Daaaagtwitter:rmijke twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 20:19:26Lieve volgers, Deze successupporter vindt het wel welletjes. Ik tweet niet voor mezelf, want ik weet wel wat ik vind en zeg. Deed het voor jullie, maar blijkbaar wordt het niet gewaardeerd en allemaal een beetje heel erg uit haar verband getrokken. Ja, zeker, ik heb veel meer reageer retweet
Den Bosch staat achter.quote:
Sowieso, als ze echt voor haar volgers twittert, dan kan ze beter wat pics van haar tieten plaatsen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:41 schreef RensAjacied het volgende:
Vrouwen kunnen niet zo goed met kritiek omgaan hè. Gelijk stoppen na één avondje tegengas.
Hoe kan zo’n onbenul eigenlijk 3000 volgers hebbenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sowieso, als ze echt voor haar volgers twittert, dan kan ze beter wat pics van haar tieten plaatsen.
Was ook een bizarre tweet dus terecht dat er reacties komenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe kan zo’n onbenul eigenlijk 3000 volgers hebben
Waarom volg jij die jodenhoer @:el-stinho
Naai ik je gewoon een sv aan voor doorverkoop. Geen probleemquote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:46 schreef Tjacka het volgende:
Rensie heb kaartjes verkocht voor 120 euro
Geen idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe kan zo’n onbenul eigenlijk 3000 volgers hebben
Waarom volg jij die jodenhoer @:el-stinho
Geen dank! Volkomen terechte likes!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt makker
En jij ook @:scrummie2.1!
Sinds ze zei dat ze stopt met Twitter heeft ze al 20 tweets verstuurdtwitter:rmijke twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 21:05:00Ik ga nu verder Jong Ajax kijken en tot donderdag in de Arena. Al vraag ik me af wie ik daar daadwerkelijk tegenkom.👋🏻 reageer retweet
@Scrummie2.1quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:07 schreef RensAjacied het volgende:
Sinds ze zei dat ze stopt met Twitter heeft ze al 20 tweets verstuurdtwitter:rmijke twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 21:05:00Ik ga nu verder Jong Ajax kijken en tot donderdag in de Arena. Al vraag ik me af wie ik daar daadwerkelijk tegenkom.👋🏻 reageer retweet
Eén of andere klojo had kritiek op mijn bericht.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Geen dank! Volkomen terechte likes!
Oeh, even kijken. We trekken ten strijde!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eén of andere klojo had kritiek op mijn bericht.
Dit betekent oorlog.
Beter tyft ze gewoon op. Likes gegegeven aan een aantal users hier.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:07 schreef RensAjacied het volgende:
KeesGODtwitter:Keesvdspek twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 21:49:47@ScheeleNL Wel als ie seks met kinderen aanbiedt plus toeristen peppersprayed en berooft met zn vriendjes en ik hem vast moet houden tot de politie er is. reageer retweet
Gereageerdquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:53 schreef Caland het volgende:
KeesGODtwitter:Keesvdspek twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 21:49:47@:ScheeleNL Wel als ie seks met kinderen aanbiedt plus toeristen peppersprayed en berooft met zn vriendjes en ik hem vast moet houden tot de politie er is. reageer retweet
@:lenny_leonard
Jeetje wat een twitterrel weer.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:07 schreef RensAjacied het volgende:
@onlogisch is natuurlijk weer snel uitgelogd.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:45 schreef GGMM het volgende:
@:lenny_leonard vs @:onlogisch
Feedbacktopic, nu live.
Op wie zet jij je geld?
Poll: nou?
• Lenny natuurlijk!
• Onlogisch...
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ggmm komt ze in ieder geval niet tegenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:07 schreef RensAjacied het volgende:
Goed plan ditquote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Naai ik je gewoon een sv aan voor doorverkoop. Geen probleem
Het was een grapje makkerquote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Naai ik je gewoon een sv aan voor doorverkoop. Geen probleem
@Wereldgozer @Zipportal @De_Kraam @RensAjacied @COCOtwitter:Ronald_Wester twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 17:42:37Is er überhaupt iemand in Nederland 🇳🇱 die nog naar de dagelijkse herhalingen van #Flodder kijkt @RTL7? Ik ben zo benieuwd wat voor mensen dat zijn https://t.co/wlsbVknDzm reageer retweet
@JR-Style-93 niet mentionen, dit moet pijn doen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:30 schreef Caland het volgende:
@:wereldgozer @:zipportal @:de_kraam @:rensajacied @:cocotwitter:Ronald_Wester twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 17:42:37Is er überhaupt iemand in Nederland 🇳🇱 die nog naar de dagelijkse herhalingen van #Flodder kijkt @:RTL7? Ik ben zo benieuwd wat voor mensen dat zijn https://t.co/wlsbVknDzm reageer retweet
Teveel werk die usernamequote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:JR-style-93 niet mentionen, dit moet pijn doen.
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:30 schreef Caland het volgende:
@:wereldgozer @:zipportal @:de_kraam @:rensajacied @:cocotwitter:Ronald_Wester twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 17:42:37Is er überhaupt iemand in Nederland 🇳🇱 die nog naar de dagelijkse herhalingen van #Flodder kijkt @:RTL7? Ik ben zo benieuwd wat voor mensen dat zijn https://t.co/wlsbVknDzm reageer retweet
Zijn probleemquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik moet nog een kaartje voor stevenmac fixen maar is heel lastig
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:30 schreef Caland het volgende:
Al gereageerdtwitter:Voetbalisgeloo1 twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 21:46:49@ArjanFCE "Klootzakken zwendelaars, vierendelen al die leugenaars". Allemaal! reageer retweet
Als wij in hetzelfde dorp zouden wonen dan zouden we vaste drinkmaten zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niet meer. Trek thuis wel eentje open
Doe hem de groetenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik moet nog een kaartje voor stevenmac fixen maar is heel lastig
Whisky. Je bent toch geen homoquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:28 schreef kapiteintje het volgende:
Ik trek nog een tweede fles wijn open of ik doe á la Gijpie een whiskytje op 't bankje
Zo dan. Vrijdagavond VI met speciaalbier en hapjes avondquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als wij in hetzelfde dorp zouden wonen dan zouden we vaste drinkmaten zijn.
Beetje poppers erbijquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als wij in hetzelfde dorp zouden wonen dan zouden we vaste drinkmaten zijn.
Hoezo nietquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Had hem nooit aan jou moeten gunnen
Munttheequote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welke drank past er bij jouw levensstijl?
Een heerlijk bittergarnituurtje, oh jazeker.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zo dan. Vrijdagavond VI met speciaalbier en hapjes avond
Lekker broez'n op de zundappquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga de buurjongen zometeen aanvallen denk ik. Met zijn opgevoerde kut brommer zonder fatsoenlijke uitlaat de hele avond op en neer scheuren.
#plattelandstrugglesquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga de buurjongen zometeen aanvallen denk ik. Met zijn opgevoerde kut brommer zonder fatsoenlijke uitlaat de hele avond op en neer scheuren.
Moest lachenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wij wonen hier voor onze rust
Dan geef ik mijn kaartje toch op voor een goed bedragquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mijn vriend Steven valt nu keihard in het water
Omdat die kutkinderen niet meer willen werken en het geld dat ze hebben aan andere dingen uitgeven gok ik zo.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:49 schreef Caland het volgende:
Waarom is dat eigenlijk niet meer zo populair, scooters enzo
Vreemdquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat die kutkinderen niet meer willen werken en het geld dat ze hebben aan andere dingen uitgeven gok ik zo.
Ben blij dat ik voor Lenny heb gestemd in de poll.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tering wat een mongool
@:Lange_Lans
@:Lenny_Leonard
Nee maat zit maar te stangen. Lijkt mij gezellig. Krijg vast nog wel een ticket.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan geef ik mijn kaartje toch op voor een goed bedrag
Gaf wel veel vrijheid zo'n ding. Wel goedkoop transport ook uiteindelijk, verbruikt amper benzine. Gaat amper kapot als je alleen de vario-ring eruit haalt en dan rij je toch al snel 80km/h dus je staat overal ook nog snel.quote:
Komt ervan met die smerige kanaries in je kamer.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, moest net 6x achter elkaar niezen. Genot.
edit: bovenbuurman hoor ik ook bezig
Misschien moet je eens gaan stofzuigenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
edit: bovenbuurman hoor ik ook bezig
Genieten jaquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gaf wel veel vrijheid zo'n ding. Wel goedkoop transport ook uiteindelijk, verbruikt amper benzine. Gaat amper kapot als je alleen de vario-ring eruit haalt en dan rij je toch al snel 80km/h dus je staat overal ook nog snel.
Een scooter wordt al snel treurig. Je kunt er maar twee jaar imago-bevorderend op rijden, daarna werkt het andersom.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Genieten ja
Had hem eigenlijk nooit weg moeten doen
Vanmiddag nog gedaanquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien moet je eens gaan stofzuigen
Iedereen moet toch sneller niezen door in fel licht te kijken?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vanmiddag nog gedaan
Nee, ik heb ergens gelezen dat sommige mensen veel sneller de niesprikkel voelen, komt omdat dingetje X korter is dan anders, en kan getriggerd worden door bijv. in (fel) licht te kijken.
Kwitnie.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Iedereen moet toch sneller niezen door in fel licht te kijken?
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit intussen dit te kiekn:
Is geen film trouwens, maar standup van een Belgisch/Engelse komiek.
2/10quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De kut van je moeder is toch niet hetzelfde als de kut van je zusje?
Eierruften ook?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rare vergelijking.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De kut van je moeder is toch niet hetzelfde als de kut van je zusje?
Belgiëgodenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit intussen dit te kiekn:
Is geen film trouwens, maar standup van een Belgisch/Engelse komiek.
Jaquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoor jij geluid door naar dit gifje te kijken? Is ook zo'n ding wat een bepaald deel van de mensen maar heeft.
Jouw probleem.quote:
Zo dan. POAHHHquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Rare vergelijking.
Weet iig uit ervaring dat de kut van je moeder en je zusje niet hetzelfde is.
Nee, niet meer. Maandag misschien weer, ik ga zondag nasi eten, uiteraard met gebakken eitjegenot.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Eierruften ook?
IK MOET DIT WETEN.
[ afbeelding ]
Hoppetee.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Rare vergelijking.
Weet iig uit ervaring dat de kut van je moeder en je zusje niet hetzelfde is.
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, niet meer. Maandag misschien weer, ik ga zondag nasi eten, uiteraard met gebakken eitjegenot.
Stinho vliegt er met gestrekt been inquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
Benieuwd naar de comeback van Onlogisch.
A la iwanius?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:03 schreef kapiteintje het volgende:
Binnenkort ook maar weer eens nasi maken.
Onlogisch reageert al even niet. Dit interpreteer ik als dat hij in foetushouding in een hoekje ligt te huilen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stinho vliegt er met gestrekt been in
Hij is verdacht stil na mijn reactiequote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
Benieuwd naar de comeback van Onlogisch.
Dat is tegenwoordig zijn natuurlijke habitat gewordenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Onlogisch reageert al even niet. Dit interpreteer ik als dat hij in foetushouding in een hoekje ligt te huilen.
Om vervolgens te doen alsof er niets is gebeurd. Het is nogal wat voor een moderator. Jezelf keer op keer voor schut zetten en denken dat we dat niet doorhebben. De ondergang is nabij.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig zijn natuurlijke habitat geworden
Meer te lachen om de domme reactie van Caland in FB.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Onlogisch reageert al even niet. Dit interpreteer ik als dat hij in foetushouding in een hoekje ligt te huilen.
Teleurstellend verweer, dit. Je geeft echt nooit toe dat je een kapitale blunder maakt.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meer te lachen om de domme reactie van Caland in FB.
Koekoek zooooquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Teleurstellend verweer, dit. Je geeft echt nooit toe dat je een kapitale blunder maakt.
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Teleurstellend verweer, dit. Je geeft echt nooit toe dat je een kapitale blunder maakt.
Godsammequote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voor een NSB-er toch bijzonder.
Joden lopen altijd weg.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hahahaha, je doet het weer precies zoals ik had voorspeld.
Ik ben de morele winnaar van de dag. Tot ziens.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meer te lachen om de domme reactie van Caland in FB.
Onlogisch heeft een vast setje verweren:quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
hel aanvaltquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onlogisch heeft een vast setje verweren:
1. Ik deed het niet, die ander deed het. (Mijn neefje van 3 gebruikt deze strategie ook)
2. Hij gaat anderen proberen opjutten tegen degene die hel aanvalt
3. Hij laat ‘toevallig’ niks meer van zich horen
Wilde je eigen moeder je ook al niet meer?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sinds je moeder teveel geld rekent.
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er staat gewoon ‘hem’ hoor.
Ik zie hier een duidelijk verweer nummer 2!
Ik zal je het screenshot maar besparen ja.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:28 schreef kapiteintje het volgende:
Dit is heel pijnlijk aan het worden...
Als jij mij het screenshot bespaart, zal DonRaja je moeder het cumshot besparen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zal je het screenshot maar besparen ja.
Het wordt iets te geforceerd zoquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
M-M-MAAR ER STAAT GEWOON HEM HOOR!1!1!!!
Preciesquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:30 schreef DonRaja het volgende:
Oh damn, als die rooie het voor je gaat opnemen is het echt heel erg...
Ik heb dit gemist, wat is er precies gebeurd?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:32 schreef El-Stinho het volgende:
De afgang van Onlogisch is nog altijd minder erg dan John van den Brom die er op zijn 53e dankzij een jankende ma en zijn 9-jarige nichtje achterkomt dat hij zich als een debiel gedraagt langs de lijnen.
Van den Brom is chronisch verongelijkt. Hij lijdt aan het syndroom van Barney.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:32 schreef El-Stinho het volgende:
De afgang van Onlogisch is nog altijd minder erg dan John van den Brom die er op zijn 53e dankzij een jankende ma en zijn 9-jarige nichtje achterkomt dat hij zich als een debiel gedraagt langs de lijnen.
Bij het uitdelen van een beetje karakter stond je ook al niet vooraan. Het zit jou niet vaak mee hé.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb dit gemist, wat is er precies gebeurd?
Van den Brom gedroeg zich als een debiel langs de lijnen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb dit gemist, wat is er precies gebeurd?
Samen maken wij dit forum grootquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:35 schreef GGMM het volgende:
@:rensajacied mag wel blij zijn met mij, dat ik even zijn topic promoot
VBL / Luuk de Jong is een parodie op een voetballerquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:31 schreef GGMM het volgende:
@:fetx
VBL / Sven van Beek is een parodie op een voetballer
@:onlogisch vindt je topic maar kut
Dat weten we over een week ofzo, als hij het heeft gevonden.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:40 schreef Caland het volgende:
[..]
VBL / Luuk de Jong is een parodie op een voetballer
Wat zou @:onlogisch van dit topic vinden
Bijzaak knul.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:40 schreef Caland het volgende:
[..]
VBL / Luuk de Jong is een parodie op een voetballer
Wat zou @:onlogisch van dit topic vinden
Hij neemt zichzelf ook nog serieusquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:43 schreef RensAjacied het volgende:
De stoepscène uit American History X is minder pijnlijk dan @:onlogisch zijn wekelijkse afgang.
Hij gaat hier nu even niet zijn, hij is aan het fappen op mijn foute post.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:43 schreef RensAjacied het volgende:
De stoepscène uit American History X is minder pijnlijk dan @:onlogisch zijn wekelijkse afgang.
Dan moeten we die niet in VBL plaatsenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:51 schreef DonRaja het volgende:
Eigenlijk zou onlo een eigen parodie topic moeten hebben.
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:51 schreef DonRaja het volgende:
Eigenlijk zou onlo een eigen parodie topic moeten hebben.
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er zijn 3 parodietopics. Daar houden we het bij.
Onlogisch is een parodie op een moderator zou eigenlijk het best passen in MED.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan moeten we die niet in VBL plaatsen
Doe maarquote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Onlogisch is een parodie op een moderator zou eigenlijk het best passen in MED.
Dat is ongeveer hetzelfde aantal als dat je moeder vorig jaar heeft afgewerkt.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:02 schreef GGMM het volgende:
Er zijn deze maand tot nu toe 483 verschillende gebruikers actief geweest in VBL.
Doe met deze info wat je wil.
Geen ene kanjerquote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:02 schreef GGMM het volgende:
Er zijn deze maand tot nu toe 483 verschillende gebruikers actief geweest in VBL.
Is dat goedquote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:02 schreef GGMM het volgende:
Moeten hullie wetenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:02 schreef GGMM het volgende:
Je bent echt uit vormquote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is ongeveer hetzelfde aantal als dat je moeder vorig jaar heeft afgewerkt.
Er is een fout opgetredenquote:
Dat heb ik ook daarquote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is een fout opgetreden
Sorry, je hebt niet de rechten om in dit forum een nieuw topic te starten.
Stijn voelt zich nu te goed voor het forum, nu hij een Twittergrootheid is.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maak al teveel topics volgens @:el-stinho
Maar ik blijf m'n best doen!
Dat komt door dit walgelijke kliekje en al die incrowdhumor.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:07 schreef GGMM het volgende:
Feb 2019 waren het er 603.
[ afbeelding ]
De SC is juist het meest gedaald qua posts en users in vergelijking met vorig jaar.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat komt door dit walgelijke kliekje en al die incrowdhumor.
Xinomie?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:11 schreef DonRaja het volgende:
Ik moet een nieuwe tel gaan kopen. Mijn huidige beslist zelf wanneer ik mag bellen of gebeld mag worden.
Gewoon iphonequote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:11 schreef DonRaja het volgende:
Ik moet een nieuwe tel gaan kopen. Mijn huidige beslist zelf wanneer ik mag bellen of gebeld mag worden.
Ik ga na allerlei obscure merken nu maar een keer voor de S20+ of S20 Ultra.
Het heeft dezelfde specs!!!!!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:14 schreef GGMM het volgende:
Kan je nog beter een Xinomie kopen.
Daar heb ik tenminste van gehoord, toen @:Onlogisch ons probeerde wijs te maken dat zijn goedkope mobieltje net zo goed is als de A-merken.
Komt ook met standaard Corona update waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Het heeft dezelfde specs!!!!!
Maar werkt voor geen tyfus
Dat komt omdat je er geen kut van snapt.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, ik ga of weer een debiele telefoon nemen zoals de Ventu. Of gewoon Samsung.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan neem je een Coronamerk als Huawei
Bron?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor zowel een telefoon als een kut geldt hetzelfde, als je het moet snappen, dan is er iets mis.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat komt omdat je er geen kut van snapt.
Zo dan.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:22 schreef Doublepain het volgende:
Jezus wat een papzak bij man bijt hond
eensquote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:24 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb nog liever corona dan zo'n lichaam @:doublepain
17 jaar en nu al verpestquote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:33 schreef RensAjacied het volgende:
Hahaha zie die gabber op sbs6 @:caland @:doublepain
Wattequote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als hoe FOK! Stel je vraag aan komt
Godverdomme. Dit kan ik echt even niet hebben vanavond...quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:31 schreef GGMM het volgende:
@:fetx
VBL / Sven van Beek is een parodie op een voetballer
@:onlogisch vindt je topic maar kut
Hoe gaat het met afvallen?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb stiekem nog ff een salamipizza in de oven gedouwd (dat is Zeeuws-Vlaams).
Godverdommese hoerenjong. M'n streak een beetje verneukenquote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Godverdommese hoerenjong. M'n streak een beetje verneuken
Posten voordat ik de T-t-t-tien aankondigde.quote:
Ronald lijkt me geen leuke man op feestjes en partijen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:30 schreef Caland het volgende:
Geen mention gehad.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:30 schreef Caland het volgende:
Je wordt blijkbaar niet gezien als Flodder expert.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Alhoewel ik eigenlijk ook nooit meer Flodder op tv kijk dus dat klopt wel.
Ik ga zo naar Rotterdam en de enige trein die ik kan pakken gaat over Oss, Den Bosch, Tilburg en Breda.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zo maar eens een bodem leggen om op te kunnen zuipen.
[ afbeelding ]
@:zipportal
@:jr-style-93
dat is hoeveel uur langer?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga zo naar Rotterdam en de enige trein die ik kan pakken gaat over Oss, Den Bosch, Tilburg en Breda.
Via Utrecht ligt ‘ie eruit
Kankerleven
Rondje langs je favoriete steden dusquote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga zo naar Rotterdam en de enige trein die ik kan pakken gaat over Oss, Den Bosch, Tilburg en Breda.
Kankerleven
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je wordt blijkbaar niet gezien als Flodder expert.
Het is zelfs iets sneller omdat je in Breda de intercity direct pakt met overstaptijd 3 minuten ofzoquote:
Wat is het probleem danquote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is zelfs iets sneller omdat je in Breda de intercity direct pakt met overstaptijd 3 minuten ofzo
Pak deze route ook altijd omdat het een stuk relaxter is, maar was nu graag over Utrecht gegaan
Wie nietquote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is zelfs iets sneller omdat je in Breda de intercity direct pakt met overstaptijd 3 minuten ofzo
Pak deze route ook altijd omdat het een stuk relaxter is, maar was nu graag over Utrecht gegaan
Oh ja, dat is nog waar ook.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Er schijnt iets te doen te zijn in Brabant vandaag
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Er schijnt iets te doen te zijn in Brabant vandaag
Niet zo zeiken, 10 jaar geleden waren we bang dat we een heel seizoen dit rondje moesten maken.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Kankerleven
Gelukkig kan je er nog omheen, als Zwolle eruit ligt ben je gewoon de lulquote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet zo zeiken, 10 jaar geleden waren we bang dat we een heel seizoen dit rondje moesten maken.
Zusje, Ellen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:40 schreef Doublepain het volgende:
Is het broertje van Dennis dit weekend bezig?
Altijd lachen met die waterige deegsliert.twitter:Dolfjansen twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 17:25:28Dag @albertheijn, velen hopen op uw antwoord... https://t.co/QDriLOXlHa reageer retweet
Veel plezier maat.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zo naar Eindhoven
Jullie hebben een GROOT PROBLEEM
@:coco.
@:psvcl
@:lange_lans
@:scarface88
Aangepaktquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:08 schreef fetX het volgende:
Altijd lachen met die waterige deegsliert.twitter:Dolfjansen twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 17:25:28Dag @:albertheijn, velen hopen op uw antwoord... https://t.co/QDriLOXlHa reageer retweet
De wereld zou echt beter zijn zonder Dolf Jansen. Of mag je dat niet zeggen?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:08 schreef fetX het volgende:
Altijd lachen met die waterige deegsliert.twitter:Dolfjansen twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 17:25:28Dag @:albertheijn, velen hopen op uw antwoord... https://t.co/QDriLOXlHa reageer retweet
Van mij wel. Zo kunnen we er vast nog een paar noemen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
De wereld zou echt beter zijn zonder Dolf Jansen. Of mag je dat niet zeggen?
Ja ook zonder @Treinhoerquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Van mij wel. Zo kunnen we er vast nog een paar noemen.
een paar? 95% van China India Pakistan, Midden Oosten en vooruit Afrika en dan nog even een %je of 40 van Europa Noord en Zuid Amerika en de wereld wordt weer leefbaar voor mens en dierquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Van mij wel. Zo kunnen we er vast nog een paar noemen.
En Albaniequote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
een paar? 95% van China India Pakistan, Midden Oosten en vooruit Afrika en dan nog even een %je of 40 van Europa Noord en Zuid Amerika en de wereld wordt weer leefbaar voor mens en dier
Oftewel; laat dat Corona virus maar groeien!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
een paar? 95% van China India Pakistan, Midden Oosten en vooruit Afrika en dan nog even een %je of 40 van Europa Noord en Zuid Amerika en de wereld wordt weer leefbaar voor mens en dier
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zo maar eens een bodem leggen om op te kunnen zuipen.
[ afbeelding ]
@:jr-style-93
3 euro voor een bier.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zo naar Eindhoven
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
3 euro voor een bier. bavaria
Welkomquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zo naar Eindhoven
Houden zoquote:Op zaterdag 22 februari 2020 15:55 schreef KingRoland het volgende:
ben nog nooit naar Maastricht geweest
@:wereldgozer
@:max23
@:afcniels
@:donraja
@:tarado
@:ggmm
@:onlogisch
@:jancees
@:doublepain
@:rensajacied
@:scrummie2.1
@:tjacka
@:caland
@:mortaxx
@:yvonne
@:tagliano
nog tips?
Ze vieren daar carnaval morgenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 15:55 schreef KingRoland het volgende:
nog tips?
Leuke stad. Lekker biertjes drinken op het Vrijthof.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 15:55 schreef KingRoland het volgende:
nog tips?
Users met te veel streepjes in de naam moeten ze opheffen. Niemand weet hoe je Dj_Day-V spelt.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:JR-style-93 niet mentionen, dit moet pijn doen.
Leuk dat je AT5 kijkt.quote:
dit is bij @Tarado @Karina in de buurt denk ik?quote:
Heel pijnlijk dat je mij niet mentioned.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 15:55 schreef KingRoland het volgende:
nog tips?
sorry alleen die laatste zin kan je beter in het vervolg voortaan voor je houdenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heel pijnlijk dat je mij niet mentioned.
Wtf waarom mention je mij niet? Stuk verdriet.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 15:55 schreef KingRoland het volgende:
nog tips?
sorryquote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wtf waarom mention je mij niet? Stuk verdriet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |