jouw probleem sukkelquote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet geklikt.
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:0)
Atletiekcoachedquote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:00 schreef Zipportal het volgende:
Mentions afgehandeld.
Nieuwe mentions gestrooid.
@:wereldgozer
@:kiid
@:lenny_leonard
Ik heb een burger van Garden Gourmet gekocht. Vond die Beyond Burger wel erg lekker maar echt mokerduur, ben benieuwd hoe deze is.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Beyond Burger vond je lekker? Dat is echt zo mogelijk het allersmerigste wat ik ooit gegeten heb wat voor vlees moet doorgaan. Gatver wat is dat ranzig én belachelijk duur.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb een burger van Garden Gourmet gekocht. Vond die Beyond Burger wel erg lekker maar echt mokerduur, ben benieuwd hoe deze is.
Jij ook?quote:
Komt wel goed hoor. Paar puntjes achter de kiezen en dan gaat het weer als vanouds.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik vanavond pas
Nog niet in de stemming
Zal sowieso een rustige worden dit jaar
De puntjes laat ik aan iemand andersquote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor. Paar puntjes achter de kiezen en dan gaat het weer als vanouds.
vegan?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb een burger van Garden Gourmet gekocht. Vond die Beyond Burger wel erg lekker maar echt mokerduur, ben benieuwd hoe deze is.
Shotje olijfolie en je bent weer helemaal het mannetje.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:34 schreef Adames het volgende:
[..]
De puntjes laat ik aan iemand anders
Ja, vond hem echt lekker smaken ja. Niet lekker genoeg om de prijs te verantwoorden en het was wel enigszins duidelijk dat het een vleesvervanger betrof, maar toch vond ik hem vrij goedquote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beyond Burger vond je lekker? Dat is echt zo mogelijk het allersmerigste wat ik ooit gegeten heb wat voor vlees moet doorgaan. Gatver wat is dat ranzig én belachelijk duur.
Nee, heb er cheddar kaas overheen gegooidquote:
Heb ik dan een verkeerde gehad ofzo? Die van mij was wrang en zurig met een enorme penetrante neprooksmaakquote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, vond hem echt lekker smaken ja. Niet lekker genoeg om de prijs te verantwoorden en het was wel enigszins duidelijk dat het een vleesvervanger betrof, maar toch vond ik hem vrij goed
Moet wel zeggen dat ik de Garden Gourmet iets meer waardeer. En die burgers zijn echt een stuk goedkoper.
zal ik niet gauw aan beginnenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, heb er cheddar kaas overheen gegooidmaar de burger is vegan ja
@haags_kwartiertjetwitter:johnvanzweden twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 17:24:36@Rene_ggh @sjoerdmossou Rene nou ben je weer bezig als een malloot. Tyf dan lekker ook op joh. Je wordt met de dag gekker en kruip die sensatiepers die straks weer voorop loopt als het goed gaat lekker in hun reet. reageer retweet
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:54 schreef Caland het volgende:
@:haags_kwartiertjetwitter:johnvanzweden twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 17:24:36@:Rene_ggh @:sjoerdmossou Rene nou ben je weer bezig als een malloot. Tyf dan lekker ook op joh. Je wordt met de dag gekker en kruip die sensatiepers die straks weer voorop loopt als het goed gaat lekker in hun reet. reageer retweet
ADO zie je voorlopig niet meer terug nee in de eredivisie. Over een jaartje of 15 misschien weer eens.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
"straks als het goed gaat" zal wel even duren
Nee dat herken ik niet echt, met name het zurige niet. Vond hem persoonlijk niet enorm veel smaak hebben, beetje tartaar achtig maar niks overheersend. Een prima vervanger voor thuis (heb in verscheidene studentenhuizen en ketens minder gehad) maar lang niet zo lekker als een écht goede burger, zo zou ik hem beoordelen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb ik dan een verkeerde gehad ofzo? Die van mij was wrang en zurig met een enorme penetrante neprooksmaak
Een mooi boegbeeld voor een club.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:54 schreef Caland het volgende:
@:haags_kwartiertjetwitter:johnvanzweden twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 17:24:36@:Rene_ggh @:sjoerdmossou Rene nou ben je weer bezig als een malloot. Tyf dan lekker ook op joh. Je wordt met de dag gekker en kruip die sensatiepers die straks weer voorop loopt als het goed gaat lekker in hun reet. reageer retweet
Laatst heb ik een keer zoete aardappelsoep gehad, dat was nog best te eten ook.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:02 schreef Caland het volgende:
Ik snap dat sowieso niet, vleesvervangers. Eet dan gewoon echt vegetarisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |