Beter dan Valentijn.quote:
@El-Stinhoquote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:32 schreef fetX het volgende:
Hallo makkers. Wie zie ik vanavond in Leiden?
6 ton per jaar, dan voetbal je jezelf in 1 contract gewoon financieel onafhankelijk zonder iets van waarde te hebben betekend. Bizar.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das 3680 euro per centimeter. En dan moet je nog hopen dat je hem ergens kan slijten deze zomerMomenteel is ie geblesseerd volgens mij
Benno L.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:32 schreef fetX het volgende:
Hallo makkers. Wie zie ik vanavond in Leiden?
Gelukkig komt Mr Bean ieder jaar met nieuwe afleveringenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:42 schreef Caland het volgende:
Ik heb deze aflevering van flodder al gezien
@:zipportal @:wereldgozer
Ja maar dan nogquote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee een ovenschotel zeg ik toch makker
Vreselijke aandachtshoer. Lekker wegwezen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mede dankzij jou en rene is mijke nu gestopt.
Dit vinden jr en ik niet leuk
Wtfquote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja maar ga ook pilsen dus weetniet of ik het afkijk.
Ja dat is wel waar.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vreselijke aandachtshoer. Lekker wegwezen.
Wat is Mijke?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vreselijke aandachtshoer. Lekker wegwezen.
Ze heeft al maanden continu bevestiging nodig dat ze zo geweldig is. Nu krijgt ze een beetje tegenwind en stopt ze er gelijk mee.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar.
Zou dr wel doen
Te veel de laatste tijd.quote:
quote:
twitter:rmijke twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 20:19:26Lieve volgers, Deze successupporter vindt het wel welletjes. Ik tweet niet voor mezelf, want ik weet wel wat ik vind en zeg. Deed het voor jullie, maar blijkbaar wordt het niet gewaardeerd en allemaal een beetje heel erg uit haar verband getrokken. Ja, zeker, ik heb veel meer reageer retweet
Ken je die zwartmaantje ofzo op twitter?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze heeft al maanden continu bevestiging nodig dat ze zo geweldig is. Nu krijgt ze een beetje tegenwind en stopt ze er gelijk mee.
Met al die verzonnen Tinderverhalen? Die volg ik gelukkig niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ken je die zwartmaantje ofzo op twitter?
Die ja.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Met al die verzonnen Tinderverhalen? Die volg ik gelukkig niet.
Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]twitter:rmijke twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 20:19:26Lieve volgers, Deze successupporter vindt het wel welletjes. Ik tweet niet voor mezelf, want ik weet wel wat ik vind en zeg. Deed het voor jullie, maar blijkbaar wordt het niet gewaardeerd en allemaal een beetje heel erg uit haar verband getrokken. Ja, zeker, ik heb veel meer reageer retweet
Komt vrij dicht bij Kim Boon en Eva Vlaardingenbroek op haatmeter.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die ja.
Ook zon enorme aandachtshoer.
Goed nieuws!quote:
Dat zijn irritante mensen*quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Komt vrij dicht bij Kim Boon en Eva Vlaardingenbroek op haatmeter.
Maar zou je die twee doen?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Komt vrij dicht bij Kim Boon en Eva Vlaardingenbroek op haatmeter.
Eva is de ergste van de twee. Kim is gewoon makkelijk scoren. Eva heeft echt enge gedachtegoedquote:
Ik las het. Bang voor ‘de storm’quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
Goed nieuws!
Morgen gaat de optocht in Eindhoven niet door.
Evaquote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eva is de ergste van de twee. Kim is gewoon makkelijk scoren. Eva heeft echt enge gedachtegoed
Aandachtsgeile jodenhoertwitter:rmijke twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 20:31:16Oh en, ik verdedig me niet, maar ik vind het respectvol tegenover mijn trouwe volgers om even mede te delen waarom er geen tweets meer van mij te zien zullen zijn.Zo ben ik opgevoed, namelijk. reageer retweet
nou nou nouquote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:35 schreef Caland het volgende:
Aandachtsgeile jodenhoertwitter:rmijke twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 20:31:16Oh en, ik verdedig me niet, maar ik vind het respectvol tegenover mijn trouwe volgers om even mede te delen waarom er geen tweets meer van mij te zien zullen zijn.Zo ben ik opgevoed, namelijk. reageer retweet
In de gaskamer ermee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |