Heb ik een CD vanquote:
je moet een chromecast ding hebben ....quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:48 schreef HiDiHo het volgende:
Er is ook helemaal geen integratie met de PC dat is wel jammer...ja of je moet zo'n google ding hebben..chromebook
ik heb een chromebook en dat werkt welquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:48 schreef HiDiHo het volgende:
Er is ook helemaal geen integratie met de PC dat is wel jammer...ja of je moet zo'n google ding hebben..chromebook
ik heb die grote die is best zatquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:50 schreef HiDiHo het volgende:
Nu nog op zoek naar iets waarmee ik mijn versterker kan verbinden want dat speakertje is natuurlijk niets
Ik had ze destijds gewoon gedownload. Ik geef geen geld meer uit aan muziek. Vroeger vaak genoeg gedaan.quote:
Nee alleen aan Spotify nogquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had ze destijds gewoon gedownload. Ik geef geen geld meer uit aan muziek. Vroeger vaak genoeg gedaan.
ja maar dat is ook alleen hdmi..verder geen logica of andersquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
je moet een chromecast ding hebben ....
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
WAT ZIT JIJ TE DRAAIEN DAN KOEKKOEK
Godver, ik zie de titel en het begint gelijk in mijn hoofd af te spelen.quote:
Mijn speakers zijn ff wat groter...zeg maar keer of 15 per stukquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ik heb die grote die is best zat
Ja, hadden we het vanmiddag al over hier en onze mening was dat we het er niet mee eens zijn, de uitslag dan he. Beetje een gladjakker.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:51 schreef mazaru het volgende:
Dit Nederlandse jongetje is tot knapste man van de wereld uitgeroepen.![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ik upload alleen naar Google Music wat ik download met torrent...ik ga er geen geld aan uitgeven..dat doe ik dan liever aan die gadgetsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |