Hm. Tja. Ik betaal 40-45 ofzo, weet niet precies. Maar ik heb dan ook 200mbit.quote:
Niet geklikt (x2)quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:26 schreef Zipportal het volgende:
Twee verschillende vaders. Classic moorkop.
@:wereldgozer
@:coco.
EEN BABY?quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:26 schreef Zipportal het volgende:
-nergens voor nodig-quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:26 schreef Zipportal het volgende:
Ik 50 voor 100/100 glasvezelgenot. Wel internet-only.quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik betaal nu 32.50 per maand voor 30mbs. Ik vind dat veel geld voor iets wat ik niet volledig gebruik.
Wat moet je met zoveel snelheid?quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik 50 voor 100/100 glasvezelgenot. Wel internet-only.
Moet hij toch zelf weten.quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat moet je met zoveel snelheid?
Waarom vroeg je mij dit niet? Ik heb notabene het dubbele.quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat moet je met zoveel snelheid?
quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet hij toch zelf weten.
Hij werkt er immers hard voor. (lol)
Zo raar weer dit. Op een ander tabblad heb ik fok ook open staan, wel een quote-melding van @GGMM maar niet van @Scrummie2.1quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom vroeg je mij dit niet? Ik heb notabene het dubbele.
Onlogisch vindt jou totaal niet interessant. Niet een klein beetje. Helemaal niks.quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom vroeg je mij dit niet? Ik heb notabene het dubbele.
FOK! ook niet.quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch vindt jou totaal niet interessant. Niet een klein beetje. Helemaal niks.
@Banny fix je site eens, slapzak.quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Zo raar weer dit. Op een ander tabblad heb ik fok ook open staan, wel een quote-melding van @:GGMM maar niet van @:Scrummie2.1
Fok is kutquote:Op donderdag 20 februari 2020 22:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Zo raar weer dit. Op een ander tabblad heb ik fok ook open staan, wel een quote-melding van @:GGMM maar niet van @:Scrummie2.1
Moet hij wetenquote:Op donderdag 20 februari 2020 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch vindt jou totaal niet interessant. Niet een klein beetje. Helemaal niks.
Witte vlakken advertentie genot.quote:Op donderdag 20 februari 2020 23:15 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kutsite, gewoon kut.
En anders niks.
woedendquote:Op donderdag 20 februari 2020 23:15 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kutsite, gewoon kut.
En anders niks.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 23:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind je overigens wel erg aardig.
Het is puur Onlogisch die iets tegen je heeft!
Dat vind ik een uitstekend idee!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 06:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mogguh vriendje, doen we een Haags bakkie samen om te proosten op onze vroege aanwezigheid?
quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet hij toch zelf weten.
Hij werkt er immers hard voor. (lol)
'vriendje'quote:Op vrijdag 21 februari 2020 06:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mogguh vriendje, doen we een Haags bakkie samen om te proosten op onze vroege aanwezigheid?
He lennyquote:Op vrijdag 21 februari 2020 07:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier
@:tyron
Weekendgenot
Flkkrquote:Op vrijdag 21 februari 2020 06:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet gekliktquote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:04 schreef Caland het volgende:
https://www.instagram.com/p/B8z8ZTBlIfW/?igshid=jtjh8vgmhfu0
(lol)
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:04 schreef Caland het volgende:
https://www.instagram.com/p/B8z8ZTBlIfW/?igshid=jtjh8vgmhfu0
(lol)
Zekerquote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ha vriend. Nog python vandaag?
Zo praat je toch niet over Harriequote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:43 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Even lekker aan de slag in huis. Spullen van mijn ex wegtiefen bijvoorbeeld.
Lijkt me een prima zaak!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:43 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Even lekker aan de slag in huis. Spullen van mijn ex wegtiefen bijvoorbeeld.
10:23quote:
Het enige verschil is dat ik 's avonds in het weekend aan de drank ga, maar behalve dat lijken alle dagen wel op elkaar.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
10:23
En dat zo vlak voor het weekend.
Hoe voelt weekend eigenlijk voor jou? Nog wel anders dan normale dagen? Of zijn eigenlijk alle dagen voor jou hetzelfde?
Waarom doe je dat alleen in het weekend dan?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat ik 's avonds aan de drank ga, maar behalve dat lijken alle dagen wel op elkaar.
Omdat ik doordeweeks het huishouden doe, dan wil ik geen houten kop hebbenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom doe je dat alleen in het weekend dan?
En waarom alleen in de avond?
Morgenvroeg zit ik rond 11:00 aan de pils
Je bent vijf dagen lang aan het stofzuigen en dweilen?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat ik doordeweeks het huishouden doe, dan wil ik geen houten kop hebben
Neequote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:23 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je bent vijf dagen lang aan het stofzuigen en dweilen?
Zwaar leven dan doordeweeks.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat ik doordeweeks het huishouden doe, dan wil ik geen houten kop hebben
Om mee te beginnen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit dus.
Gewoon halve liters klappen toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:haags_kwartiertje
Als ik het allemaal zo lees heb je met het opzeggen van je cc het zinkende schip op tijd verlaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja klopt. 2 jaar te vroeg maar alsnog netjes op tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Hmhm, maar ik heb zo weinig energie dat ik zelfs dat over de week uit moet spreiden.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zwaar leven dan doordeweeks.
Wat doe je dan allemaal in het huishouden? Beetje schoonmaken is zo gedaan toch?
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmhm, maar ik heb zo weinig energie dat ik zelfs dat over de week uit moet spreiden.
Gewoon lekker wowen toch.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmhm, maar ik heb zo weinig energie dat ik zelfs dat over de week uit moet spreiden.
Ja leukquote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
10,50 voor een Baco-cola trouwens.
Is dat serieus normaal in Amsterdam?
@:tjacka
@:tarado
echt geen idee ik drink dat nooitquote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Geen mention gehad, maar dat is inderdaad normaal.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lekker carnaval vieren maat?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
https://www.ed.nl/eindhov(...)euro-grens~a3917c54/
Bezoekers van de feesttent op het Stadhuisplein in Eindhoven betalen tijdens de carnavalsdagen 3 euro voor een glas bier. ,,Als je alle kosten gaat tellen die je met zo'n tent moet maken, kun je er eigenlijk niet omheen", stelt Arjan Bouter, een van van de initiatiefnemers van de Bavaria Bierhal, zoals de tent op het Stadhuisplein gaat heten. ,,Ik snap dat het door sommigen als een soort van grens wordt gezien, maar van de andere kant kun je ook denken: waar gaat het over? Als je in Amsterdam bent, betaal je ook zomaar 10,50 euro voor een Bacardi-cola en daar hoor je niemand over.”
Ik hoop dat Arjan Bouter vanavond nog zijn been breekt waardoor hij de hele carnaval moet missen.
Proleet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Proleet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Proleet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Proleet.Hey maat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:11 schreef onlogisch het volgende:
Deze is ook zo lekker.
@:Caland is het met mij eens
Mwa, begon me te vervelen, dus heb na 16 oktober vorig jaar niet meer gespeeld. Sterker nog, ik had een maandabo en heb maar 2,5 week gespeeldquote:
Knut, Inso, LR & ik wachten op je makkerquote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, begon me te vervelen, dus heb na 16 oktober vorig jaar niet meer gespeeld. Sterker nog, ik had een maandabo en heb maar 2,5 week gespeeld
Nopquote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, dan speel ik hem door naar @:kingroland
Decibel en misschien Dominator.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:24 schreef Wereldgozer het volgende:
@:onlogisch ga je deze zomer nog feesten meepakken?
Tokkies drinken baco cola.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:24 schreef fetX het volgende:
Baco’s. Dat drinken alleen tokkies, toch?
Of gaan naar Decibel/Dominator.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tokkies drinken baco cola.
[ afbeelding ]
VBL / [FAQ en FB #160]quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik wil @:onlogisch een complimentje geven omdat ie een kuttopic sloot.
Doe dat dan in feedback dom varkenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik wil @:onlogisch een complimentje geven omdat ie een kuttopic sloot.
door de mangel genomen (lol)quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:03 schreef Caland het volgende:
Even @:onlogisch door de mangel genomen in FB
Je moeder is genomen en je haalt iemand door de mangel.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:03 schreef Caland het volgende:
Door de mangel genomen?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:03 schreef Caland het volgende:
Ouwehoeren jullie tijdens het spelen via iets als discord?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Knut, Inso, LR & ik wachten op je makker
Ja als ik aan onlogisch denk dan denk ik automatisch aan zijn moeder.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Je moeder is genomen en je haalt iemand door de mangel.
Je maakt het er niet beter op.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja als ik aan onlogisch denk dan denk ik automatisch aan zijn moeder.
Vandaar het genomen gedeelte.
Leuk dat er voor mensen met een iq lager dan 80 ook series worden gemaakt inderdaad.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Maandag weer The Walking Dead
SOW DANquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuk dat er voor mensen met een iq lager dan 80 ook series worden gemaakt inderdaad.
Uh oke.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuk dat er voor mensen met een iq lager dan 80 ook series worden gemaakt inderdaad.
GOEIE GENADEquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga je meteen maandag kijken? Of wacht je totdat het hele seizoen klaar is zodat je in één keer kunt kijken?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
GOEIE GENADE
@:scrummie2.1 wordt genomen in de mangel!
Ik moet eigenlijk nog even het vorige seizoen terugkijken. Maar daarna 'gewoon' elke week een aflevering.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga je meteen maandag kijken? Of wacht je totdat het hele seizoen klaar is zodat je in één keer kunt kijken?
Godskolere.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik drink nooit bacoquote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bij dezen ook bewezen dat je niet op mannen valt.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bij dezen ook bewezen dat je niet op mannen valt.
Bij dezen ook bewezen dat je op mannen valt.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:54 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ga me in carnavalsgedruis dompelen.
@:lenny_leonard
@:adames
Walgelijke post dit.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij dezen ook bewezen dat je op mannen valt.
Slechts een knipoog naar onze Haagse vrinden, ik heb geen mening over carnaval want nog nooit meegemaakt.quote:
3/10.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij dezen ook bewezen dat je op mannen valt.
veel plezier en sterktequote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:54 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik vanavond pasquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:54 schreef Lange_Lans het volgende:
Het is precies dat waar je als speler geen energie in moet stoppenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mag ik jouw opinie over de actie van Babel?
Echt heel dom, vooral omdat dit precies is wat ze willen. Maar ik kon er ook wel om lachen ja. Hoogtepunt van de wedstrijd.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is precies dat waar je als speler geen energie in moet stoppen
Maar ik moest er wel om lachen
Nah, dat was voor mij toch wel het doorjagen van Schuurs.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt heel dom, vooral omdat dit precies is wat ze willen. Maar ik kon er ook wel om lachen ja. Hoogtepunt van de wedstrijd.
Dat heb ik gemist.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah, dat was voor mij toch wel het doorjagen van Schuurs.
Lekker maat. Veel plezier.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:54 schreef Lange_Lans het volgende:
Daar staan flink wat schandalen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:53 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel miljoen per centimeter zou hij waard zijn
Rutte? Niet bijster veel.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:53 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus klein ventje zeg.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:53 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker man, ik ga zo ook ff heerlijk de witte troon bestijgen. Vanavond trek ik een lekkere fles open.quote:
Ik vraag me af of de gast nou echt geniaal is of dat hij gewoon een leuk idee goed heeft uitgewerkt en daar nog steeds op teert.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:53 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
dat laatste sowiesoquote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de gast nou echt geniaal is of dat hij gewoon een leuk idee goed heeft uitgewerkt en daar nog steeds op teert.
@Doublepainquote:Bedreigen
De scholen merken dat sociale media een groot deel van de problemen veroorzaken. Zo kunnen leerlingen hun schoolgenoten via snapchat bedreigen. Die berichten poppen eventjes op in het beeldscherm en verdwijnen gelijk weer. ,,Als een leerling er een screenshot van maakt, ziet de bedreiger dat. Die leerlingen durven dat helemaal niet”, weet Van Leeuwen. Verklikken, wat jongeren tegenwoordig snitchen noemen, is uit den boze. Zo blijft veel ongezien en houden tieners de angstcultuur in stand.
Niet geklikt, niet gelezen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:07 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)utm_campaign=stdc_ad
[..]
@:Doublepain
‘tegenwoordig’quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb zo’n visding van de igloquote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Jij eet vaak bij je ouders, nietwaar?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Elke vrijdagquote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij eet vaak bij je ouders, nietwaar?
Met frikandel en kroket?quote:
Oh.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
Oh nee, ik ga een bloemkoolovenschotel maken.
Get stitchesquote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Naar de snackbar (niet die waar @GGMM boven woont)quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee een ovenschotel zeg ik toch makkerquote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh.
Die dan met frikandel en kroket?
Welke?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ook. Speciaalbiertje vanavond en Whisky maat.
Geen idee, je moeder heeft nog e.e.a. staan.quote:
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:18 schreef JanCees het volgende:
https://www.escobarinc.com/product/fold2/
jouw probleem sukkelquote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet geklikt.
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:0)
Atletiekcoachedquote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:00 schreef Zipportal het volgende:
Mentions afgehandeld.
Nieuwe mentions gestrooid.
@:kiid
Ik heb een burger van Garden Gourmet gekocht. Vond die Beyond Burger wel erg lekker maar echt mokerduur, ben benieuwd hoe deze is.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Beyond Burger vond je lekker? Dat is echt zo mogelijk het allersmerigste wat ik ooit gegeten heb wat voor vlees moet doorgaan. Gatver wat is dat ranzig én belachelijk duur.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb een burger van Garden Gourmet gekocht. Vond die Beyond Burger wel erg lekker maar echt mokerduur, ben benieuwd hoe deze is.
Jij ook?quote:
Komt wel goed hoor. Paar puntjes achter de kiezen en dan gaat het weer als vanouds.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik vanavond pas
Nog niet in de stemming
Zal sowieso een rustige worden dit jaar
De puntjes laat ik aan iemand andersquote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor. Paar puntjes achter de kiezen en dan gaat het weer als vanouds.
vegan?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb een burger van Garden Gourmet gekocht. Vond die Beyond Burger wel erg lekker maar echt mokerduur, ben benieuwd hoe deze is.
Shotje olijfolie en je bent weer helemaal het mannetje.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:34 schreef Adames het volgende:
[..]
De puntjes laat ik aan iemand anders
Ja, vond hem echt lekker smaken ja. Niet lekker genoeg om de prijs te verantwoorden en het was wel enigszins duidelijk dat het een vleesvervanger betrof, maar toch vond ik hem vrij goedquote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beyond Burger vond je lekker? Dat is echt zo mogelijk het allersmerigste wat ik ooit gegeten heb wat voor vlees moet doorgaan. Gatver wat is dat ranzig én belachelijk duur.
Heb ik dan een verkeerde gehad ofzo? Die van mij was wrang en zurig met een enorme penetrante neprooksmaakquote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, vond hem echt lekker smaken ja. Niet lekker genoeg om de prijs te verantwoorden en het was wel enigszins duidelijk dat het een vleesvervanger betrof, maar toch vond ik hem vrij goed
Moet wel zeggen dat ik de Garden Gourmet iets meer waardeer. En die burgers zijn echt een stuk goedkoper.
zal ik niet gauw aan beginnenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, heb er cheddar kaas overheen gegooidmaar de burger is vegan ja
@haags_kwartiertjetwitter:johnvanzweden twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 17:24:36@Rene_ggh @sjoerdmossou Rene nou ben je weer bezig als een malloot. Tyf dan lekker ook op joh. Je wordt met de dag gekker en kruip die sensatiepers die straks weer voorop loopt als het goed gaat lekker in hun reet. reageer retweet
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:54 schreef Caland het volgende:
@:haags_kwartiertjetwitter:johnvanzweden twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 17:24:36@:Rene_ggh @:sjoerdmossou Rene nou ben je weer bezig als een malloot. Tyf dan lekker ook op joh. Je wordt met de dag gekker en kruip die sensatiepers die straks weer voorop loopt als het goed gaat lekker in hun reet. reageer retweet
ADO zie je voorlopig niet meer terug nee in de eredivisie. Over een jaartje of 15 misschien weer eens.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
"straks als het goed gaat" zal wel even duren
Nee dat herken ik niet echt, met name het zurige niet. Vond hem persoonlijk niet enorm veel smaak hebben, beetje tartaar achtig maar niks overheersend. Een prima vervanger voor thuis (heb in verscheidene studentenhuizen en ketens minder gehad) maar lang niet zo lekker als een écht goede burger, zo zou ik hem beoordelen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb ik dan een verkeerde gehad ofzo? Die van mij was wrang en zurig met een enorme penetrante neprooksmaak
Een mooi boegbeeld voor een club.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:54 schreef Caland het volgende:
@:haags_kwartiertjetwitter:johnvanzweden twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 17:24:36@:Rene_ggh @:sjoerdmossou Rene nou ben je weer bezig als een malloot. Tyf dan lekker ook op joh. Je wordt met de dag gekker en kruip die sensatiepers die straks weer voorop loopt als het goed gaat lekker in hun reet. reageer retweet
Laatst heb ik een keer zoete aardappelsoep gehad, dat was nog best te eten ook.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:02 schreef Caland het volgende:
Ik snap dat sowieso niet, vleesvervangers. Eet dan gewoon echt vegetarisch.
Goor varken, je bent vorige week ook al geweest.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Naar de snackbar (niet die waar @:GGMM boven woont)
Het vergt een hoop minder kookcreativiteit om je vlees in gerechten te vervangen door vleesvervangers. Vaak proef je het niet eens. Met name bij kip.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:02 schreef Caland het volgende:
Jouw probleem.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het vergt een hoop minder kookcreativiteit om je vlees in gerechten te vervangen door vleesvervangers. Vaak proef je het niet eens. Met name bij kip.
Njah, van veganisten/vegetariers snap ik het nog. Maar vaak zijn het juist die lui die 1 of 2 keer per week vegetarisch eten die dan voor de vleesvervangers gaan.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het vergt een hoop minder kookcreativiteit om je vlees in gerechten te vervangen door vleesvervangers. Vaak proef je het niet eens. Met name bij kip.
O zo. Ja oké, wel mee eens.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, van veganisten/vegetariers snap ik het nog. Maar vaak zijn het juist die lui die 1 of 2 keer per week vegetarisch eten die dan voor de vleesvervangers gaan.
Dan is je creativiteit wel erg ver te zoeken
eensquote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:02 schreef Caland het volgende:
Wist niet dat die Zuck zo'n klein mannetje is. Even groot als Dickie Advocaat.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:53 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
toch een keer een goeie kip kopenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En toch is Zuckerberg 8 cm langer dan Liam Kelly.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:17 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Wist niet dat die Zuck zo'n klein mannetje is. Even groot als Dickie Advocaat.
Sow, @onlogisch heeft helemaal zelfstandig een topic gesloten, dat we dit nog mogen meemaken.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:20 schreef Caland het volgende:
Het blijft angstvallig stil in het feedbacktopic
Ja, al sluit hij dan zonder de hulp van @GGMM weer de verkeerdequote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sow, @:onlogisch heeft helemaal zelfstandig een topic gesloten, dat we dit nog mogen meemaken.
Gisteren bij mijn ouders gegeten, kipkluifjes. Dat was dan wel weer eens een keer super lekkerquote:
Ik vond het een kuttopic en een goede actie van onlogisch om hem te sluiten. Zonder GGMM maakt hij betere beslissingen, en is ie ineens niet meer een parodie op een forummoderator.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, al sluit hij dan zonder de hulp van @:ggmm weer de verkeerde
Die jongen leert het nooit
De 24-jarige Ier ondertekende in Rotterdam een contract tot de zomer van 2022, waarbij hij een flink salaris wist af te spreken. "Ik schrok wel van het salaris van Kelly", stelt commentator Leo Driessen. "Die is nu aan Oxford uitgeleend, alleen betalen zij niks. Dat betekent dat Feyenoord zes ton per jaar betaalt voor een speler die geen een wedstrijd heeft meegedaan."quote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En toch is Zuckerberg 8 cm langer dan Liam Kelly.
Das 3680 euro per centimeter. En dan moet je nog hopen dat je hem ergens kan slijten deze zomerquote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:29 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De 24-jarige Ier ondertekende in Rotterdam een contract tot de zomer van 2022, waarbij hij een flink salaris wist af te spreken. "Ik schrok wel van het salaris van Kelly", stelt commentator Leo Driessen. "Die is nu aan Oxford uitgeleend, alleen betalen zij niks. Dat betekent dat Feyenoord zes ton per jaar betaalt voor een speler die geen een wedstrijd heeft meegedaan."
6 ton koekoek
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:29 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De 24-jarige Ier ondertekende in Rotterdam een contract tot de zomer van 2022, waarbij hij een flink salaris wist af te spreken. "Ik schrok wel van het salaris van Kelly", stelt commentator Leo Driessen. "Die is nu aan Oxford uitgeleend, alleen betalen zij niks. Dat betekent dat Feyenoord zes ton per jaar betaalt voor een speler die geen een wedstrijd heeft meegedaan."
6 ton koekoek
Kan toch lekker zijnquote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:02 schreef Caland het volgende:
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Laatst heb ik een keer zoete aardappelsoep gehad, dat was nog best te eten ook.
#KLIMAATDOELENVOOR2020ALWEERGEHAALD
Kan toch lekker zijnquote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:02 schreef Caland het volgende:
Wie is de gast?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja maar ga ook pilsen dus weetniet of ik het afkijk.
Beter dan Valentijn.quote:
@El-Stinhoquote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:32 schreef fetX het volgende:
Hallo makkers. Wie zie ik vanavond in Leiden?
6 ton per jaar, dan voetbal je jezelf in 1 contract gewoon financieel onafhankelijk zonder iets van waarde te hebben betekend. Bizar.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das 3680 euro per centimeter. En dan moet je nog hopen dat je hem ergens kan slijten deze zomerMomenteel is ie geblesseerd volgens mij
Benno L.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:32 schreef fetX het volgende:
Hallo makkers. Wie zie ik vanavond in Leiden?
Gelukkig komt Mr Bean ieder jaar met nieuwe afleveringenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:42 schreef Caland het volgende:
Ik heb deze aflevering van flodder al gezien
@:zipportal @:wereldgozer
Ja maar dan nogquote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee een ovenschotel zeg ik toch makker
Vreselijke aandachtshoer. Lekker wegwezen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mede dankzij jou en rene is mijke nu gestopt.
Dit vinden jr en ik niet leuk
Wtfquote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja maar ga ook pilsen dus weetniet of ik het afkijk.
Ja dat is wel waar.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vreselijke aandachtshoer. Lekker wegwezen.
Wat is Mijke?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vreselijke aandachtshoer. Lekker wegwezen.
Ze heeft al maanden continu bevestiging nodig dat ze zo geweldig is. Nu krijgt ze een beetje tegenwind en stopt ze er gelijk mee.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar.
Zou dr wel doen
Te veel de laatste tijd.quote:
quote:
twitter:rmijke twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 20:19:26Lieve volgers, Deze successupporter vindt het wel welletjes. Ik tweet niet voor mezelf, want ik weet wel wat ik vind en zeg. Deed het voor jullie, maar blijkbaar wordt het niet gewaardeerd en allemaal een beetje heel erg uit haar verband getrokken. Ja, zeker, ik heb veel meer reageer retweet
Ken je die zwartmaantje ofzo op twitter?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze heeft al maanden continu bevestiging nodig dat ze zo geweldig is. Nu krijgt ze een beetje tegenwind en stopt ze er gelijk mee.
Met al die verzonnen Tinderverhalen? Die volg ik gelukkig niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ken je die zwartmaantje ofzo op twitter?
Die ja.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Met al die verzonnen Tinderverhalen? Die volg ik gelukkig niet.
Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]twitter:rmijke twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 20:19:26Lieve volgers, Deze successupporter vindt het wel welletjes. Ik tweet niet voor mezelf, want ik weet wel wat ik vind en zeg. Deed het voor jullie, maar blijkbaar wordt het niet gewaardeerd en allemaal een beetje heel erg uit haar verband getrokken. Ja, zeker, ik heb veel meer reageer retweet
Komt vrij dicht bij Kim Boon en Eva Vlaardingenbroek op haatmeter.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die ja.
Ook zon enorme aandachtshoer.
Goed nieuws!quote:
Dat zijn irritante mensen*quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Komt vrij dicht bij Kim Boon en Eva Vlaardingenbroek op haatmeter.
Maar zou je die twee doen?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Komt vrij dicht bij Kim Boon en Eva Vlaardingenbroek op haatmeter.
Eva is de ergste van de twee. Kim is gewoon makkelijk scoren. Eva heeft echt enge gedachtegoedquote:
Ik las het. Bang voor ‘de storm’quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
Goed nieuws!
Morgen gaat de optocht in Eindhoven niet door.
Evaquote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eva is de ergste van de twee. Kim is gewoon makkelijk scoren. Eva heeft echt enge gedachtegoed
Aandachtsgeile jodenhoertwitter:rmijke twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 20:31:16Oh en, ik verdedig me niet, maar ik vind het respectvol tegenover mijn trouwe volgers om even mede te delen waarom er geen tweets meer van mij te zien zullen zijn.Zo ben ik opgevoed, namelijk. reageer retweet
nou nou nouquote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:35 schreef Caland het volgende:
Aandachtsgeile jodenhoertwitter:rmijke twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 20:31:16Oh en, ik verdedig me niet, maar ik vind het respectvol tegenover mijn trouwe volgers om even mede te delen waarom er geen tweets meer van mij te zien zullen zijn.Zo ben ik opgevoed, namelijk. reageer retweet
In de gaskamer ermee
Nou nou nouquote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:35 schreef Caland het volgende:
In de gaskamer ermee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |