SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Alan Rickman als Snapequote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:34 schreef koffieleuk het volgende:
Als de TT in de film komt zweet ik altijd uit mijn ogen.
En terecht!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:34 schreef Meke het volgende:
Ik sluit niet uit dat dit al eerder een TT is geweest, maar ik laat nooit een kans hierop lopen![]()
Nu ga ik weer even teruglezen
RIPquote:
Dit is correct en tevens juist.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:35 schreef skysherrif het volgende:
Weet nog steeds niet wat ik van snape moet vinden
Wel qua karakterontwikkeling etc 1 van de mooist neergezette personages en alan rickman is een fantastisch acteur.
Maar snape zelf blijf ik gewoon een verdorven mannetje vinden
Goed onthoudenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:34 schreef Meke het volgende:
Ik sluit niet uit dat dit al eerder een TT is geweest, maar ik laat nooit een kans hierop lopen![]()
Nu ga ik weer even teruglezen
Neemt niet weg dat 'always' ook hier een oogzweet momentje was, net als bij dobby.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:36 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dit is correct en tevens juist.
Oja, ik dus ook Nederlandsquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee daarna altijd alleen maar Engels.
quote:
Ja, maar ik ga mijn kinderen de geïllustreerde versie voorlezenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het eerste boek dat ik 'live' meelas, echt vlak nadat het uitkwam, was ook 5. Daarvoor had ik de andere vier ook al wel gelezen![]()
Maar het blijft echt iets unieks van onze generatie, dat we er echt zo mee opgegroeid zijn![]()
Dat zal voor latere generaties toch altijd wel anders zijn.
Toen een hartje en nu een bliksemschichtquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:36 schreef I het volgende:
[..]
Goed onthouden
ESF / [Slowchat] #577 After all this time? Always ♥️
Oja, ik ook hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:35 schreef skysherrif het volgende:
Weet nog steeds niet wat ik van snape moet vinden
Wel qua karakterontwikkeling etc 1 van de mooist neergezette personages en alan rickman is een fantastisch acteur.
Maar snape zelf blijf ik gewoon een verdorven mannetje vinden
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:37 schreef Meke het volgende:
Ja, maar ik ga mijn kinderen de geïllustreerde versie voorlezen(Dit heb ik volgens mij al eerder gezegd
) en dan hebben ze er hopelijk op die manier weer warme herinneringen aan
Bij mij ook Fred, Lupin en Tonks. waarschijnlijk nog wel meer.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat 'always' ook hier een oogzweet momentje was, net als bij dobby.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:36 schreef I het volgende:
[..]
Goed onthouden
ESF / [Slowchat] #577 After all this time? Always ♥️
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:00 schreef Aoibhin het volgende:
Wel een verkapt naamtopic ergens; gewoon @:Meke's eigen onderschrift
Ik doe mee.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:37 schreef skysherrif het volgende:
Dus, harry potter pubquiz wanneer?
Had laatst eentje van himym
NEEEEEE NIET DOBBYquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat 'always' ook hier een oogzweet momentje was, net als bij dobby.
Een hert!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toen een hartje en nu een bliksemschicht![]()
Wat zou de volgende emoticon zijn?
grave mistake.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:39 schreef Meke het volgende:
[..]
NEEEEEE NIET DOBBY![]()
![]()
Hebben jullie gelezen dat z'n graf opgeruimd gaat worden
Ik ben erbijquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:37 schreef skysherrif het volgende:
Dus, harry potter pubquiz wanneer?
Had laatst eentje van himym
quote:
Deze blijft goedquote:
🦉quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toen een hartje en nu een bliksemschicht![]()
Wat zou de volgende emoticon zijn?
Het is gewoon een heel complex karakter. Aan de ene kant een naar verbitterd mannetje die zijn eigenlijk ongeluk zit te projecteren op anderen, aan de andere kant wel iemand die met veel risico de wereld heeft helpen redden.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja, ik ook hoorSnap wel dat hij het gewoon niet kon verkroppen dat Harry de zoon van z'n droomvrouw was en enige afstandelijkheid begrijp ik dan prima. Maar hij snauwt ook anderen af die niet zoveel met Harry te maken hebben
En nare straffen
Oh jaquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:38 schreef Meke het volgende:
[..]Is ook te verklaren natuurlijk:
[..]
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:38 schreef Meke het volgende:
[..]Is ook te verklaren natuurlijk:
[..]
Hehequote:
Bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:41 schreef Meke het volgende:
Mijn guilty pleasure van het moment: ik luister twee podcasts (real weird sisters en harry potter and the sacred text). Zij becommentariëren hoofdstuk voor hoofdstuk alle boeken. Ik zet in m'n podcastapp dan eerst het hoofdstuk uit het luisterboek en dan van beide podcasts hun aflevering. EN HET IS ZO LEUK![]()
Nee, daaromquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is gewoon een heel complex karakter. Aan de ene kant een naar verbitterd mannetje die zijn eigenlijk ongeluk zit te projecteren op anderen, aan de andere kant wel iemand die met veel risico de wereld heeft helpen redden.
Al is die hele liefde voor Lily natuurlijk ook best obsessief als je het zo bedenkt. Als je zo'n twintig jaar na dato nog steeds niet kan verkroppen dat je childhood crush niet voor jou koos, dan is dat ook niet heel erg gezond.
Moet je wel de luisterboeken hebbenquote:
Een kleine 3000 pagina's is dan ook wel een hele opgave jaquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind het op zich niet eens 'moeilijk' geschreven, maar de toon ligt mij gewoon niet helemaal. Misschien dat ik de serie ooit nog wel een keer oppik, maar liever kijk ik de films gewoon nog een keertje terug
JAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:44 schreef koffieleuk het volgende:
Dit is wel een verrijking van alles.
Ja da's primaquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn Harry Potter tattoo is dan wel weer in het Engels, telt dat ook?
snape snape severus snape DUMBLEDOOOOOREquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:44 schreef koffieleuk het volgende:
Ik weet het niet, maar in ieder geval niet meer gepraktiseerdquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:44 schreef skysherrif het volgende:
Sneep is enigszins goed geworden door zijn liefde voor Lily, maar volgens mij heeft hij nooit gezegd dat hij verder van zijn death eater idealen is afgekeerd of wel?
Op m'n polsquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja da's primaWaar zit die tattoo?
Voldemort, Voldemort ooeeeh Voldie Voldiemortquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
snape snape severus snape DUMBLEDOOOOORE
Is hij ook Hans Gruber uit Die Hard 1?quote:
heeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrmoinequote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
snape snape severus snape DUMBLEDOOOOORE
Ja, eens!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, daaromMaar dat nare verbitterde mannetje naar Harry toe snap ik heel goed, de rest niet zo
En eigenlijk is het eigenlijk natuurlijk ook nog heftig dat hij z'n leven nog geeft voor iemand die al 20 jaar niet meer leeft.
Laten we zeggen dat een flinke beurt hem goed had gedaan
Dit is echt geweldigquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:44 schreef koffieleuk het volgende:
Oh neequote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, eens!Ik vind hem wel echt het meest interessante karakter.
TrueAl bestaat daar flink wat fan fiction van
Nice!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit is echt geweldig![]()
![]()
Die hebben we voor een opdracht een keertje nagedaan met de Hogwarts Society tijdens mijn studie. Bestaat nog een filmpje van ook
Oh! Nee ik wil wel de Engelse luisterboeken hoor, die met Stephen Fryquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Moet je wel de luisterboeken hebbenIn audiofilebestandjes. Was nog best een werk om die per hoofdstuk te knippen en plakken, en vervolgens in de app de goede titel en coverart erbij te zetten
Verder ben ik helemáál niet perfectonistisch
![]()
De audiofiles heb ik denk ik nog wel ergens voor je![]()
Wel Nederlands, dus als je net zo'n purist als @:Guanabana bent moet ik je teleurstellen
Snape, Snape, Severus Snape, DUMBLEDOREquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:45 schreef Meke het volgende:
[..]
JAAAAAAAAA![]()
Die heb ik nog vaak willekeurig ineens in m'n hoofd
HARRY POTTER HARRY POTTER HARRY POTTER OEHHHquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Voldemort, Voldemort ooeeeh Voldie Voldiemort
Zijn dit wel echte primaries? En waar?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:49 schreef skysherrif het volgende:
Gaat een lange nacht weer worden met de amerikaanse verkiezingen , hopelijk niet zo lang als vorige week in iowa.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:46 schreef skysherrif het volgende:
oja maar ik ging een uur geleden eten
Haha dat geloof ikquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, eens!Ik vind hem wel echt het meest interessante karakter.
TrueAl bestaat daar flink wat fan fiction van
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:50 schreef Strani het volgende:
Ik geloof dat ik ook voor Voldemort ben. Net als dat ik voor de politie ben in Casa de Papel.
Kreeg alleen mee dat de fans er niet allemaal positief over warenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:50 schreef Aoibhin het volgende:
Hebben jullie ook The Cursed Child gelezen?
Ik niet, wel toneelstuk gezien, maar dat verhaal is echt weird
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit is echt geweldig![]()
![]()
Die hebben we voor een opdracht een keertje nagedaan met de Hogwarts Society tijdens mijn studie. Bestaat nog een filmpje van ook
Ik ben ook ontzettend spannend toevalligquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's wel een héle spannende plek![]()
Daar heb ik alleen een litteken.
Yes dit zijn gelukkig gewoon norrmale in New Hampshire, volgende week wel weer zon verdomde caucus in nevada (waar ook zelfde technologie wordt gebruikt als in iowa wat zo goed gingquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Zijn dit wel echte primaries? En waar?
Ja, dan moet je zelf knippen en plakkenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh! Nee ik wil wel de Engelse luisterboeken hoor, die met Stephen Fry
Altijd leuk!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Yes dit zijn gelukkig gewoon norrmale in New Hampshire, volgende week wel weer zon verdomde caucus in nevada (waar ook zelfde technologie wordt gebruikt als in iowa wat zo goed ging)
Daarna super tuesday
Ik vond het toneelstuk op zich heel tof om te zien, met de decors, special effects, etc. maar het verhaal is terecht heel erg gemixt ontvangen vind ik.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:51 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Kreeg alleen mee dat de fans er niet allemaal positief over waren
Ja, maar nog steeds niet gekekenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:49 schreef koffieleuk het volgende:
@:Meke ben je ook bekend met AVPM?
Ik ook, daarom heb ik het na 1 seizoen niet verder gekeken, wat een walgelijk slechte serie.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat laatste is wel echt zo trouwensIk gun al die overvallers een verschrikkelijk einde!
Je denkt dat Trump gaat winnen?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Altijd leuk!
Wel allemaal voor niks, vrees ik
Ja, maar dat is toch anders denk ikquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:50 schreef Strani het volgende:
Ik geloof dat ik ook voor Voldemort ben. Net als dat ik voor de politie ben in Casa de Papel.
Ik zal even zoekenquote:
Oke, dan ga ik niets spoilenquote:
Ik welquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:50 schreef Aoibhin het volgende:
Hebben jullie ook The Cursed Child gelezen?
Ik niet, wel toneelstuk gezien, maar dat verhaal is echt weird
Ik heb wel alles gekeken maar me ook heel vaak geërgerd hoor. Vooral aan Tokyo. Wát een ***wijf.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ook, daarom heb ik het na 1 seizoen niet verder gekeken, wat een walgelijk slechte serie.
Dit is wel een beetje de vergelijking en de reden voor mn gifjequote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch anders denk ik![]()
Of was je ook voor Hitler in WO2? Dan ben je denk ik ook wel team Voldie
Ja, ik denk het echt. Er is weinig reden om aan te nemen dat dat niet zo is, met de sterke economie.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je denkt dat Trump gaat winnen?
Oh stoppen na een hoofdstuk lijkt me niet zo moeilijk (zeg ik nu)quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dan moet je zelf knippen en plakken![]()
Of steeds stopzetten als er een hoofdstuk voorbij is, maar dat leek me te irritant
Nee, in WO2 was ik net als de rest van Nederland natuurlijk neutraalquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch anders denk ik![]()
Of was je ook voor Hitler in WO2? Dan ben je denk ik ook wel team Voldie
Is gewoon hatelijk hoe dit schijnbaar professionele overvallers moeten zijn maar ze zich constnat laten lijden door persoonlijke dingen, emoties, liefde dit dat.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb wel alles gekeken maar me ook heel vaak geërgerd hoor. Vooral aan Tokyo. Wát een ***wijf.
Hmmmm, ik was altijd heel erg overtuigd door de mid terms de polls etc dat hij het NIET ging worden.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, ik denk het echt. Er is weinig reden om aan te nemen dat dat niet zo is, met de sterke economie.
Das waarquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik welHet boek is ook raar
![]()
Maarja, wel weerHarry Potter
Haha, preciesquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is gewoon hatelijk hoe dit schijnbaar professionele overvallers moeten zijn maar ze zich constnat laten lijden door persoonlijke dingen, emoties, liefde dit dat.
Doe je maar lekker na je werk
Z'n ogen zijn groen als een pad op sterk waterquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zal even zoekenHij was nog wel op Youtube geplaatst toen, maar misschien dat hij er inmiddels vanaf is gehaald.
Dat was tijdens een Scavenger Hunt waar we allemaal kleine opdrachtjes moesten doen. Ik heb het gedicht van Ginny aan Harry uit boek 2 toen ook nog moeten rappen
Haha preciesquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje de vergelijking en de reden voor mn gifje
Toch wat anders dan voor de politie zijn
Ja wel irritant op de fiets en daar luister ik meestalquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh stoppen na een hoofdstuk lijkt me niet zo moeilijk (zeg ik nu)En anders spoel ik weer even terug
Dan ben je denk ik de Amerikaanse tovergemeentequote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, in WO2 was ik net als de rest van Nederland natuurlijk neutraal
Jaquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Z'n ogen zijn groen als een pad op sterk water
Nee, true, maar wel die wereldquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Das waarAl was die hele Harry Potter niet eens zo belangrijk in het verhaal
Ah, zo!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja wel irritant op de fiets en daar luister ik meestalNu loopt alles gewoon goed door
Je kan sowieso heel veel met die wereldquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, true, maar wel die wereld![]()
Maar hadden ze leukere/betere dingen mee kunnen doen
JAquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Snap wel dat Harry het zo awkward vond
Nee en ik denk ook dat flauwe acties als die van Pelosi die de speech van Trump doorscheurt ook allemaal niet helpen. Democraten zouden daar boven moeten staan, niet meedoen aan die kinderachtige spelletjes want hun kiezers houden daar niet zo van.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hmmmm, ik was altijd heel erg overtuigd door de mid terms de polls etc dat hij het NIET ging worden.
Maar recentelijk ben ik daar wel iets minder zeker van, doet het langzaam beter in de polls en zo'n fuck up als in iowa is ook niet goed voor de democraten.
Ja ik heb ook ruim 600 podcasts nu in mijn luisterlijstquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, zo!Nee dan werkt het niet inderdaad.
Wel mooi dat je alles zo geordend hebt
Jaaquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je kan sowieso heel veel met die wereldEcht heerlijk al die details
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |