stil maar ineens bliep, net of je ok google heb gezegd, ik zeg trouwens altijd heee google.
Ik wou dat je die naam kon wijzigenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier is het af en toe ook vaag, is het stil maar ineens bliep, net of je ok google heb gezegd, ik zeg trouwens altijd heee google.
dit. m'n ouders hebben alexa, die luistert veel beterquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wou dat je die naam kon wijzigen
Dat zijn ook 3 lettergrepen...google maar 2..is makkelijk te verstaanquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dit. m'n ouders hebben alexa, die luistert veel beter
je moet ook geen koekel zeggenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat zijn ook 3 lettergrepen...google maar 2..is makkelijk te verstaan
Het ok google bedoel je?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wou dat je die naam kon wijzigen
Die heeft ook een sexier stemquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dit. m'n ouders hebben alexa, die luistert veel beter
Oké Chocofan ofzoquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het ok google bedoel je?
Ja dat zou wel geinig zijn, ik zou haar dan hernoemen naar lompe kut of zo.![]()
He lompe kut, wat is het weer vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |