Beetje poppers erbijquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als wij in hetzelfde dorp zouden wonen dan zouden we vaste drinkmaten zijn.
Hoezo nietquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Had hem nooit aan jou moeten gunnen
Munttheequote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welke drank past er bij jouw levensstijl?
Een heerlijk bittergarnituurtje, oh jazeker.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zo dan. Vrijdagavond VI met speciaalbier en hapjes avond
Lekker broez'n op de zundappquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga de buurjongen zometeen aanvallen denk ik. Met zijn opgevoerde kut brommer zonder fatsoenlijke uitlaat de hele avond op en neer scheuren.
#plattelandstrugglesquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga de buurjongen zometeen aanvallen denk ik. Met zijn opgevoerde kut brommer zonder fatsoenlijke uitlaat de hele avond op en neer scheuren.
Moest lachenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wij wonen hier voor onze rust
Dan geef ik mijn kaartje toch op voor een goed bedragquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mijn vriend Steven valt nu keihard in het water
Omdat die kutkinderen niet meer willen werken en het geld dat ze hebben aan andere dingen uitgeven gok ik zo.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:49 schreef Caland het volgende:
Waarom is dat eigenlijk niet meer zo populair, scooters enzo
Vreemdquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat die kutkinderen niet meer willen werken en het geld dat ze hebben aan andere dingen uitgeven gok ik zo.
Ben blij dat ik voor Lenny heb gestemd in de poll.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tering wat een mongool
@:Lange_Lans
@:Lenny_Leonard
Nee maat zit maar te stangen. Lijkt mij gezellig. Krijg vast nog wel een ticket.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan geef ik mijn kaartje toch op voor een goed bedrag
Gaf wel veel vrijheid zo'n ding. Wel goedkoop transport ook uiteindelijk, verbruikt amper benzine. Gaat amper kapot als je alleen de vario-ring eruit haalt en dan rij je toch al snel 80km/h dus je staat overal ook nog snel.quote:
Komt ervan met die smerige kanaries in je kamer.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, moest net 6x achter elkaar niezen. Genot.
edit: bovenbuurman hoor ik ook bezig
Misschien moet je eens gaan stofzuigenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
edit: bovenbuurman hoor ik ook bezig
Genieten jaquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gaf wel veel vrijheid zo'n ding. Wel goedkoop transport ook uiteindelijk, verbruikt amper benzine. Gaat amper kapot als je alleen de vario-ring eruit haalt en dan rij je toch al snel 80km/h dus je staat overal ook nog snel.
Een scooter wordt al snel treurig. Je kunt er maar twee jaar imago-bevorderend op rijden, daarna werkt het andersom.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Genieten ja
Had hem eigenlijk nooit weg moeten doen
Vanmiddag nog gedaanquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien moet je eens gaan stofzuigen
Iedereen moet toch sneller niezen door in fel licht te kijken?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vanmiddag nog gedaan
Nee, ik heb ergens gelezen dat sommige mensen veel sneller de niesprikkel voelen, komt omdat dingetje X korter is dan anders, en kan getriggerd worden door bijv. in (fel) licht te kijken.
Kwitnie.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Iedereen moet toch sneller niezen door in fel licht te kijken?
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit intussen dit te kiekn:
Is geen film trouwens, maar standup van een Belgisch/Engelse komiek.
2/10quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De kut van je moeder is toch niet hetzelfde als de kut van je zusje?
Eierruften ook?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rare vergelijking.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De kut van je moeder is toch niet hetzelfde als de kut van je zusje?
Belgiėgodenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit intussen dit te kiekn:
Is geen film trouwens, maar standup van een Belgisch/Engelse komiek.
Jaquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoor jij geluid door naar dit gifje te kijken? Is ook zo'n ding wat een bepaald deel van de mensen maar heeft.
Jouw probleem.quote:
Zo dan. POAHHHquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Rare vergelijking.
Weet iig uit ervaring dat de kut van je moeder en je zusje niet hetzelfde is.
Nee, niet meer. Maandag misschien weer, ik ga zondag nasi eten, uiteraard met gebakken eitjegenot.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Eierruften ook?
IK MOET DIT WETEN.
[ afbeelding ]
Hoppetee.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Rare vergelijking.
Weet iig uit ervaring dat de kut van je moeder en je zusje niet hetzelfde is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |