quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je wordt blijkbaar niet gezien als Flodder expert.
Het is zelfs iets sneller omdat je in Breda de intercity direct pakt met overstaptijd 3 minuten ofzoquote:
Wat is het probleem danquote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is zelfs iets sneller omdat je in Breda de intercity direct pakt met overstaptijd 3 minuten ofzo
Pak deze route ook altijd omdat het een stuk relaxter is, maar was nu graag over Utrecht gegaan
Wie nietquote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is zelfs iets sneller omdat je in Breda de intercity direct pakt met overstaptijd 3 minuten ofzo
Pak deze route ook altijd omdat het een stuk relaxter is, maar was nu graag over Utrecht gegaan
Oh ja, dat is nog waar ook.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Er schijnt iets te doen te zijn in Brabant vandaag
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Er schijnt iets te doen te zijn in Brabant vandaag
Niet zo zeiken, 10 jaar geleden waren we bang dat we een heel seizoen dit rondje moesten maken.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga zo naar Rotterdam en de enige trein die ik kan pakken gaat over Oss, Den Bosch, Tilburg en Breda.
Via Utrecht ligt ‘ie eruit
Kankerleven
Gelukkig kan je er nog omheen, als Zwolle eruit ligt ben je gewoon de lulquote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet zo zeiken, 10 jaar geleden waren we bang dat we een heel seizoen dit rondje moesten maken.
Zusje, Ellen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:40 schreef Doublepain het volgende:
Is het broertje van Dennis dit weekend bezig?
Altijd lachen met die waterige deegsliert.twitter:Dolfjansen twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 17:25:28Dag @albertheijn, velen hopen op uw antwoord... https://t.co/QDriLOXlHa reageer retweet
Veel plezier maat.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zo naar Eindhoven
Jullie hebben een GROOT PROBLEEM
@:coco.
@:psvcl
@:lange_lans
@:scarface88
Aangepaktquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:08 schreef fetX het volgende:
Altijd lachen met die waterige deegsliert.twitter:Dolfjansen twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 17:25:28Dag @:albertheijn, velen hopen op uw antwoord... https://t.co/QDriLOXlHa reageer retweet
De wereld zou echt beter zijn zonder Dolf Jansen. Of mag je dat niet zeggen?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:08 schreef fetX het volgende:
Altijd lachen met die waterige deegsliert.twitter:Dolfjansen twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 17:25:28Dag @:albertheijn, velen hopen op uw antwoord... https://t.co/QDriLOXlHa reageer retweet
Van mij wel. Zo kunnen we er vast nog een paar noemen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
De wereld zou echt beter zijn zonder Dolf Jansen. Of mag je dat niet zeggen?
Ja ook zonder @Treinhoerquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Van mij wel. Zo kunnen we er vast nog een paar noemen.
een paar? 95% van China India Pakistan, Midden Oosten en vooruit Afrika en dan nog even een %je of 40 van Europa Noord en Zuid Amerika en de wereld wordt weer leefbaar voor mens en dierquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Van mij wel. Zo kunnen we er vast nog een paar noemen.
En Albaniequote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
een paar? 95% van China India Pakistan, Midden Oosten en vooruit Afrika en dan nog even een %je of 40 van Europa Noord en Zuid Amerika en de wereld wordt weer leefbaar voor mens en dier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |