SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:haags_kwartiertje
Als ik het allemaal zo lees heb je met het opzeggen van je cc het zinkende schip op tijd verlaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja klopt. 2 jaar te vroeg maar alsnog netjes op tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Hmhm, maar ik heb zo weinig energie dat ik zelfs dat over de week uit moet spreiden.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zwaar leven dan doordeweeks.
Wat doe je dan allemaal in het huishouden? Beetje schoonmaken is zo gedaan toch?
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmhm, maar ik heb zo weinig energie dat ik zelfs dat over de week uit moet spreiden.
Gewoon lekker wowen toch.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmhm, maar ik heb zo weinig energie dat ik zelfs dat over de week uit moet spreiden.
Ja leukquote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
10,50 voor een Baco-cola trouwens.
Is dat serieus normaal in Amsterdam?
@:tjacka
@:tarado
echt geen idee ik drink dat nooitquote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Geen mention gehad, maar dat is inderdaad normaal.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lekker carnaval vieren maat?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
https://www.ed.nl/eindhov(...)euro-grens~a3917c54/
Bezoekers van de feesttent op het Stadhuisplein in Eindhoven betalen tijdens de carnavalsdagen 3 euro voor een glas bier. ,,Als je alle kosten gaat tellen die je met zo'n tent moet maken, kun je er eigenlijk niet omheen", stelt Arjan Bouter, een van van de initiatiefnemers van de Bavaria Bierhal, zoals de tent op het Stadhuisplein gaat heten. ,,Ik snap dat het door sommigen als een soort van grens wordt gezien, maar van de andere kant kun je ook denken: waar gaat het over? Als je in Amsterdam bent, betaal je ook zomaar 10,50 euro voor een Bacardi-cola en daar hoor je niemand over.”
Ik hoop dat Arjan Bouter vanavond nog zijn been breekt waardoor hij de hele carnaval moet missen.
Proleet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Proleet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Proleet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Proleet.Hey maat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:11 schreef onlogisch het volgende:
Deze is ook zo lekker.
@:Caland is het met mij eens
Mwa, begon me te vervelen, dus heb na 16 oktober vorig jaar niet meer gespeeld. Sterker nog, ik had een maandabo en heb maar 2,5 week gespeeldquote:
Knut, Inso, LR & ik wachten op je makkerquote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, begon me te vervelen, dus heb na 16 oktober vorig jaar niet meer gespeeld. Sterker nog, ik had een maandabo en heb maar 2,5 week gespeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |