Stijn voelt zich nu te goed voor het forum, nu hij een Twittergrootheid is.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maak al teveel topics volgens @:el-stinho
Maar ik blijf m'n best doen!
Dat komt door dit walgelijke kliekje en al die incrowdhumor.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:07 schreef GGMM het volgende:
Feb 2019 waren het er 603.
[ afbeelding ]
De SC is juist het meest gedaald qua posts en users in vergelijking met vorig jaar.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat komt door dit walgelijke kliekje en al die incrowdhumor.
Xinomie?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:11 schreef DonRaja het volgende:
Ik moet een nieuwe tel gaan kopen. Mijn huidige beslist zelf wanneer ik mag bellen of gebeld mag worden.
Gewoon iphonequote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:11 schreef DonRaja het volgende:
Ik moet een nieuwe tel gaan kopen. Mijn huidige beslist zelf wanneer ik mag bellen of gebeld mag worden.
Ik ga na allerlei obscure merken nu maar een keer voor de S20+ of S20 Ultra.
Het heeft dezelfde specs!!!!!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:14 schreef GGMM het volgende:
Kan je nog beter een Xinomie kopen.
Daar heb ik tenminste van gehoord, toen @:Onlogisch ons probeerde wijs te maken dat zijn goedkope mobieltje net zo goed is als de A-merken.
Komt ook met standaard Corona update waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Het heeft dezelfde specs!!!!!
Maar werkt voor geen tyfus
Dat komt omdat je er geen kut van snapt.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Het heeft dezelfde specs!!!!!
Maar werkt voor geen tyfus
Nee, ik ga of weer een debiele telefoon nemen zoals de Ventu. Of gewoon Samsung.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan neem je een Coronamerk als Huawei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |