Hoe gaat het met afvallen?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb stiekem nog ff een salamipizza in de oven gedouwd (dat is Zeeuws-Vlaams).
Godverdommese hoerenjong. M'n streak een beetje verneukenquote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Godverdommese hoerenjong. M'n streak een beetje verneuken
Posten voordat ik de T-t-t-tien aankondigde.quote:
Ronald lijkt me geen leuke man op feestjes en partijen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:30 schreef Caland het volgende:
@:wereldgozer @:zipportal @:de_kraam @:rensajacied @:cocotwitter:Ronald_Wester twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 17:42:37Is er überhaupt iemand in Nederland 🇳🇱 die nog naar de dagelijkse herhalingen van #Flodder kijkt @:RTL7? Ik ben zo benieuwd wat voor mensen dat zijn https://t.co/wlsbVknDzm reageer retweet
Geen mention gehad.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:30 schreef Caland het volgende:
@:wereldgozer @:zipportal @:de_kraam @:rensajacied @:cocotwitter:Ronald_Wester twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 17:42:37Is er überhaupt iemand in Nederland 🇳🇱 die nog naar de dagelijkse herhalingen van #Flodder kijkt @:RTL7? Ik ben zo benieuwd wat voor mensen dat zijn https://t.co/wlsbVknDzm reageer retweet
Je wordt blijkbaar niet gezien als Flodder expert.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Alhoewel ik eigenlijk ook nooit meer Flodder op tv kijk dus dat klopt wel.
Ik ga zo naar Rotterdam en de enige trein die ik kan pakken gaat over Oss, Den Bosch, Tilburg en Breda.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zo maar eens een bodem leggen om op te kunnen zuipen.
[ afbeelding ]
@:zipportal
@:jr-style-93
dat is hoeveel uur langer?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga zo naar Rotterdam en de enige trein die ik kan pakken gaat over Oss, Den Bosch, Tilburg en Breda.
Via Utrecht ligt ‘ie eruit
Kankerleven
Rondje langs je favoriete steden dusquote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga zo naar Rotterdam en de enige trein die ik kan pakken gaat over Oss, Den Bosch, Tilburg en Breda.
Via Utrecht ligt ‘ie eruit
Kankerleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |