De juryleden hebben allemaal een blinde geleidehond?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:51 schreef mazaru het volgende:
Dit Nederlandse jongetje is tot knapste man van de wereld uitgeroepen.![]()
[ afbeelding ]
Geeft niet, is ook een zooitje momenteel.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
momentooo
ik snap naks van de sc
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
momentooo
ik snap naks van de sc
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, hadden we het vanmiddag al over hier en onze mening was dat we het er niet mee eens zijn, de uitslag dan he. Beetje een gladjakker.
ja ... of een ding om naar te casten ... mn smart tv zou het moeten kunnen maar zie ik nergens ..quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja maar dat is ook alleen hdmi..verder geen logica of anders
Daar lijkt het wel op. Geef mij maar zoiets als eyecandyquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
De juryleden hebben allemaal een blinde geleidehond?
omfg wie is datquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op. Geef mij maar zoiets als eyecandy![]()
[ afbeelding ]
Ik vind van niet, beetje glibber gevoel erbij. Maar ja, kan ook door mijn leeftijd komen natuurlijk, ik hou meer van mannen van mijn leeftijd.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:56 schreef mazaru het volgende:
[..]Dan ben ik het eens met de geldende mening. Dat is toch geen man?
Juist een stuk beter.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
spotify of google musicquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:58 schreef HiDiHo het volgende:
Het is gewoon kut dat ik niet kan zeggen speel muziek af op PC
Ik snap je frustratie. Wie weet kan het ooit. Het is allemaal nog vrij nieuw volgens mij.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:58 schreef HiDiHo het volgende:
Het is gewoon kut dat ik niet kan zeggen speel muziek af op PC
Dat ziet er stukken smakelijker uit jaquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Google Music heb ik op de PC maar volgens mij kan ik die niet aansturen met de Home Nestquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:59 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
spotify of google music
oja kost geld.. hier 3 mnd gratis.
vergeet niet op te zeggenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:59 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
spotify of google music
oja kost geld.. hier 3 mnd gratis.
Ja daarom heb ik er ook al jaren mee gewacht om er één aan te schaffenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik snap je frustratie. Wie weet kan het ooit. Het is allemaal nog vrij nieuw volgens mij.
Geen idee, maar een stuk beter.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij hebben hem ook alleen maar omdat mijn zoon hem had gekregen. Wel ruk dan als je er van alles mee wilt doen en het lukt niet. Voor ons is het gewoon een speledingetje.quote:Op zondag 23 februari 2020 00:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja daar heb ik er ook al jaren mee gewacht om er één aan te schaffen
Ik heb geen idee! Maar who cares hoe die heet?quote:
quote:Op zondag 23 februari 2020 00:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb geen idee! Maar who cares hoe die heet?
quote:Op zondag 23 februari 2020 00:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Geen idee, maar een stuk beter.
Ik ben van de Clooney, Gere en Jim Caviezel.
Welnee, je roept gewoon 'Oh God'quote:Op zondag 23 februari 2020 00:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hugh jackman vind ik vaak ook wel lekker en jeffrey dean morganquote:Op zondag 23 februari 2020 00:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En deze trouwens ook allemaal, Jim moest ik ff opzoeken maar toen ik zijn foto zag wist ik het meteen. Nom nom nomquote:Op zondag 23 februari 2020 00:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
To good to be true.quote:Op zondag 23 februari 2020 00:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Godver, verbreek de illusie nu niet.quote:Op zondag 23 februari 2020 00:05 schreef tonja het volgende:
[..]
To good to be true.
Hij zal wel een micropenis hebben..
Ik kan met mijn telefoon geen plaatjes neerplempenquote:Op zondag 23 februari 2020 00:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En deze trouwens ook allemaal, Jim moest ik ff opzoeken maar toen ik zijn foto zag wist ik het meteen. Nom nom nom
quote:Op zondag 23 februari 2020 00:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Godver, verbreek de illusie nu niet.
Nah lekker dan. 8 op de schaal van Richter...quote:Op zondag 23 februari 2020 00:05 schreef tonja het volgende:
[..]
To good to be true.
Hij zal wel een micropenis hebben..
Ik wel, met mijn pc dan.quote:Op zondag 23 februari 2020 00:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik kan met mijn telefoon geen plaatjes neerplempen
quote:Op zondag 23 februari 2020 00:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nah lekker dan. 8 op de schaal van Richter...
Ik pleurde ff van mijn roze wolk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |