Jaquote:
quote:
BOEFquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Zit je nou mijn posts te editten
[..]
ja groene huisdraak!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:30 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
iets met gewone engelse huisdraak?
SPIONquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:30 schreef Meke het volgende:
‘Denk aan iemand die van vermommingen leeft,
Die altijd moet liegen en geheimen doorgeeft.
Wat draaglijk slecht maakt en doenlijk tot straf,
Trek je vervolgens van dat eerste woord af.
Geef me als laatste de klank die je hoort,
Als je meer maakt van één naam of één woord.
Voeg die drie dingen samen en zeg me dan gauw,
Wel schepsel je niet graag een zoen geven zou.’
Jij jaquote:
Spinquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:30 schreef Meke het volgende:
Gaat nergens meer overquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:32 schreef I het volgende:
Ik kijk nu naar een jongetje dat x jaar geleden kanker heeft gehad. Hij is er bovenop gekomen, maar de hele zaal vindt het zielig en nu speelt hij viool. Het klinkt voor geen meter, maar toch staat ie nu in de halve finale.![]()
Ja sorry hoor
Met die rolschaatsenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:31 schreef Aoibhin het volgende:
Spinnen![]()
![]()
![]()
Nog zo tof aan Ron; hij heeft gewoon gelijk over die enge beesten!
Ja door dat zoenen denk ik gewoon steeds aan dementorsquote:
Oja daar kan ik ook niet tegenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:32 schreef I het volgende:
Ik kijk nu naar een jongetje dat x jaar geleden kanker heeft gehad. Hij is er bovenop gekomen, maar de hele zaal vindt het zielig en nu speelt hij viool. Het klinkt voor geen meter, maar toch staat ie nu in de halve finale.![]()
Ja sorry hoor
Is vast wel eens een KLB topic over geweest hoop ik.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:32 schreef I het volgende:
Ja sorry hoor
Hopelijk heb je die associatie niet altijd met zoenenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja door dat zoenen denk ik gewoon steeds aan dementors
Ha die Timquote:
Nou ja, het is ook wel heftig dat je door een ziekte opeens heel slecht een instrument speeltquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:32 schreef I het volgende:
Ja sorry hoor
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hopelijk heb je die associatie niet altijd met zoenen
quote:
Hoe is het leven daar?quote:
Druk met teruglezen! Wel weer eens een pubquiz gewonnen vanavondquote:
Dat is wel echt klassiek AGT jaquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:32 schreef I het volgende:
Ja sorry hoor
quote:
En dan te bedenken dat heel veel andere acts gewoon gesneuveld zijn, puur omdat ze geen goed verhaal hadden.quote:
Dat vond ik nog steeds heel eng, wat was daar grappig aan bedoeld?quote:
Ongetwijfeld. Maar in KLB krijg je dan tegenwoordig de reactie; HAHA WAAROM KIJK JE DAAR DAN OOK NAARquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:34 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Is vast wel eens een KLB topic over geweest hoop ik.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Druk met teruglezen! Wel weer eens een pubquiz gewonnen vanavondIn een team meespelen maakt het leven wat dat betreft net iets makkelijker
Sneep in de kleren van Neville's oma/Volle maan wordt een ballon waren wel grappiger jaquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat vond ik nog steeds heel eng, wat was daar grappig aan bedoeld?![]()
Net als Parvati Patil die die cobra in die enge clown ging veranderen
Ja die waren dan wel weer leukquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:38 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Sneep in de kleren van Neville's oma/Volle maan wordt een ballon waren wel grappiger ja
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, het is ook wel heftig dat je door een ziekte opeens heel slecht een instrument speelt
Lekkerquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Druk met teruglezen! Wel weer eens een pubquiz gewonnen vanavondIn een team meespelen maakt het leven wat dat betreft net iets makkelijker
Gaat CS ook lekker op in.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Met het risico dat het al beantwoord is:quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:46 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Is hij ook Hans Gruber uit Die Hard 1?
Ik denk dat de T in de titel niet meer voor Talent staat, maar voor Treurige verhalen, dat maakt wel dat je wat misleid het programma in gaatquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:37 schreef I het volgende:
[..]
[..]
En dan te bedenken dat heel veel andere acts gewoon gesneuveld zijn, puur omdat ze geen goed verhaal hadden.
Ik vond dat wel leuk, dat hij z'n evenwicht verloorquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En Hermelien die natuurlijk de volle maan door hadquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:38 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Sneep in de kleren van Neville's oma/Volle maan wordt een ballon waren wel grappiger ja
Ja precies!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gaat CS ook lekker op in.![]()
OMG ze weet die cobra in iets nog engers te veranderen, waarom lacht iedereen? oid.
Die was voor Lupin zelf toch? Kan het fout hebben natuurlijkquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:42 schreef Meke het volgende:
[..]
En Hermelien die natuurlijk de volle maan door had
Nee ik niet, want dan wordt het nog onvoorspelbaarder waar dat beest met zijn tentakels heen gaatquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vond dat wel leuk, dat hij z'n evenwicht verloor
America's Got Traumasquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk dat de T in de titel niet meer voor Talent staat, maar voor Treurige verhalen, dat maakt wel dat je wat misleid het programma in gaat
Ja! Door de essay opdracht van Snapequote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:42 schreef Meke het volgende:
[..]
En Hermelien die natuurlijk de volle maan door had
Ik kan niet lezenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:43 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Die was voor Lupin zelf toch? Kan het fout hebben natuurlijk
A-ha, nu heb ik het door ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk dat de T in de titel niet meer voor Talent staat, maar voor Treurige verhalen, dat maakt wel dat je wat misleid het programma in gaat
Ja klopt, maar Hermione had zijn boggart gelinkt aan de andere informatie over Lupin en zo achterhaald dat hij een weerwolf wasquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:43 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Voor iemand die niet kan lezen post je toch nog lekker mee altijd.quote:
Het houdt niet op, niet vanzelf.quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:43 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ja okee, goed puntquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee ik niet, want dan wordt het nog onvoorspelbaarder waar dat beest met zijn tentakels heen gaat
Ja Sneepeikelquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja! Door de essay opdracht van Snape
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:45 schreef I het volgende:
[..]
A-ha, nu heb ik het door ja.Bizar dat het mij tot nu toe niet opgevallen is.
Volgende act:
"Just a few years ago, this singer was living on the streets"
Het lijkt wel een NSF johquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:46 schreef I het volgende:
[..]
Het houdt niet op, niet vanzelf.
Maaar, toch wel even minstens drie (van de 10?) kijkwaardige acts gezien.
De tweede naam van Hermelien!quote:
Turn to page 394quote:
Jeanquote:
Dit ging om Marcelito Pomoy (wel écht een goede zanger, die zowel mannelijk als vrouwelijk kan zingen), maar die vent woont al sinds z'n 18e niet meer op straat, hij is nu 35quote:
Das wel raar jaquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Voor iemand die niet kan lezen post je toch nog lekker mee altijd.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het lijkt wel een NSF johMet die drie van de 10
Beetje een Glennis Grace verhaal dusquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:51 schreef I het volgende:
[..]
Dit ging om Marcelito Pomoy (wel écht een goede zanger, die zowel mannelijk als vrouwelijk kan zingen), maar die vent woont al sinds z'n 18e niet meer op straat, hij is nu 35Is al in 2011 winnaar geweest van Philippines got Talent waardoor hij bakken geld verdiende en wereldberoemd werd.
Ja precies.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Beetje een Glennis Grace verhaal dus
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:51 schreef I het volgende:
[..]
Dit ging om Marcelito Pomoy (wel écht een goede zanger, die zowel mannelijk als vrouwelijk kan zingen), maar die vent woont al sinds z'n 18e niet meer op straat, hij is nu 35Is al in 2011 winnaar geweest van Philippines got Talent waardoor hij bakken geld verdiende en wereldberoemd werd.
Dat is wel knap ja!quote:
Iddquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ook echt dat ze zich niet bedenken dat die informatie gewoon te Googelen is
quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:56 schreef I het volgende:
[..]
Idd
Eén van die jury-leden ook; I think you've got a massive carreer in front of you
Joe, hij is al sinds 2011 aan het cashen, joejoeee
Daar moest ik ook al aan denken inderdaadquote:
Echt heel goed idd.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is wel knap ja!![]()
![]()
Ook echt die rode streep onderin van wat je gewoon over kan slaan
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
Er was toch al een nieuw topic? Is dat ook alweer vol?
#confused
En dan bij de Voice:quote:
Sowieso wel musical achtig ja.quote:Op woensdag 12 februari 2020 00:00 schreef I het volgende:
Dat nummer (My Friend) klinkt als 'Let it Go' trouwens, ik ben vast niet de enige die dat vindt/vond
Wat aardig van jequote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:59 schreef I het volgende:
[..]
Echt heel goed idd.
JaIk dacht, ik doe dat maar even, want anders moet je eerst door die ellendige kletspraat heen
Zo sneu.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Echt Glennis Grace gevalletje inderdaad
Je bent uiteraard niet de enige neequote:Op woensdag 12 februari 2020 00:00 schreef I het volgende:
Dat nummer (My Friend) klinkt als 'Let it Go' trouwens, ik ben vast niet de enige die dat vindt/vond
quote:Op woensdag 12 februari 2020 00:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En dan bij de Voice:
"Oh, het is een duo".
Zou wel geinig zijn als een deelnemer dat gewoon een keer zou doenquote:Op woensdag 12 februari 2020 00:01 schreef I het volgende:
[..]
Zo sneu.Daar sta je dan tegenover.
En maar blijven glimlachen en ze niet uit proberen te lachen.
Daar bereik je wel veel meequote:Op woensdag 12 februari 2020 00:02 schreef I het volgende:
[..]Met zo'n bereik krijg je dat gewoon wel oprecht voor elkaar ja, dat het écht als twee verschillende personen klinkt.
quote:
Zo ben ik.quote:Op woensdag 12 februari 2020 00:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat aardig van je![]()
Maar zo zie je visueel ook echt duidelijk hoeveel van zo'n optreden gewoon kletspraat is
Ja iddquote:Op woensdag 12 februari 2020 00:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zou wel geinig zijn als een deelnemer dat gewoon een keer zou doen
Sinterklaas?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:30 schreef Meke het volgende:
Somsquote:Op woensdag 12 februari 2020 00:03 schreef I het volgende:
[..]
Zo ben ik.
Ja iddEn dat dus eigenlijk de hele show door, dan is het 80% onzin, 20% acts, 10% leuke acts.
![]()
Zullen ook wel allemaal contracten aan vast zitten, maar tochquote:Op woensdag 12 februari 2020 00:04 schreef I het volgende:
[..]
Ja iddDenk alleen dat ze er dan meteen uitgegooid worden, en ook niet meer op tv verschijnen.
Dit wil ik wel meemaken eigenlijkquote:Op woensdag 12 februari 2020 00:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Soms![]()
Als ik het zo zie, dan ben je helemaal klaargestoomd om een keer je aan een NSF te wagenSan Remo wacht wel tot volgend jaar
Ja, wij allemaalquote:Op woensdag 12 februari 2020 00:06 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dit wil ik wel meemaken eigenlijk
Ja klopt, zit ook wel een prima vaart inquote:Op woensdag 12 februari 2020 00:09 schreef koffieleuk het volgende:
Ik zou dan eerlijk gezegd wel beginnen met Melfest, want dat is gegarandeerd wel oké.
Vorig jaar was beetje teleurstellend jaquote:Op woensdag 12 februari 2020 00:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja klopt, zit ook wel een prima vaart in![]()
Ik vind Melfest dit jaar tot nu toe ook wel beter dan afgelopen twee jaar toen ik het erg tegen vond vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |