Een scooter wordt al snel treurig. Je kunt er maar twee jaar imago-bevorderend op rijden, daarna werkt het andersom.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Genieten ja
Had hem eigenlijk nooit weg moeten doen
Vanmiddag nog gedaanquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien moet je eens gaan stofzuigen
Iedereen moet toch sneller niezen door in fel licht te kijken?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vanmiddag nog gedaan
Nee, ik heb ergens gelezen dat sommige mensen veel sneller de niesprikkel voelen, komt omdat dingetje X korter is dan anders, en kan getriggerd worden door bijv. in (fel) licht te kijken.
Kwitnie.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Iedereen moet toch sneller niezen door in fel licht te kijken?
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit intussen dit te kiekn:
Is geen film trouwens, maar standup van een Belgisch/Engelse komiek.
2/10quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De kut van je moeder is toch niet hetzelfde als de kut van je zusje?
Eierruften ook?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, moest net 6x achter elkaar niezen. Genot.
Rare vergelijking.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De kut van je moeder is toch niet hetzelfde als de kut van je zusje?
Belgiëgodenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit intussen dit te kiekn:
Is geen film trouwens, maar standup van een Belgisch/Engelse komiek.
Jaquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoor jij geluid door naar dit gifje te kijken? Is ook zo'n ding wat een bepaald deel van de mensen maar heeft.
Jouw probleem.quote:
Zo dan. POAHHHquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Rare vergelijking.
Weet iig uit ervaring dat de kut van je moeder en je zusje niet hetzelfde is.
Nee, niet meer. Maandag misschien weer, ik ga zondag nasi eten, uiteraard met gebakken eitjegenot.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Eierruften ook?
IK MOET DIT WETEN.
[ afbeelding ]
Hoppetee.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Rare vergelijking.
Weet iig uit ervaring dat de kut van je moeder en je zusje niet hetzelfde is.
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, niet meer. Maandag misschien weer, ik ga zondag nasi eten, uiteraard met gebakken eitjegenot.
Stinho vliegt er met gestrekt been inquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
Benieuwd naar de comeback van Onlogisch.
A la iwanius?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:03 schreef kapiteintje het volgende:
Binnenkort ook maar weer eens nasi maken.
Onlogisch reageert al even niet. Dit interpreteer ik als dat hij in foetushouding in een hoekje ligt te huilen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stinho vliegt er met gestrekt been in
Hij is verdacht stil na mijn reactiequote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
Benieuwd naar de comeback van Onlogisch.
Dat is tegenwoordig zijn natuurlijke habitat gewordenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Onlogisch reageert al even niet. Dit interpreteer ik als dat hij in foetushouding in een hoekje ligt te huilen.
Om vervolgens te doen alsof er niets is gebeurd. Het is nogal wat voor een moderator. Jezelf keer op keer voor schut zetten en denken dat we dat niet doorhebben. De ondergang is nabij.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig zijn natuurlijke habitat geworden
Meer te lachen om de domme reactie van Caland in FB.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Onlogisch reageert al even niet. Dit interpreteer ik als dat hij in foetushouding in een hoekje ligt te huilen.
Teleurstellend verweer, dit. Je geeft echt nooit toe dat je een kapitale blunder maakt.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meer te lachen om de domme reactie van Caland in FB.
Koekoek zooooquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Teleurstellend verweer, dit. Je geeft echt nooit toe dat je een kapitale blunder maakt.
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Teleurstellend verweer, dit. Je geeft echt nooit toe dat je een kapitale blunder maakt.
Godsammequote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voor een NSB-er toch bijzonder.
Joden lopen altijd weg.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hahahaha, je doet het weer precies zoals ik had voorspeld.
Ik ben de morele winnaar van de dag. Tot ziens.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meer te lachen om de domme reactie van Caland in FB.
Onlogisch heeft een vast setje verweren:quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |