Zekerquote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ha vriend. Nog python vandaag?
Zo praat je toch niet over Harriequote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:43 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Even lekker aan de slag in huis. Spullen van mijn ex wegtiefen bijvoorbeeld.
Lijkt me een prima zaak!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:43 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Even lekker aan de slag in huis. Spullen van mijn ex wegtiefen bijvoorbeeld.
10:23quote:
Het enige verschil is dat ik 's avonds in het weekend aan de drank ga, maar behalve dat lijken alle dagen wel op elkaar.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
10:23
En dat zo vlak voor het weekend.
Hoe voelt weekend eigenlijk voor jou? Nog wel anders dan normale dagen? Of zijn eigenlijk alle dagen voor jou hetzelfde?
Waarom doe je dat alleen in het weekend dan?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat ik 's avonds aan de drank ga, maar behalve dat lijken alle dagen wel op elkaar.
Omdat ik doordeweeks het huishouden doe, dan wil ik geen houten kop hebbenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom doe je dat alleen in het weekend dan?
En waarom alleen in de avond?
Morgenvroeg zit ik rond 11:00 aan de pils
Je bent vijf dagen lang aan het stofzuigen en dweilen?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat ik doordeweeks het huishouden doe, dan wil ik geen houten kop hebben
Neequote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:23 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je bent vijf dagen lang aan het stofzuigen en dweilen?
Zwaar leven dan doordeweeks.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat ik doordeweeks het huishouden doe, dan wil ik geen houten kop hebben
Om mee te beginnen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit dus.
Gewoon halve liters klappen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |