abonnement Unibet Coolblue
  maandag 29 juli 2019 @ 16:26:28 #1
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_188190059
Feyenoorder Sven van Beek
Sven van Beek brak in het seizoen 2013/14 door als groot talent. De nog piepjonge verdediger moest het in zijn eerste jaar bij de selectie doen met invalbeurten als rechtsback, waarna hij zich na de zomer van 2014 ontwikkelde als vaste basiskracht in het centrum van de verdediging. Als twintigjarige werd Van Beek razendsnel onmisbaar in de Rotterdamse achterhoede en miste hij slechts drie Eredivisie-duels in zijn eerste seizoen als basisspeler. Door zijn gedrevenheid, harde tackles en ijzersterke mandekking kon het talent direct rekenen op interesse van verschillende Europese clubs. Van Beek koos echter voor een langer verblijf bij Feyenoord en miste ook in zijn tweede seizoen als basisspeler vrijwel geen minuut.

In zijn eerste jaren als vaste waarde bij Feyenoord leek er geen vuiltje aan de lucht voor Van Beek. De getalenteerde verdediger zou nog een aantal jaren rijpen in Rotterdam voor hij de stap zou gaan maken naar een club in de Europese top. Het tegengestelde was echter het geval. Na wat eerdere kleine pijntjes zonder veel problemen belandde Van Beek in juli 2016 voor het eerst in een blessurecarrousel. Een slepende teenblessure zorgde ervoor dat hij liefst 65 dagen uit de roulatie was.



Sven van Beek was bijna speler van AS Monaco. De verdediger van Feyenoord vertelt in een interview met Voetbal International dat hij zich in januari 2016 bijna had verbonden aan de club uit de Ligue 1. Door de dramatische uitwedstrijd tegen AZ ketste de transfer naar Monaco uiteindelijk af, aldus de centrale verdediger.

Drie maanden na zijn blessure leek Van Beek dan eindelijk op de weg terug. De jongeling had zich volledig gericht op zijn herstel, met terugkeer in de achterhoede van Feyenoord als doel. Helaas voor de in Arnhem geboren voorstopper moest hij zijn rentree als profvoetballer nog langer uitstellen. Een kleine terugslag bleek slechts het begin van een debacle dat meer dan driehonderd dagen zou duren. Uitgerekend in het kampioensjaar van de Rotterdammers kwam hij geen minuut in actie. Van Beek, wie de gedroomde en verwachte leider zou worden bij Feyenoord, moest het feest aan zich voorbij laten gaan.



Anderhalf jaar na zijn vreselijke blessure maakte Van Beek op 23 september 2017 zijn terugkeer bij de wedstrijdselectie van Feyenoord. De Rotterdammers blameerden zich direct en gingen, zonder dat Van Beek ook maar één minuut in actie kwam, in eigen huis met 2-0 onderuit tegen NAC Breda. Drie weken later stond de nog altijd jonge verdediger dan eindelijk voor zijn terugkeer in de achterhoede. In het thuisduel met PEC Zwolle moest gelegenheidsverdediger Renato Tapia al vroeg naar de kant, wat ruimte maakte voor de rentree van Sven van Beek in het shirt van Feyenoord. Onder luid gejuich betrad de verdediger het veld dat hij anderhalf jaar heeft moeten missen.

Inmiddels speelt Sven van Beek, laten we hem 'de Klokkenluider van Rotterdam' noemen vanwege zijn mooie bochel, alweer regelmatig in het eerste elftal van Feyenoord. Eigenlijk laat hij de laatste tijd vrijwel altijd zien niet geschikt te zijn voor Feyenoord 1. Een eervolle vermelding: Van Beek heeft als speler in de huidige Eredivisie doelman Vermeer het meest gepasseerd. In eigen goal, welteverstaan.

Een greep uit een aantal pareltjes van Sven van Beek:


FOXSportsnl twitterde op zondag 28-07-2019 om 14:55:01 😱 | Sven van Beek rekent niet op de inkomende Che Adams: 1-0 voor Southampton. #feysouhttps://t.co/mQ8O07Jh6U https://t.co/YlYtVn7cvl reageer retweet
Poll: Sven van Beek is een parodie op een voetballer!
Ja
Nee
Feyenoord wordt kampioen
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_188190079
KAN ER GEEN HOUT VAN
U MAD?
  maandag 29 juli 2019 @ 16:27:39 #3
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188190086
Na het vertrek van Luuk de Jong de speler in de Eredivisie die Vermeer het vaakst gepasseerd heeft.
pi_188190095
quote:
10s.gif Op maandag 29 juli 2019 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
Na het vertrek van Luuk de Jong de speler in de Eredivisie die Vermeer het vaakst gepasseerd heeft.
whehe
-nee-
  Forum Admin maandag 29 juli 2019 @ 16:45:49 #5
35723 crew  GGMM
pi_188190341
Dit topic is een mooie gelegenheid om dit gifje nog eens te posten :)

Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_188190345
Heel vbl krijgt een topic van elke feyenoord speler?
  maandag 29 juli 2019 @ 20:02:54 #7
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_188193631
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 16:46 schreef kurk_droog het volgende:
Heel vbl krijgt een topic van elke feyenoord speler?
  maandag 29 juli 2019 @ 20:13:22 #8
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_188193751
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 16:45 schreef GGMM het volgende:
Dit topic is een mooie gelegenheid om dit gifje nog eens te posten :)

[ afbeelding ]
Wederom gelachen

Bedankt :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_188193903
Het wordt zijn jaar
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_188195377
Los van het feit dat ik hem een enorme baggerspeler vind met een rare motoriek en een veel te iel lijffie voor een verdediger.. maar los van zijn mankementen als speler is hij als mens wel een van de aardigste spelers van de selectie. Doet ook regelmatig iets voor een goed doel..Kika bijv. Dus tsja..ik gun hem een mooie transfer.
  maandag 29 juli 2019 @ 22:32:35 #11
77227 SaferSephy
is een parodie op een user #1
pi_188196607
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 21:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Los van het feit dat ik hem een enorme baggerspeler vind met een rare motoriek en een veel te iel lijffie voor een verdediger.. maar los van zijn mankementen als speler is hij als mens wel een van de aardigste spelers van de selectie. Doet ook regelmatig iets voor een goed doel..Kika bijv. Dus tsja..ik gun hem een mooie transfer.
Gast ik gun iedereen de wereld, maar als je op die manier gaat denken blijven er geen parodie op een <....> topics over. ;)
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D
pi_188198304
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_188198362
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 00:05 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Samen hebben ze welgeteld vijf hersencellen.
pi_188251671
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_188251719
Ik zie liever een Icon Sven van Beek.
pi_188254321
quote:
De Speld is nooit grappig.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_188265998
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 17:05 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

De Speld is nooit grappig.
Heel soms een beetje
pi_191626584
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 17:05 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

De Speld is nooit grappig.
Eens. :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')