Het is precies dat waar je als speler geen energie in moet stoppenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mag ik jouw opinie over de actie van Babel?
Echt heel dom, vooral omdat dit precies is wat ze willen. Maar ik kon er ook wel om lachen ja. Hoogtepunt van de wedstrijd.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is precies dat waar je als speler geen energie in moet stoppen
Maar ik moest er wel om lachen
Nah, dat was voor mij toch wel het doorjagen van Schuurs.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt heel dom, vooral omdat dit precies is wat ze willen. Maar ik kon er ook wel om lachen ja. Hoogtepunt van de wedstrijd.
Dat heb ik gemist.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah, dat was voor mij toch wel het doorjagen van Schuurs.
Lekker maat. Veel plezier.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:54 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ga me in carnavalsgedruis dompelen.
@:lenny_leonard
@:adames
Daar staan flink wat schandalen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:53 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel miljoen per centimeter zou hij waard zijn
Rutte? Niet bijster veel.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:53 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus klein ventje zeg.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:53 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker man, ik ga zo ook ff heerlijk de witte troon bestijgen. Vanavond trek ik een lekkere fles open.quote:
Ik vraag me af of de gast nou echt geniaal is of dat hij gewoon een leuk idee goed heeft uitgewerkt en daar nog steeds op teert.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:53 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
dat laatste sowiesoquote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de gast nou echt geniaal is of dat hij gewoon een leuk idee goed heeft uitgewerkt en daar nog steeds op teert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |